Hoi meiden, Ik stap wat later in met meeschrijven, heb al wel even met jullie meegelezen. Kan nog wel toch? Zag goeie en minder goeie verhalen voorbij komen. Sterkte voor de meiden waarbij het niet goed gaat/is gegaan.! Even mijn verhaal in het kort: Sinds 2011 weet ik dat ik PCO heb en ben toen aan de hormonen gegaan. Daarna heb ik een Mola-zwangerschap gehad, waarbij de cellen niet uitgroeien tot een kindje maar een tumor. Deze is twee keer verwijderd waarna ik een jaar niet zwanger mocht worden. Heftige periode met veel onderzoeken maar gelukkig bleef mn lichaam rustig en is de tumor niet kwaadaardig geworden. Op 1 juli 2013 hebben we onze mooie dochter Kiki gekregen en ben ik nu spontaan zwanger van de 2e, echt een wonder! Volgens de gyn ben ik voor nu uitgerekend op Kiki's verjaardag, ik hou het zelf op de 3e omdat ik de eisprong heb gevoeld. Heb al twee goeie echo's gehad en mag volgende week weer. @ Bee: heftig om 1 van de kindjes te verliezen! Verdrietig zijn hoort er zeker bij toch. Sterkte en hopelijk voel je je snel weer happy. @ Steffieke: succes bij de gyn Ik heb zelf nooit echt een gevoel gehad qua geslacht maar mn moeder bezit de gave dat ze het altijd bij iedereen aanvoelt. Zo 'wist' ik dat we een dochter zouden krijgen, we hebben nooit een geslachtsbepaling laten doen. Nu gaan we ook voor de verrassing, al weten we al dat we een jongen krijgen haha
Steffieke, sterkte!! Hoop dat alles goed is!! Uk, wauw wat een wonder is dat dan zeg!! Gefeliciteerd! Bee, jeetje dat is wel even raar als je er bij nadenkt. Toch erg dat het er eigenlijk 2 hadden moeten zijn. Javica, bah bah beterschap!! Sondevoeding lijkt me verschrikkelijk. Hier heb ik tabletjes gekregen voor de misselijkheid. Het is vooral savonds erg. Begint gedurende de dag steeds meer toe te nemen. Zou het samenhangen met vermoeidheid? Ik weet het niet. Vanavond intake en eerste echo
Spannend Skaya! Waarom denk je dat het samen hangt? Krijg je niet genoeg rust? Ik merk dat het heel lastig is om voldoende rust te nemen. Maar het is wel belangrijk dus ik probeer het zoveel mogelijk te doen.
Nine, omdat het gedurende de dag toeneemt. s ochtends ben ik wel misselijk maar is het goed te behappen. Meestal komen de echte pieken rond een uur of 15/16u op mn werk. Beetje aan het einde van de dag. Om vervolgens savonds bibberend boven een emmer te zitten. Voel ook pas savonds dat ik moe ben. Verder heb ik daar overdag weinig last van. Nog meer mensen hier die emesafene slikken voor de misselijkheid of Suprimal? Je mag er dus niet mee rijden. Vandaag moet ik werken dus ga het maar weer een dag zonder proberen. Gisteren voor het eerst een tabletjes genomen en kreeg er wel een zwaar moe hoofd van.
Mmm klinkt erg vervelend. En als je de hele dag werkt is een middagdutje ook geen optie. Hoop voor je dat het snel minder wordt.
Gisteren was ik vrij, middagdutje was heerlijk. Gelukkig werk ik geen hele dagen. Van 11 tot 18u. Scheelt wel sochtends lekker op het gemakkie. Hier denkt iedereen trouwens dat we een meid krijgen, heb zelf ook wel een voorgevoel voor een meisje. Ben benieuwd of het klopt. Bij mn zoontje droomde ik letterlijk over de pretecho dat het een jongetje was.
Ik hoop dat je snel weer wat opknapt Javica. Sterkte meis. Welkom en gefeliciteerd Uk. Wat fijn dat jullie spontaan zwanger zijn geworden en al 2 mooie echo's, super! Veel succes Steffieke. Ik hoop dat alles goed was! Skaya succes met de echo. Hier ook elke avond meer misselijk, geef ook elke avond over. Merk wel dat je op een gegeven moment wel een beetje weet wat je wel en niet kan eten. Ook neem ik minder avond eten en dat gaat ook wel beter. Gisteren ook wat minder klachten in de middag en avond. Ga me dan toch zorgen maken. Maar vandaag zijn de klachten alweer terug . Moet eigenlijk proberen te genieten van die momenten. Vandaag om 13:00 uur de intake bij de VK.
Hey meiden... Ik zal me uit dit groepje moeten verwijderen spijtig genoeg Er was geen hartslag meer... Hopelijk komt het er op natuurlijke weg uit, anders moet ik dinsdag binnen voor een curettage
Steffieke, NEEE!!! Wat ontzettend triest!! Sterkte meid!! Ils1, ja klopt. Hier heb ik het ook regelmatig wel onder controle met dingen die ik wel goed kan eten. Verdeel mn avondeten in 3-en. Begin rustig met beetje soep, half uur later een broodje en daarna nog beetje vanille vla of yoghurt.
Steffieke: wat een onwijs naar nieuws! Ik duim voor je dat het spontaan loskomt en jullie wens voor een 2e kindje snel weer in vervulling gaat. Heel veel sterkte! Skaya: ik heb van de gyn primperan zetpillen gekregen tegen de misselijkheid. Helpen goed en mag je idd ook niet mee rijden (totdat je weet dat het je niet slaperig maakt), maar ja heb mn auto echt nodig voor mn werk. Dus gewoon gaan rijden en het gaat oke. Heb nu alleen buikgriep dus gebruik ik ze maar niet, alles komt er toch weer uit
Ah nee Steffieke wat een ongelofelijk verdrietig nieuws zeg! Ik vind het heel erg voor jullie. Ik hoop dat het spontaan komt de komende dagen. Neem je rust en tijd die je nodig hebt meis. Ik hoop dat jullie het samen een plekje kunnen geven. Veel sterkte voor jullie gewenst de komende tijd!
Ah nee he, niet weer een miskraam... Triest Steffieke, sterkte! Ik heb vannacht ontzettend last gehad van buikkramp. Ik was dus echt bang dat ik vanochtend bloed zou zien, maar dat was gelukkig niet het geval. Morgenochtend de eerste echo. Naarmate hier de slechte berichten zich opstapelen, word ik steeds zenuwachtiger.... Het is allemaal geen vanzelfsprekendheid dat het goed is, spannende tijd hoor dit. Verder weinig tot geen klachten. Alleen wat vermoeidheid, maar dat kan ook samenhangen met de drukte op het werk. Gelukkig dit weekend geen echte verplichtingen, dus ik ga me maar eens uitgebreid op de bank nestelen
Steffieke sterkte! Wat een vreselijk bericht... hadden jullie eerder wel een hartfunctie gezien/gehoord? Of was dit de eerste echo? Voor de dames die vandaag hun echo hebben, hopelijk goed nieuws.. Geniet er van! Kussies
Heb je helemaal gelijk in, het is ook spannend.. maar probeer er van te genieten! Ik heb wel bloedverlies gehad, maar gister een positieve echo (ookal kon ze geen foto maken). Ga van het positieve uit, dat is ook het beste medicijn tegen buikpijn en stress
Och nee Steffieke! Ik had zo gehoopt dat het goed was voor je! Heel veel sterkte meisje! Dat er maar gauw weer een positief bericht mag komen! Bee, hoe is het met jou inmiddels? Pff, wat een berichten komen hier voorbij zeg. Snap best dat degenen die nog voor een echo moeten daar zenuwachtig van worden. Ik heb gisteren een goede echo gehad, maar de volgende echo duurt nu weer zo lang! Ik heb nog niet eens een datum. Maar ik ben nu 7w5d en de volgende zal pas tussen 10-12 weken zijn had de echoscopiste gezegd. Ik moet eerst nog naar de vk voordat ik de nieuwe echo afspraak kan maken. Ben zo bang dat het in de tussentijd nog misgaat ofzo. Vind het nog moeilijk om echt te genieten. Hebben jullie dat ook?