Mooie echo Miffy! mamavanmenm: erg dat je dit hebt moeten meemaken mijn hart scheurt in stukken als ik dit lees...
Gelukkig maar Miffy! Bij mijn dochter zeiden ze meteen al: ALS ze er uit gaat komen, en die kans achten we zeer klein, dan krijgen jullie haar nooit terug zoals ze was.......
We zitten hier weer in de stress. Vannacht bloedverlies gehad en paar keer kramp. Sinds vanmorgen opeens geen symptomen meer en zojuist opeens ook weer bloedverlies. Ik vrees het ergste .
mamavanmenm wat verschrikkelijk zeg om je dochter ineens kwijt te raken. hele dikke knuffel💋💋
ahh prulletje wat erg! hopelijk valt het mee en is het een onschuldige bloeding. wanneer mag je op controle?
Wat een k nieuws prulletje... Kan je de vl niet vragen voor een echo? Is het geen buikkramp geweest en diarree ofzo? Heb ik ook de laatste tijd veel last van... Ik hoop zooooo dat t goed zit xxx
He Prulletje wat naar! Ik hoop dat je snel mag langskomen voor een echo zodat ze hopelijk wat kunnen zien. Sterkte ♡
Jiffy mooie echo en wat fijn dat alles goed is! Mammavanmenm wat verschrikkelijk, onze dochter is nu 2, moet er niet aan denken wat jullie is overkomen! Worden ze trouwens niet ingeënt voor hersenvlies ontsteking? (Meningicoccen?) Prulletje ik hoop dat er niks aan de hand is, maar zou idd even bellen met vk! Vandaag zegt mijn collega, ik moet je even wat zeggen, ik ben zo misselijk, blijkt dat ze ook zwanger is, ook rond de 7-8 weken. Zo leuk!
@Mamavanmemn: wat verschrikkelijk zeg. Dat is toch je ergste nachtmerrie... Heel veel sterkte! @Prulletje: hopelijk betekenen de bloedingen niks. Duim voor je! @Kwaaltjes: moe, misselijk, moe van misselijkheid? Misselijk van het moe zijn? Voel me in ieder geval bleh. Vorige zwangerschappen totaal geen last van gehad. @Laatste keer: voor ons is dit ook de laatste keer. @Geslacht: willen we zeker wel weten! Kunnen we ook gaan opruimen, want dan weten we of we de meisjes- of de jongensspullen gaan gebruiken. En uiteraard weer een beetje bijshoppen Weet ook niet of ik dit keer kan wachten tot de 20 weken echo.... @Studeren: hik al bijna 1,5 jaar tegen een eindexamen aan. Kan me er gewoon niet toe zetten om goed te leren, mijn hoofd is als een vergiet. Daarnaast was ik fysiek ook niet altijd in staat om het examen goed uit te voeren door mijn vorige zwangerschap. Morgen hebben ook wij eindelijk de echo. Ben benieuwd, spannend!
We hebben de echo van woensdag niet afgewacht. We zijn net nog weggeweest voor een pretecho. En godzijdank was alles goed! Oh wat heb ik gehuild van opluchting! Ze kon ook zien waar het bloed vandaan kwam, gewoon een vaatje geknapt gelukkig. Het vruchtje was al 2x zo groot als vorige week. Hartje klopte goed. Oh wat zijn we blij! Ik was er echt van overtuigd dat het over was. Gelukkig niet! Niet dat je al een kindje ziet, maar voor de vorm hier de echo foto maar even . Bekijk bijlage 430353
Pfieuwwwww fijn prulletje! @celine: ze worden ingeënt tegen MenC de c-variant dus... wat bijna niemand weet is dat je ook a en b hebt... waar mijn dochter aan overleden is hebben ze helaas niet meer uit kunnen zoeken. ..
Spannend kruimeltje bijna de echo! Wat vreselijk dat je dat hebt mee moeten maken mamavanmenm! Wat moet je hart gebroken zijn en wat zal dat verdriet pijn doen van binnen! Dit wens je niemand toe. Even een hele dikke knuffel voor jou meis! Mooie echo hoor Miffy, super Succes morgen met de echo Bee. Ik hoop dat je een beetje kan slapen door de spanning. Geniet van het mooie moment. Ach Prulletje wat moet dat een angst hebben gegeven dat bloedverlies en die krampen. Maar je hebt een super echo meis, wat een opluchting. Fijn voor jullie!!!
Wat super fijn Prulletje dat de echo goed was en dat ze kon zien waardoor de bloeding kwam. Wat een geruststelling! Iedereen die morgen de echo heeft heel veel succes maar vooral plezier! ♡ Na vandaag weet ik hoe mooi het is!
Hallo! Hier nog even een berichtje van mij. Lekker laat, maar dat zijn jullie van me gewend @mamavanmenm; weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Hartverscheurend als ik je verhaal zo lees, tranen in mijn ogen. Het doet me pijn wanneer ik me indenk dat dit zou kunnen gebeuren en voor jou en je gezin is het werkelijkheid. Ik wens je al het goeds toe! <3 @prulletje; jeetje wat een schrik. Ik hoop dat je nu even rust krijgt en vertrouwen in je zwangerschap. @echo; morgen is het zover!! Augustusmama ook toch? En wie nog meer? Spannend. Hier de echo pas @15.30 Pffff... Lange dag. @Ils; lief dat je aan me dacht ik laat het hier snel weten hoe de echo was Voor nu slaap lekker Liefs Bee
hey prulletje wat fijn dat de echo goed was. wat zal dat een opluchting zijn zeg! nu lekker genieten.
Succes vandaag dames, ik ben nieuwsgierig naar jullie echo's! Morgen mogen wij, ik kan het bijna niet vatten dat het echt is.