Nou prulletje hier altijd naar achter gelegen baarmoeder maar dikke buik hoor! Veel plezier meiden bij de echo!
Succes met de echo vandaag meiden! Geniet ervan.. Spannend! Gefeliciteerd met de goede echo's Brit! Fijn. Wel even schrikken zeg.. Als ze eerst zegt dat ze niks kan vinden. Gelukkig was alles goed!
Wat een geweldige echo's zie ik voorbij komen! Zo fijn om te zien ♡ word er helemaal blij van Succes (en plezier) voor de meiden die nog moeten vandaag
Jeej dana, superfijn! Valt me trouwens op dat er echt een groot verschil zit tussen de echo's van 7 weken en die van 9 weken! Zo bijzonder! Alle anderen die vandaag en gisteren een goede echo hadden: Hoera! Heerlijk he? De rest die vandaag nog mag: succes! duim voor jullie! Merk bij mezelf wel dat ik nu (na de echo dus) pas écht het gevoel heb zwanger te zijn Herkennen jullie dat?
Nee nog niet mee begonnen, maar ga ik zeker wel (weer) doen! Is echt superleuk om te zien hoe je groeit!
Ik heb het sinds gisteren ook echt Augustusmama. Ik was gisteravond op een 'feestje' en sommige vrienden daar wisten het al. Andere minder bekenden nog niet. Maar door de gesprekken was het niet meer echt te omzeilen dus kwamen anderen ons ook feliciteren. Op die momenten ben ik zo blij en trots! Loop dan ook lekker te stralen. @Prulletje ik heb met 6 weken een foto gemaakt. En ik ga het weer doen met 8 weken. Er gebeurd nu nog niet zoveel dus ik doe het nu om de 2 weken. Straks misschien wel elke week. Ik vind het wel leuk om de foto's te hebben.
Veetje, wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte en hopelijk heb je snel weer goed nieuws. Gelukkig ook veel goede echo's voorbij zien komen. Wij hadden gister gelukkig ook een kloppend hartje! Op 23 december hebben we de termijnecho. Prulletje, als alles gewoon normaal gaat tijdens de zwangerschap meten ze je bloeddruk, voelen de stand van de baarmoeder, luisteren ze naar de hartslag en op een gegeven moment, als ze het goed kunnen voelen, controleren ze de ligging en de groei van je kindje. Ik ging er bij de 1e ook altijd naar toe met een gevoel van "pffff, wat zinloos, heb wel wat beters te doen". Voelde me prima en had nooit vragen. Alleen hadden de dames op een gegeven moment prima in de gaten dat het kindje niet goed groeide en heb hierdoor veel extra onderzoeken en controles gehad. Maar goed ook, anders was ze waarschijnlijk niet levend geboren. Dus ook al lijkt het je niks, ze kijken echt naar jouw gezondheid en die van jouw kindje.
Wat een mooie echo Dana! Vanmorgen opeens een paar druppen bloed toen ik naar de wc ging. Helder rood, niet heel veel. Vanmorgen wel 20x naar de wc geweest denk ik... Uiteindelijk is het bij twee keer een paar druppen gebleven. Ben blij dat het daarbij is gebleven, weet niet wat ik anders had moeten doen uit angst Pfff ben blij dat ik vanavond naar de verloskundige kan. Hoop toch wel dat we een kloppend hartje horen vind het mega spannend nu.
Oh kruimeltje dat is schrikken! Maar neem een voorbeeld aan mij: ik heb het verschillende keren gehad, zelfs wel meer dan een paar druppen, en het is toch nog allemaal goed gegaan. (Hoop ik, straks weer echo). Gelukkig heb je vanavond meer zekerheid!
Halloween, dank je. Ja ik was ook wel van plan om gewoon naar de vk te gaan hoor haha. Alles voor de kleine .
Dankje prulletje, dat neem ik in mijn achterhoofd mee. Ik denk en HOOP vooral dat het een geknapt adertje was.. Google deed dit keer opbeuren in plaats van inzakken.. Verder heb ik ook geen kramp, wat wel een fout signaal zou zijn.
Hi dames vanmorgen mijn tweede echo Zo spanning was om te snijden maar ik kwam binnen en mocht meteen gaan liggen. Hartje klopte hij zag het meteen, kindje was zelf iets verder maar we houden het voor nu op 7 weken en twee dagen. Hartje heb ik ook gehoord whow haha mooi is dat Op 10 dec mag ik weer terug en dan doen we meteen de combinatie test. Ben zo blij blij blij haha Onderste foto zie je een balkje dat was het hartje
Super fijn lolababy! Leuk dat je het hartje ook al kon horen en niet alleen zien! Kruimeltje inderdaad. Als ik het zo lees dan is het echt onschuldig denk ik. Met een paar druppen kan er sowieso niks uitgekomen zijn. En als het niet erger wordt en je hebt ook geen kramp, dan zit het vast nog allemaal goed . Bij mijn vorige echo was er ook om onverklaarbare reden een vaatje geknapt. Soms gebeurt dat blijkbaar gewoon. Maar je schrikt er inderdaad wel van.