Wat zal dat even een raar gevoel zijn Bee. Kan me voorstellen dat je toch echt even van slag en verdrietig bent. En inderdaad, dat mag zeker! Dikke knuffel ♡
Hey meiden, Ik moet morgenvroeg dringend naar mijn gynaecoloog.. Mijn bloeding is erger geworden Om 8u50 mag ik gaan... Duimen voor mij aub
Super echo prulletje! Ik snap dat het dubbel is Bee. Natuurlijk zijn jullie ontzettend blij dat het kindje een mooie hartslag heeft en dat het er goed uit ziet, maar het hadden ook 2 kindjes kunnen zijn... Blijft toch verdrietig. Ah nee Steffie wat rot gelukkig mag je morgenvroeg al langskomen. Ga heel hard voor jullie duimen!!! Knuffel voor jou meis. Welkom Djingo en gefeliciteerd met je zwangerschap. Klets gezellig mee
ik heb het gevoel dat ik een meisje krijg.. maar mij maakt het eigenlijk niet uit, een jongentje zou ook leuk zijn
Och Steffieke, wat een spanning. Hopelijk kun je slapen vannacht. Bee, wat sneu. Hopelijk kun je een mooi plekje geven. Djingo, welkom! Hoe voel je je?
Ahhhh steffieke nee toch... Ik duim voor je!!! Wat een mooie echo's weer meiden! Nieuwe meiden: gefeliciteerd en klets lekker mee! Hier ook twee keer laten pendelen: 1 x jongen en 1 x meisje, haha schiet ook niet echt op Ik hoop heel stiekem wel op een meisje en heb ook wel het gevoel dat ik een meisje krijg maar ik zit er redelijk vaak naast dus het zal wel een jongetje zijn! De drie musketiers ook gezellig! Ik vind je wil een kindje en niet perse een bepaald geslacht toch?! Ik zou het bijzonder vinden als het een meisje zou zijn in ons geval maar klinkt misschien erg depressief en zou dus ook heel blij met een mannetje zijn maar we hebben al zoveel pech gehad in ons leven (helaas niet alleen het overlijden van onze dochter) dat het ons helaas nooit "meezit".
Zo, maandag weer thuis gekomen.. ben nog steeds misselijk Als ik weer opgenomen moet worden krijg ik sondevoeding. Bij mijn laatste zws had ik ook hg. Nu helaas weer en nog erger. vrijdag een echo, ben benieuwd. Met 5 wk zagen ze wel een vruchtzakje. zou kunnen dat er 2 in zitten en ik daarom nog zieker ben natuurlijk.. of gewoon 1 en dikke pech. Ik denk dat het een meisje word. bij mijn zoon zat ik gelijk onder de pukkels. Die heb ik nu (nog) niet.
Steffieke, dikke knuffel hoor! Welkom nieuwe dames! Mamavan, inderdaad, je kiest voor een kind, niet voor een geslacht. Maar dat neemt niet weg dat je geen voorkeur mag hebben of dat het niet leuk zou zijn als je van alles wat zou krijgen. Dat willen de meeste mensen gewoon. Uiteindelijk hou je toch van je kind en maakt het allemaal niks uit, maar toch. Ik zou ook wel graag van allebei 1 willen. En als we dan 2 dezelfde krijgen, dan gaan we misschien toch voor een 3e of zelfs nog een 4e. En dan zal er vast gepraat worden zo van 'ze willen er zeker nog een van het andere geslacht bij' en dat is dan misschien ergens ook zo. Maar ook al zijn ze alle 4 hetzelfde, dan zijn we nog steeds zielsgelukkig! Ik zou een jongetje nu erg leuk vinden. Maar ik denk dat ik een meisje krijg. En het is heel gek want ik heb steeds het idee dat ik mezelf moet overtuigen dat een meisje ook heel leuk is. Terwijl dat nergens op slaat, want een meisje IS gewoon ook super leuk! Ik sta voor de klas en als ik kijk wat voor lieve meiden ik heb, die zou ik zo mee naar huis nemen! Maar toch gek dat ik dan steeds het gevoel heb dat ik mezelf ervan moet overtuigen. Ik denk dat ik ergens dan toch een voorkeur voor een jongen heb nu. Maar eigenlijk maakt het me helemaal niks uit. En toch voelt het zo. Ik vind dat maar gek. Ik denk dat het pas landt als we horen wat het is en dat ik het dan meteen goed vind.
Pff Javica, wat vervelend allemaal . Ik zit ook thuis omdat de klachten te erg zijn om te kunnen werken. Ik heb heel veel heftige krampen. Dus ik snap ergens wel hoe je je voelt. Je wil gewoon weer mobiel zijn en je goed voelen he. Knuffel! Hoop dat het snel wegtrekt!
Hier terug van de echo, we moesten lang wachten omdat de verloskundige van een dubbele bevalling kwam. We hebben het hartje zien kloppen, ondanks de bloeding zag het er goed uit gelukkig. Volgens de verloskundige kon dat ook een bloedvat zijn. De baby zag er goed uit. Een foto is helaas niet gelukt, het apparaat werkte niet niet mee. Maar we hebben het zien kloppen en dat vind ik voor nu het belangrijkste! Steffieke, voor morgen heel veel succes! Ik duim voor je!
Oh fijn kruimeltje! Gelukkig was alles goed! Dat gevoel herken ik. Die foto maakt niks uit, als het hartje maar klopt!
Goedemorgen! @javica; bah. Wat heftig dat je zo misselijk bent. Sterkte ermee. @steffeke; succes vandaag! Hoop dat alles goed is @kruimeltje; fijn dat de evho er goed uit ziet. Liefs Bee