1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1990

Nicky1990 Actief lid

14 sep 2014
    130
    0
    0
    ik heb ooka zo'n vieze smaak in mn mond.
    ik word er echt gek van!! 10 min na het tandenpoetsen komt het weer. dus ik eet rcht veel kauwgom!
    maandag eindelijk naar de vk! ze gaan toch niet meteen naar 'binnen' toch haha?

2. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veetje sterkte.. je had je vast wat anders voorgesteld bij de echo..

Ik zag dat ik op de 25e stond voor de echo, maar ik mag morgen pas..
    Ik vind het nu wel heel spannend, na wat ik lees bij andere dames.
    Mijn schoonzusje en ouders en schoonouders beginnen er steeds over.. Had achteraf gewillen dat ik niets had gezegd nog.. Werkt op mijn zenuwen :$

3. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Heel erg Veetje :( Veel sterkte...

4. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Mammies, ik heb enorme keelpijn!!!
    Heb al theetjes met citroen gedronken, maar brengt niks op :(

Enig idee of ik iets mag innemen?

xx♥

5. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Dag allemaal,

Hier een prachtig mooie echo gehad met hartactie! Super blij. Maar meteen daarna zag ik een 2e vruchtzakje en na veel bestuderen konden we geen baby ontdekken. Nu heeft mijn verloskundige slechte apparatuur en moet ik morgen naar de Gyn in zkh om te checken of ik zwanger ben van een tweeling of niet. Waarschijnlijk is het tweede kindje gestopt met groeien. (Vanishing twin oid)
    Ben behoorlijk van slag maar zeker dankbaar en blij voor de mooie echo. Ben ook opgelucht dat mijn intuïtie weer goed zat en ik dus even echt zwanger ben geweest van een tweeling.
    Naja morgen mag ik dus naar het ziekenhuis om 12u...
    Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Bee

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,2 KB
      Weergaven:
      6
  6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    poeh spannend bee! Gelukkig gaat het met de ene die je zag in elk geval wel goed!

7. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Dankje meiden!

Ik was al bang dat het niet goed was, ik had namelijk al 2 weken bloedverlies....
    nu zet het bloeden ook goed door, vruchtje was al weg.

Gefeliciteerd aan alle meiden met goede echo's geniet ervan!!!

8. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een sterke intuïtie heb jij Bee! Vertrouw je daar op? Lijkt me een luxe.
    Gefeliciteerd met het kloppende hartje. Heerlijk om te horen he dat het hartje klopt.

9. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bee wat fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt. Blijft nog even spannend dus morgen! Ben erg benieuwd... Succes in ieder geval voor morgen.

Wat blijft het ontzettend verdrietig veetje. Veel sterkte de komende tijd. Wel fijn dat het al "schoon" is. Kunnen jullie het proberen een plekje te geven en naar de toekomst kijken hoe moeilijk dat soms ook zal zijn! Sterkte meis.

Ik heb vandaag eens geprobeerd om Sea Bandjes te gebruiken. Het leek wel iets te helpen maar ik ben er nog niet zeker van ;) zal het deze week wat vaker proberen. Kan ze alleen tijdens mijn werk niet omdoen.. Stond als tip op internet tegen (zwangerschaps)misselijkheid.

10. celine1984

celine1984 Actief lid

28 jun 2011
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veetje wat jammer zeg! Dikke knuffel!

Allemaal mooie echo's zie ik verder, super!
    Bee wat apart, ben heel benieuwd wat de gynaecoloog morgen gaat zeggen!!

Miffy ik heb het mijn collega toen ook maar verteld, erg leuk, zitten nu misselijk tegenover elkaar.

11. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Dankjulliewel! Spannend nog even.

@Minou; inderdaad, heb een erg sterke intuïtie, heeft me al vaak geholpen. Probeer daar altijd op te vertrouwen maar is soms lastig. Wist ook altijd zeker zwanger te zijn en wat het geslacht zou zijn. Dit klopte ook... Heb hier op het forum ook al geschreven dat ik steeds dacht aan een tweeling en dit klopte dus ook. Al ben ik er nu van overtuigd dat we 1 kindje gaan krijgen....

Liefs Bee

12. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Alvast heel veel succes voor de meiden die morgen een echo krijgen :D

13. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Veel plezier dames die een echo krijgen vandaag!
    Na 12 uur slapen nog steeds het gevoel alsof ik een nacht heb doorgezakt hahah. Gelukkig vandaag maar een paar uurtjes werken, vanmiddag naar de hyptoheek voor verdere stappen om ons huidige huurhuis te gaan kopen!

14. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond mogen we voor de echo!

Ik lig al uren wakker.. Kan echt niet meer slapen.

15. Brit81

Brit81 Lid

18 jul 2012
    27
    0
    0
    Wat kletsen jullie in een enorm tempo zeg! Ik dacht dit topic rustig mee te kunnen lezen, maar elke dag konen er pagina's bij :D

Ik hoor net in dit topic met 1 juli :). Gisteren de tweede echo gehad en ik kan nog steeds niet zo goed geloven dat het echt is. Alles was beide keren super en we hebben er vertrouwen in, maar de weg naar de zwangerschap was langer en zwaarder dan gedacht.

Het stomme is ook wel dat ik weinig kwaaltjes heb en dat ik me daar dan soms weer zorgen om maak :). Dus ik ben de hele dag in mijn borsten aan prikken :p.

Gisteren bij de echo was wel even spannend. De eerste echo was vorige week in het ziekenhuis en de tweede bij intake verloskundige. Zij wilde het uitwendig doen, maar kon niks vinden :$. Ik heb toen gevraagd om een inwendige echo, want anders zouden we heel onzeker naar huis gaan.

Gelukkig bleek mijn baarmoeder wat dieper te liggen (richting rug zeg maar) en daar konden we zwaaien naar de kleine :). Echt zo leuk, armpjes en beentjes zaten er al aan!

Dat dus even als introductiepost in dit topic :)

16. Brit81

Brit81 Lid

18 jul 2012
    27
    0
    0
    Kruimeltje, heel veel succes vandaag!!!

17. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Zometeen om 9 uur de echo! Heb gelukkig wel goed geslapen. Voor de andere dames die vandaag ook een echo hebben, veel succes!

18. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wij hebben om 13.15u vandaag. Spannend voor iedereen die vandaag moet!

Tjs leuk jullie huis kopen! Succes!

Brit fijn dat alles goed was!

19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Dan krijg je misschien ook geen hele dikke buik of wel? Ik zie dat altijd bij die programma's van I didn't know I was pregnant. Dan krijgen ze ook bijna geen buik en lijken ze ook richtig rug te dragen.

20. steefj

steefj Lid

28 jun 2014
    77
    0
    0
    audicien
    Jeeeee wat is er veel gebeurd in een weekend 😳
    Ivm mijn verjaardag pas vanmorgen alles bijgelezen... Wat een heftige verhalen komen er voorbij bah...
    Voor alle meiden die komende dagen voor een echo mogen, succes!

Deel Deze Pagina