Wat goed Steefj dat alles goed was! Zo fijn! Gefeliciteerd en een hele fijne dag. Lief dat je het even kwam vertellen tussen alle drukte door.
En willen jullie graag het geslacht weten van jullie kindje? Of zijn er die besloten hebben dat ze het toch niet willen weten?
Wij willen het wel graag weten Vroeger zei ik altijd dat ik het niet zou willen, maar nu het zover is lijkt het me toch wel erg handig haha. En mijn vriend wil het sowieso wel graag weten En jullie Steffie?
Ik wil het zeker weten! Ik ben veel te nieuwsgierig om zoiets niet te weten Maar we gaan het wel geheim houden voor de omgeving.
Wij willen het ook weten en dan mag iedereen het ook gewoon weten. Ik ga dat dan niet geheim houden, dat kan ik echt niet.
Oh dat vind ik wel knap, dat kan ik dan weer niet. Ik ga namelijk ook regelmatig shoppen met mijn moeder en krijg ook best veel dingen van mijn ouders. Dus dan is het lastig om het geheim te houden haha
Ja precies, ik ken verhalen genoeg van stellen die zich per ongeluk verspreken of alle babykleertjes van andere mensen maar aan moeten nemen van beide geslachten, terwijl ze al weten dat ze de helft weg kunnen gooien omdat het voor het andere geslacht is, of dat ze nooit mensen het kamertje kunnen laten zien of spulletjes die ze gekocht hebben. Lijkt me echt helemaal niet fijn. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk .
Ik heb het van onze zoon niet verzwegen, nu wil ik het wel eens proberen, eigenlijk ook om mezelf te testen en om iedereen het tegendeel te bewijzen... Iedereen zegt dat ik niet kan zwijgen Dus!!! Challenge accepted
Wij willen het wel weten, maar gaan het wel geheim houden, is ons de vorige keer ook gelukt We hebben toen ook bewust gekozen voor een neutraal kamertje, met later wat blauwe accessoires, vanaf een maand voor de uitgerekende datum mochten ze gewoon niet meer op het kamertje komen Nu kunnen we dus sowieso de babykamer gebruiken voor de tweede en kunnen we voor ons zoontje een leuke jongenskamer gaan maken Ik had er trouwens niet zoveel moeite mee om de nieuwe spulletjes niet te kunnen laten zien, er was genoeg wat we wel konden laten zien
Wat een mooie echo foto Steefj. Wat zul je blij zijn! Nog 3 nachtjes slapen en dan mag ik ook. Ik heb er zo'n zin in maar vind het tegelijkertijd ook echt heel spannend. We gaan ook de combinatietest doen. Dat hebben we de vorige keer ook gedaan nog lang twijfelen. Dat is ons erg goed bevallen. Nam bij ons een hele lading spanning weg. En daarna gaan we een pretecho laten maken in week 15 om te horen of het een jongen of meisje wordt. Ook erg spannend! Mijn ouders waren hier vanochtend, vond het zo moeilijk mijn mond te houden. Idd prulletje het is een aaneenschakeling van wachten, pfffff!
Fijn de echo goed was Steefj! Hier een mooie echo gehad, wauw mooi kloppend hartje gezien. Tranen van geluk.. We zijn zo blij! Yessss Echo kwam uit op 6 weken 4 dagen, maar dat kon straks nog allemaal weer veranderen tijdens de termijnecho. We mogen donderdag 4 december alweer terug komen. Ze kon het ons niet aandoen om ons zo lang te laten wachten door onze geschiedenis . Daarna rond de 11 weken nog weer een echo! Hier ons kleintje:
Oh wat heerlijk voor jullie Ils1! Eindelijk goed nieuws ♡ wat heerlijk dat jullie ook zo snel weer terug mogen komen. Ben blij voor jullie!
wij willen het geslacht ook weten maar houden het ook voor onszelf. Er zijn familieleden die het niet willen weten en bij mijn zoontje wisten sommige het wel en sommige niet dat vind ik pas irritant. dus hebben we nu besloten om het tegen niemand te zeggen. en het babykamertje zien ze wel als het kindje er is.
Wow Ils! Wat fijn zeg! En ook fijn dat je gauw weer terug mag komen voor de volgende echo! Ik ben echt aan het aftellen tot dinsdag, dan heb ik mijn echo! Zoooo spannend!
Me2 augustusmama, ik ben dinsdag dan ook eindelijk aan de beurt! Super spannend Hoe laat moet jij? Hier pas 15.30 ....
Mooie echo's allemaal meiden. Wij willen het geslacht ook graag weten. Iedereen mag het dan ook weten, anders verspreekt ik me toch.