Ik ben ook bang dat het mis gaat.. volgens mij door alle berichten op het forum, want eerder had ik dat nog niet zo erg. Wel loop ik sinds gister echt op wolken. Nu we het hartje hebben zien kloppen ben ik echt verliefd op ons kindje
Heb ik inderdaad ook wel dat ik onzeker ben. De eerste dagen na de echo niet. Toen was ik helemaal in de wolken. Maar als de klachten soms wat minder zijn dan ben ik weer onzeker. Nu weer volop klachten het blijft nu toch een spannende tijd, maar alle berichten op het forum dat het mis gaat helpt soms niet mee in die onzekerheid. Maar er zijn natuurlijk veel meer gevallen waarin het gewoon goed gaat . Ik probeer positief te blijven.
oh wat erg Steffieke, wat is het allemaal plotseling gegaan. Las dat je gister bloedverlies had. Heel veel sterkte en hopelijk kan je dit een plekje geven. Wat zijn moeders toch speciaal. Kindje is nog niet eens geboren en kijk hoe veel onrust en stress het met zich mee brengt. Je wil er alles aan doen om een gezonde baby te krijgen. Knuffel voor alle mama's en toekomstige mama's.
Ja heb wel al 2 weken bloedingen gehad... Was normaal ook 8w4 maar het kindje zou vorige week al ergens gestopt zijn met groeien...
Oh dat heb ik dan even gemist. Hopelijk heb je snel weer een positieve test in je handen. Sterkte meid
Mijn eetlust is sinds gister echt helemaal vertrokken.. Ik weet dat ik voor de baby moet eten, dus zojuist ook echt wel mijn boterhammen opgegeten, maar o o met zoveel moeite. Ben blij dat ik twee glazen water er achteraan kon drinken.. even die smaak van dat brood weghalen. Hebben jullie dat ook?
Kruimeltje, volgens mij kan het niet zoveel kwaad om minder te eten hoor. Ik heb sinds een paar dagen juist eindelijk weer een beetje mijn eetlust terug, maar ook nog niet volledig. Het is daarvoor wel echt zo erg geweest dat ik echt niks lustte. Ik at dan een peer en een banaan op een dag ofzo. Ik ben toen ook wel gaan zoeken hoeveel kwaad dat kon, maar er staat overal dat de baby echt wel pakt wat die nodig heeft. Tenzij je voor je zwanger was heel veel aan het lijnen geweest ben of iets dergelijks, dan heb je weinig reserves. En het is natuurlijk wel goed als je multivitaminen voor zwangeren erbij slikt. Natuurlijk is gewoon gezond eten altijd beter, maar dat lukt gewoon lang niet altijd. Wat denk je van die vrouwen die constant spugen? Die krijgen ook lang niet alles binnen. Dus maak je niet te druk hoor. Dat komt vanzelf weer terug.
Net bij de verloskundige geweest voor de intake. Ze is nog in opleiding voor echoscopiste maar heeft toch alvast met ons gekeken. Er was een kloppend hartje te zien. Heel bijzonder! Dinsdag krijgen we de officiele echo.
Oh Steffieke, ik vind het zo ontzettend verdrietig voor jullie!! Heel heel veel sterkte ♡ Miekje, wat leuk dat je al een echo kreeg!! Wat een verrassing
Steffieke, wat een afschuwelijk nieuws. Als je het hartje hebt zien kloppen is de kans op een miskraam klein zegt men toch? Dat het dan toch mis is gegaan he? Wat verdrietig. Heel veel sterkte. Knuffel voor jou.
sterkte steffieke! ik ga morgen bellen of mn echo een paar dagen eerder kan. wil graag het nieuws aan mijn opa's en oma's vertellen maar willen eigenlijl eerst de echo afwachten. Mijn vader is 9 dec jarig en hebbem echo op de 11e en kan hopelijk naar de 8ste verschoven worden ! ik zag vanochtend dat mijn navel er anders uit ziet bij jullie ook? gebruiken jullie ook al creme tegen striae? en zo ja welke? ik ben me een beetje aan het oriënteren
Och Steffeke, wat verdrietig 😢 Heel veel sterkte toegewenst. @allemaal; bedankt voor alle lieve berichtjes. Dat doet me goed. Heb vandaag een hele drukke werkdag gehad en dat was een prima afleiding. Gisteren even heel verdrietig geweest maar vandaag kon ik niet anders dan blij en dankbaar zijn dat ik nog een mooi wonder in me heb groeien 😊 @Uk; wat een prachtig nieuws dat je spontaan zwanger bent geraakt van jullie tweede! Gefeliciteerd. @Miekje; wat fijn die goede echo!! Liefs Bee
@Nicky Dat zou fijn zijn als je wat eerder zou kunnen. Zou idd leuk zijn als je het kon vertellen Hier nog geen verandering bij navel. Ik gebruik wel buik en borstencreme. Van zwitsal. Ik heb het gekregen en vind het lekker spul.
Hier ook een goede echo gehad Mooi kloppend hartje. 11e weer echo en 20e ook voor nekplooi meting. Ook kan ik nu wel zeggen dat ik Javica was
Hallo allen, Net de eerste echo gehad en gelukkig was er een kloppend hartje te zien! De termijn was wel lastig te bepalen. Waarschijnlijk ben ik een week korter dan ik dacht helaas. Daardoor ben ik nu wel aan het twijfelen of we het al wel aan de familie moeten vertellen. We krijgen dan vast reacties als dat we het veel te vroeg vertellen enzo.. Mijn bloeddruk was wel te hoog dus grote kans dat we voor controles in het ziekenhuis terecht komen. Wat zouden jullie doen qua vertellen aan de directie familie (ouders en broers/zussen)?