Morgen ben jij aan de beurt Ils1! Denk je dat je een beetje kunt slapen vannacht? Ik ben daarna een van de volgende op maandag... komt nu wel heel dichtbij!
Succes morgen bij de echo. Zijn er nog meer studerende (toekomstige) mama's? Sinds mijn zwangerschap kan ik mij zo moeilijk concentreren.
Gatver ik word net wakker en heb het gevoel 'niet zwanger' te zijn. Mijn buik voelt plat en mijn borsten lijken opeens bijna geen pijn te doen. Bah wat kan je hoofd je gek maken...
Ja herkenbaar Miffy, blijft vervelend. Waarschijnlijk is er niks aan de hand. Wij worden met eerste roddel goconfronteerd, erg vervelend. We willen het graag nog even stil houden.
Bij mij helpen salmiaksnoepjes en af en toe een slokje cola heel goed, hoop dat je er wat aan hebt! Javica; wegens uitdroging in het zh sterkte! Hoop dat t meteen de laatste keer is!
Nog redelijk geslapen vannacht. Slaap sowieso niet zo vast als voor die tijd! Werd wel een paar keer wakker met een soort kriebels in mijn buik haha. Het is ook extra spannend omdat we mog nooit blij uit de echokamer zijn gekomen! Hopelijk dit keer goed nieuws. Ja spannend ook , gelukkig is het bijna maandag
Hier had ik dat ook van de week Miffy. Leek minder misselijk en minder zere borsten, maar het kwam allemaal gewoon weer terug. Het zegt vaak allemaal niks. Toch geeft het geen fijn gevoel he..
Maar even veel afleiding zoeken dit weekend. Dan is het hopelijk snel maandag. Wat naar die roddels! In je kringetje dichtbij? Hoop dat jullie je straks niet verplicht gaan voelen om het te vertellen omdat andere mensen zo roddelen. Bah!
Fijn dat je in ieder geval wel wat geslapen hebt! Het is ook zo spannend! Ik duim echt voor heel goed nieuws. Mogen jullie vanmorgen al of moeten jullie nog even geduld hebben? En ja dat gevoel is verschrikkelijk. Hopelijk blijft het niet de hele zwangerschap mocht het allemaal goed gaan. Ik wil zo graag genieten.
Ik heb hier ook last van hoor! Zit nu in laatste jaar, volg nog wat lessen van vakken die ik nog moet inhalen en moet afstuderen. Concentratie is echt belabberd en de moeheid werkt niet altijd mee net als de misselijkheid. Maar even of ik het de komende weken weer wat meer op kan pakken.
Hier ook af en toe de schrik van niks meer voelen hoor, op dit moment zelfs. Niet fijn! Wij hebben woensdag weer een echo. Hoop zo dat het nog steeds goed is! En toen kwam het besef dat we het over precies een week gewoon al tegen onze ouders gaan vertellen. Zo gek! Wat gaat dat snel opeens.
Om 13:00 uur mogen we Miffy! Nog even wachten dus... Ja spannend Prulletje! Komt vast goed.. leuk moment weer om het aan je ouders te vertellen.
Oh dat is gelukkig niet heel lang wachten meer Ils! Vind je man/vriend het ook zo spannend? Of is die wat nuchterder, zoals mijn vriend haha Prulletje leuk hoor! Hoop op een goede echo woensdag en dan lekker op naar het weekend met het leuke nieuws
Hoihoi dames sorry voor late reactie maar gister zoveel visite gehad en nog een verjaardag alles was goed met ons kleintje ik zit precies op schema en het zag er zoveel beter uit dan de vorige keer ikke is helemaal happie vier vanavond mijn verjaardag en dan vertellen we het tegen onze vrienden waarvan een paar het al gezien hebben want mijn buik is niet meer te verbergen Foto is niet heel duidelijk maar in het echie was het wel duidelijk de armpjes en beentjes groeien al mooi! Ben helemaal in de wolken!!! 10 dec intake en termijnecho
Ils, succes! Hopelijk is alles goed! De studie komt hier ook niet zo goed vooruit als ik zou willen. Merk dat ik snel ben afgeleid en die opdrachten op de computer werkt minder fijn omdat de verleiding zo groot is dan toch ook even iets anders te gaan doen...
Ook weer even een berichtje van mijn kant Ik ben ontzettend moe, slaap echt zo'n 12 uur per dag en heb dan nog steeds een super moe gevoel. En het duurt laaaaaang tot 2 december! Hebben dan om 11:15 intake en gelijk echo. In dat weekend gaan we het ook verder vertellen en de laatste groep krijgt het rond kerst te horen. Gelukkig niet heel misselijk, nu soms in de ochtend. Gelukkig een super lieve vriend die nu aan komt met een ontbijt op bed
Fijn dat alles goed was steefj! Gaat hard al! Tjs, ja wachten duurt lang he. Vind ik de hele zwangerschap en de weg er naartoe al. Eén en al geduld hebben dat baby's maken. Ben ik ook niet zo goed in haha .
Steefj, mooie echo meid! Groeit al snel he. Tjs, dat wachten vind ik ook altijd zoo lang duren haha. Prulletje, jij hebt woensdag ook een echo. Ik ook😊 hoelaat heb jij de echo? Ik om 9:00 uur.