1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo's Steefj en Ils! Ik kan me voorstellen dat jullie daar helemaal trots mee zijn!

Wij mogen aanstaande woensdag! Ik ben zo benieuwd.
    Mijn man is gister thuis gekomen. Heel lief, hij heeft het eerste knuffeltje voor de baby gekocht.

Het geslacht willen we graag weten. We hebben wel getwijfeld, vooral ik was et niet zeker van. Vind het vooral belangrijk dat de kleine gezond is. Maar om gericht te kunnen winkelen is het wel fijn om het te weten. In de winkels ben ik namelijk weinig unisex kleertjes tegen gekomen.

2. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks allemaal meiden! We zijn ook helemaal blij en opgelucht na het nieuws van gisteren.

Spannend voor die meiden die aankomende week moeten voor een echo. Laat er maar allemaal mooie echo's voorbij komen :)

Wij hebben na de vorige MK gezegd dat als we weer zwanger mochten zijn dat we het niet wouden weten. Het maakt ons ook helemaal niks uit wat het gaat worden. Maar ik denk toch dat we te nieuwschierig zijn straks en dat we het ook wel handig vinden met spulletjes kopen enzo. Maar dat moeten we nog even kijken ;)

Prulletje ik las je verhaal in het andere topic en wil je veel sterkte wensen dat je je zo voelt. Denk aan jezelf en het kleine hummeltje meis en pak je rust!

Wat lief van je man kruimeltje dat hij wat voor de baby heeft gekocht :)

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Kruimeltje, inderdaad, unisex kleertjes zijn er niet veel. En wat er is, vind ik echt niet allemaal leuk. Juist voor specifiek meisjes of jongens zijn er zulke leuke setjes. Lijkt mij maar lastig als je dat nog allemaal moet gaan kopen als de baby er al is.

Ils, dank je :)

4. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Ook wij willen het graag weten! Kan nu al niet wachten, laat staan nog 34 weken hahah.
    Gaan het verder ook niet geheim houden. Naam wel.
    Gisteravond echt beroerd, bij alles draaide m'n maag zich om. Vannochtend ook nog wat beroerd, maar nu na wat eten iets beter.

Vind het wel vervelend dat ik niet meer aan een stuk door kan slapen en erg veel rare dromen heb.
    Vandaag dagje rustig aan doen, wel t huishouden maar verder niks. Lekker!

5. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @Bee, ik heb mn echo gelukkig al om 10.10u :)

@Kruimeltje, aaah superlief zeg!

@Prulletje, knuf voor jou, las je topic.. valt niet mee he? Hopelijk gaat het gauw wat beter en hou maar in je hoofd dat het voor het goede doel is ;)

Hier gelukkig (nog) geen rare dromen gehad. Slaap al jaren niet zo best, dus merk daar ook weinig verschil in ;)

6. Nicky1990

Nicky1990 Actief lid

14 sep 2014
    130
    0
    0
    mooie echo hoor!
    ik moet nog 2,5 week wachten..
    dachten er eerst aan om een pret echo te laten maken maar mn vriend wilt liever de 1e echo afwachten.

ik had donderdag een 9 maanden dagboek gekocht , ik vind het wel leuk om het allemaal bij te houden. hij is van het merk Pauline

jullie ook al 9 maanden dagboeken

7. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Leuk Nicky! Ik heb deze kado gekregen en ben er ook al lekker in aan het schrijven.

Morgen hebben wij de echo om 9.30 pfff ik ben zo zenuwachtig! Gelukkig vandaag even veel afleiding. Vanmiddag nog even op kraamvisite.

8. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Ik lees elke dag mee, maar ik reageer niet altijd. En bij al die mensen waar het fout bij gaat voel ik me dan ook niet beter door. Mijn man zegt al je moet niet alles op jezelf betrekken, maar helaas lukt dat niet altijd. Wat niet weg neemt dat het verschrikkelijk is voor iedereen waar het fout bij is gegaan! Hele dikke knuffel!

Steefj en ils wat een mooie echo! En voor iedereen die deze week mag, veel succes!

Ik mag vrijdag voor de 2e echo. Hoop dat mijn eigen gynaecoloog er dan ook is, weet ik tenminste zeker dat ik niet zo teleurgesteld ben als de vorige keer.

Wat vervelend van de nare dromen allemaal. Ik droom wel heel druk merk ik, maar gelukkig geen nare dromen.

De moeheid is wat minder erg geworden bij mij maar ik heb er misselijkheid voor terug gekregen. Bij onze eerste had ik er vooral 's ochtends last van, even broodje in bed eten en dan ging het wel. Maar nu is het vooral 's avonds. In de loop van de dag word het steeds erger, en het avond eten eet ik met tegenzin op.
    Volgende week zaterdag hebben we een feestje van het werk van mijn man. Nu worden we opgehaald, maar volgens het papier zijn we dan 1,5 uur onderweg. Met deze misselijkheid ga ik dat echt niet trekken in een bus!

Verder zijn bij mij de emotionele hormonen echt uit balans, het programma met open armen is 100% zeker huilen. Zelfs gister met Sinterklaas intocht stond ik bijna te janken, heel raar.

9. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hey dames,

Ben al 8 weken vandaag! Spannend zeg ^^ Ookal is het nog lang, ik hoop toch van mijn zwangerschap te kunnen genieten (ondanks de bloedingen die ik al gehad heb).

Aangezien dit mijn laatste zwangerschap zal zijn...

Ik heb het er wel een beetje moeilijk mee, met de gedachte dat ik misschien nooit geen kind meer zal krijgen hierna!
    Nog dames die zo denken? Of ben ik hier alleen in?

10. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Heej Steffeke! Heel herkenbaar voor mij. Dit zal ook ons laatste wonder zijn. Denk bij alles; nooit weer... Stom he? Maar daardoor ook bewust aan het genieten.

Liefs Bee en slaap lekker allemaal

11. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Goedemorgen! Vandaag is het zo ver voor ons.
    de eerste echo. En oh oh wat heb ik slecht geslapen.
    Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ergens zo zenuwachtig voor geweest ben. Pffff :D

12. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Succes miffy!

Hier is het het eerste kindje pas. En dan heb ik al een ma gehad waar ik dus ook al een hoop kwaaltjes van had en niet eens een kindje aan over gehouden heb. Wij willen er eigenlijk minstens 2 maar ik voel me soms zo beroerd dat ik nu al denk 'hoe moet dat straks met de volgende?'.

13. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Succes Miffy!! <3

14. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Miffy! Hoop dat jullie een mooie echo mogen hebben. Gelukkig mag je al bijna :) Ik duim voor je, succes en veel plezier!!

15. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo Ils!
    Alle anderen die nog moeten wachten, succes.
    Spannend Miffy, hopelijk is alles goed. Lijkt me een zeer spannend moment en die slapeloze nacht begrijp ik goed;)
    Prulletje, wat naar dat je je niet fijn voelt. Het is dan wel heel moeilijk om er van te genieten denk ik! Mijn schoonzus was de eerste maanden ook heel broerd en zat zelfs in de ziektewet. Nu is ze bijna uitgerekend en nog zo fit als wat. Hopen dat er voor jou straks een tijd komt om te genieten!

16. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Succes miffy!

17. toetje84

toetje84 Lid

18 okt 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes miffy!! laat je weten hoe het gegaan is?

18. Hannah83

Hannah83 Actief lid

12 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Miffy, succes!

Hier nog steeds niet zoveel last. Soms een aanval van misselijkheid maar alles blijft er nog wel in gelukkig.

A.s. vrijdag heb ik om half 9 de echo, dus ben erg benieuwd. Spannend hoor! En als het dan goed is, dan vertellen we het de volgende dag tegen de familie. Ben ik stiekem best nerveus voor....maar komt vast goed.

19. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Miffy?? Al geweest? ;)

20. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Bedankt allemaal!
    Alles was prima! Ook het hartje zien kloppen. Het was 0.88 cm lang en dat klopte precies met 7 weken vandaag. We zijn super blij! Wat een last van mijn schouders... :D

Het lukt op mijn telefoon niet om een bijlage toe te voegen. Dus dat komt later :)

1 dec mogen we al weer langskomen!

Vanmiddag komt MvM dus dan kan ik ook beginnen!

Deel Deze Pagina