💞1 t/m 15 juli 2015 mama's💞 ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Minou78 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje 3. 4. 5. FvK, 2e kindje Celine1984, 2e kindje 6. Martina79, 35 jaar, 1e kindje 7. Bee85, 3e kindje 8. 9. Sjees, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje 10. Javica, 25 jaar, 4e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. 13. 14. 15. Datumloos: Mamavaneen2e, __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 10-11: Toetje84 echo 12-11: Celine1984 echo
Wat gezellig zo'n groepje Ik ben trouwens 29... Heb vandaag gebeld met de verloskundige en kan 25 november komen voor echo+intake! Toch wel weer spannend. Al ben ik vol vertrouwen Verder ben ik al druk met vertellen. Kan dat echt niet stil houden voor de mensen die dicht bij ons staan. Het is voor mij ook heel logisch. Wanneer het niet goed mocht gaan , weten mensen ook waarom ik verdrietig ben. Oh en MVM is ook al aangevraagd Hoe voelen jullie je? Hier lichtelijk misselijk en krampjes. Bij vorige zwangerschap geen dag echt misselijk geweest. Dus dat is wel even wennen.
Ik ben ook wat misselijk, en heb maagzuur 😕 Hoop niet dat de misselijkheid erger word. Maandag ga ik vk bellen over medicatie. Vorige zws had ik hg (extreme zws misselijkheid )en aantal opnames erdoor gehad. Uiteindelijk zware medicijnen gehad om thuis te kunnen blijven
Wat lief dat je ons even komt feliciteren Renske! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de baby!!! @ prulletje gelukkig allebei weer zwanger ja, spannend he! Wat vervelend Javica dat je de vorige keer zo last hebt gehad van extreme misselijkheid. Hoop voor je dat je dat dit keer niet mee hoeft te maken! Mag ik niet klagen met een beetje misselijkheid. @ Bee85 ik vind het ook moeilijk om niks te zeggen. Willen het volgende week aan mijn ouders vertellen omdat mijn moeder jarig is maar gisteren konden we het bijna niet meer voor ons houden.. Nog niks gezegd maar weet niet of het lukt tot volgende week haha! Wij hebben de vorige keer ook veel steun gehad aan de mensen die het wisten toen het wel mis ging. Had die steun niet willen missen Fijn weekend allemaal!
💞1 t/m 15 juli 2015 mama's💞 ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Minou78 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje 3. 4. 5. FvK, 2e kindje Celine1984, 2e kindje 6. Martina79, 35 jaar, 1e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje 8. 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje 10. Javica, 25 jaar, 4e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. 13. 14. 15. Datumloos: Mamavaneen2e, __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 10-11: Toetje84 echo 12-11: Celine1984 echo 25-11: Bee85 echo+intake
@javica; oeh dat lijkt me heftig. Hoop voor je dat je niet weer zo misselijk gaat worden. Of voel je alweer dat het dezelfde kant op gaat? Maagzuur had ik de vorige zwangerschappen heel erg last van. Verwacht het met een week eigenlijk wel weer... @ils Ja. Precies de reden waarom ik al zo vroeg aan het vertellen ben geslagen. Heb het trouwens op de verjaardag van mijn schoonmoeder aan de schoonouders verteld. Zo leuk een cadeautje is natuurlijk heel logisch op zo'n dag. Dus ze keek niet raar op. Had een heel mooi lijstje gescoord met een klein truitje er in gebreid. Daar een test op geplakt met de woorden; zwanger! Prachtig. Wat een reactie. Fijn weekend iedereen. (& werkse voor degenen die moeten werken) Liefs Bee (Mijn zusje komt zo dus snel de 'ik word grote broer/zus' shirts aan )
Hier eigenlijk nog geen klachten. Voel weinig. Misschien af en toe een krampje in mijn onderbuik. Schijnt de baarmoeder te kunnen zijn die oprekt? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook niet echt wat gevoeld (maar dat werd dus een MA dus weet niet hoe representatief dat is). Maar mijn moeder heeft ook nooit wat gevoeld bij alle 4 haar kinderen dus misschien hoort het zo. Als ik trouwens dingen dubbel vertel, sorry! Ik schrijf nog mee in een ander groepje dus ik kan niet altijd bijhouden wat ik nou waar gezegd heb. Javica, bah wat vervelend van de misselijkheid! Hopelijk gaat het deze keer beter. Bee, haha grappig dat je het al zo aan het vertellen bent. Ik durf het nog niet. Ik moet straks naar mijn ouders, maar ik probeer niet te lang te blijven zodat ik me niet ga verspreken ofzo. Ik moet de mensen maar een beetje ontlopen de komende weken denk ik haha. Ik wil echt toch eerst een hartje gehoord hebben na mijn ervaring met de MA. En wat die steun betreft heb ik mijn man en anders kan ik het toch nog wel bij mijn ouders kwijt. Die weten het wel van de eerste keer. Maar voorlopig wil ik het echt nog een verrassing houden voor iedereen en doen we net of we nog lang niet aan kinderen moeten denken, we zitten nog in een verbouwing, dus dat moet natuurlijk eerst klaar zogenaamd en ik vind bevallen en zwanger zijn veel te eng (vind ik eigenlijk ook wel echt hoor) dus ik moet er allemaal nog niet aan denken zeggen we dan. Hier trouwens ook aangemeld voor mvm. Wilde eerst niet maar opeens vond ik gisteren dat ik het op z'n minst toch moest proberen. Als het niks is kan ik altijd nog stoppen.
@prulletje! Heel begrijpelijk hoor! Dat je het nog niet verteld. Helemaal door wat je mee gemaakt hebt. Ik wens je (en iedereen) een top zwangerschap <3 Ik voel juist heel veel (net als mijn moeder).... Van eisprong tot bevruchting ik heb't gevoeld. Wist ook gelijk dat het raak was, al 3x. Voel nu vooral in de avond/nacht van alles brubbelen en bruisen. Zo wonderlijk mooi gevoel en geniet daar echt van. Want dit wordt ons laatste kindje Goed van je dat je MvM wilt gaan proberen. Mag ik vragen waarom je denkt dat het niks zou zijn voor jou? De geur? Het viel mij mee moet ik zeggen. Nu moet ik echt opschieten! Doeg! Liefs Bee
Leuk dat we gelijk lopen Sjees. Zal straks nog wel veranderen met de echo's . Veel plezier met vertellen Bee! Ik heb dit keer ook duidelijk de innesteling kunnen voelen 7 dagen na mijn positieve ovulatietest. De geur van de flessen vond ik ook nog wel meevallen inderdaad, gewoon heel snel weer dichtdraaien haha. Scheelt dat je weet dat het voor een goed doel is.
Hebben jullie ook zon last van de HORMOON MONSTERS? jeetje mina.. ik weet het niet hoor, maar de ene keer ben ik super verdrietig nog geen 2 minuten super gefrustreerd.. en als ik de een "goed"moment heb denk ik.. joh waar maak je je eigenlijk druk om.. pff.. het is dus duidelijk dat ik mezelf nu al mega in de weg zit. Dat wordt nog wat
Ha meiden, ik kom ook gezellig mee kletsen. Dit is ons 1e kindje en ik ben 23 jaar. Op 9 juli uitgerekend volgens mijn berekening. Vind het fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die wat voelen. Soms heb ik last van mijn maag en het voelt ook af en toe net of ik ongesteld word. Vind dat best eng eigenlijk... Moeilijk he om het voor je te houden en niets te zeggen. Ben benieuwd hoelang we het vol gaan houden!
Hoi meiden, Hier ook een positieve cb. Denk ongeveer 10 juli uitgerekend. Voelde al snel dat het raak was. Veel ongikrampjes, rommelende darmen, jeuk en pukkels. Precies zoals bij mijn zoontje die bijna 2,5jaar is. Ook voel ik me af en toe al misselijk en flinke hoofdpijn. Beloofd nog wat. Ik heb het mn vriendinnen allemaal al verteld en ga het mijn ouders ook snel vertellen. Mocht het misgaan dan voel ik me vrij dat ook bij hen kwijt te kunnen. Gefeliciteerd allemaal meiden!!
Hallo ladies, Ik heb ook steeds last van krampjes en van tijd tot tijd was misselijk. Verder bij het minste of geringste emotionele moment op tv raakt het me meteen.
Bee, mvm wilde ik niet om heel veel redenen: Het leek me erg veel gedoe om eraan te denken en dat plassen in die flessen, ik moet de flessen zelf wegbrengen, niet alles wordt schijnbaar gebruikt voor vrouwen die zwanger willen worden maar ook voor afslankpillen en dergelijke, ik wilde de flessen niet in huis hebben, enz. Maar moet het nu gevoelsmatig toch doen vind ik. Geen idee waarom. @innesteling: Ik heb het niet gevoeld, maar wel bloeding gehad op 6 en 7 dpo. Ik wist toen niet of dat een goed teken was, want vorige ronde had ik ook zo'n bloeding op 5dpo en toen was het ook niet raak. Maar de eerste keer dat ik zwanger was had ik het ook, 11 dpo, en toen dus wel zwanger. Het kon hier dus nog alle kanten op. @kwaaltjes: Geen last van hormonsters nog. Maar blij dat jullie de menstruatiekrampjes wel herkennen. Dat heb ik toch eigenlijk ook wel. En in vind dat ook eng! Ook dat ik bang ben alsnog bloed te zien, maar ook omdat het bij mij op die manier de vorige keer misging. Niet met bloed, maar de krampen werden zó heftig dat ik op de koude badkamervloer moest liggen en dan lag ik te huilen en gillen van de pijn. Dat duurde dan elke keer een kwartier voor het wegtrok. En er is nog steeds niet vastgesteld of dat nou wel of geen verband had met de MA. (Want het vruchtje leek de eerste 6 weken gewoon door te groeien, ondanks die rare krampen). Uiteindelijk klopte het hartje niet. Zojuist heb ik toch even een iets hevigere kramp gehad dan eerder deze zwangerschap. Niet super pijnlijk, maar wel erg vervelend, voelde me opeens heel slap worden, moest echt even liggen. Paar minuten maar hoor. Het viel op zich mee, maar dan ben ik zo bang dat die andere krampen weer terug gaan komen! Welkom nieuwe dames! Ik zal jullie erbij zetten.