💞1 t/m 15 juli 2015 mama's💞 ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Minou78 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje 3. 4. 5. FvK, 2e kindje Celine1984, 2e kindje 6. Martina79, 35 jaar, 1e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje 8. 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, 1e kindje 10. Javica, 25 jaar, 4e kindje Skaya, 2e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. 13. 14. 15. Datumloos: Mamavaneen2e, __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 10-11: Toetje84 echo 12-11: Celine1984 echo 25-11: Bee85 echo+intake
Hallo, mag ik ook meeschrijven? Ik testte maandag 27 oktober positief. Ik weet niet wanneer ik ben uitgerekend, maar het zal ergens in de eerste week van juli zijn, gok ik. Het is lastig omdat ik al op 7 oktober ovuleerde en op 12 oktober een terugplaatsing van een cryo heb gehad. Late innesteling dus. Ben 36 en het is ons eerste kindje. Ik merk nog maar weinig. Ben sneller moe en heb het erg warm, dat is het wel zo'n beetje.
MvM ga ik van de week regelen. Bij de 1e 2 ook gedaan en alle 2 de keren gezworen dat ik nooooooooit meer mee doe. Maar uiteindelijk vind ik dat ik "moet". Wij zijn zonder problemen zwanger geraakt, maar ken er genoeg die daar heel veel meer moeite voor hebben moeite doen. Ik vind het mooi als ik daar op deze manier mijn steentje aan kan bijdragen. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen totaal geen last gehad van kwaaltjes, nu "last" van buikkrampjes, rugpijn, gevoelige tepels en maagzuur. Hopelijk blijft het hierbij
Welkom Lamaris. Zo, ik zie dat jij ook al een hele lange weg gehad hebt! Dubbel gefeliciteerd dan maar! Wat moet jij blij zijn zeg! Ik hoop op een plakker voor je! Ik zet je op de lijst, nog even bij datumloos dan maar.
💞1 t/m 15 juli 2015 mama's💞 ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Minou78 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje 3. 4. 5. FvK, 2e kindje Celine1984, 2e kindje 6. Martina79, 35 jaar, 1e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje 8. 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, 1e kindje 10. Javica, 25 jaar, 4e kindje Skaya, 2e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. 13. 14. 15. Datumloos: Mamavaneen2e, Lamaris, 36 jaar, 1e kindje __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 10-11: Toetje84 echo 12-11: Celine1984 echo 25-11: Bee85 echo+intake
@prulletje; ik heb ook van die krampen mee gemaakt bij mijn 1e zwangerschap dat waren helse pijnen. Achteraf gezien was dat, denk ik, mijn baarmoeder die even zijn plaats moest vinden om te kunnen groeien. Zou het wel verschrikkelijk vinden als bleek dat MvM urine zou gebruiken om afvalpillen mee te maken. Volgens mij werd er bij de intake aangegeven dat er alleen medicijnen gemaakt worden van het HCG wat wij leveren. Ga maar van het beste uit. Ja. Die flessen kunnen bij ons gelukkig ook bij een benzinepomp gedumpt worden. Aangezien we beide (man en ik) onregelmatig werken moet dat lukken om ze ongezien weg te krijgen
Welkom Halloween en Lamaris en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat moet dit (extra) spannend zijn voor jullie Lamaris! Gisteren naar de stad geweest om te shoppen. Was aan het einde van de middag zo misselijk dat ik graag naar huis wou gaan. Niks voor mij misschien iets teveel gedaan? Hadden daarna nog een verjaardag. Vandaag lekker relax dagje. Jullie nog leuke plannen of leuke dingen gedaan dit weekend?
Gefeliciteerd allemaal! Meld me ook graag aan Uitgerekend op 5 juli en eerste afspraak voor echo op vrijdag 14 november. Spannend! Veel last van kraampjes, steken in liezen en pijnlijke boobs. Verder alleen maar ontzettend blij dat we zwanger zijn!!
Goedemorgen dames, ik mag hier ook meeschrijven! Gisteren geheel onverwachts positief getest, ik dacht woensdagavond dat m'n menstruatie was begonnen maar dat bleek dus niet zo te zijn Helemaal happy dus! Voor de lijst; Amore1, 28 jaar, 3e kindje datum 12 juli 2015 Ik ga nu ff teruglezen..
Ben begonnen met teruglezen op pagina 7, dus sorry als ik iemands vergeet @bee85, zie dat we bijna even oud zijn en allebei de 3e spannend @zie dat er veel nog nieuw zijn, gefeliciteerd allemaal @vk, hier mag je pas bellen als je 5/6 weken bent, afspraak en echo is dan met 9 wkn @vertellen, meestal rond de 6 weken vertelt, zal nu eerder zijn. Mijn idee is dat ik het gewoon vertel aan degenen aan wie ik het ook zou vertellen als het misgaat.. Maar zou het het liefst eerst aan m'n meisjes vertellen.. Maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Sowieso vind ik deze periode wel fijn, dat alleen wij tweeën het nog weten (en jullie gelukkig, haha) @hormoonmonsters, herkenbaar.. Als ik daarop had gelet had ik week geleden al kunnen weten dat ik zwanger was. Net als obstipatie (ga maar weer aan de roosvicee laxo) en vergeetachtig wordt weer lijstjes overal!
Welkom Amore! En gefeliciteerd ook voor de derde, wat leuk. Heel herkenbaar ook dat vergeetachtige... Hoop dat dat ooit weer weg gaat. Had zo'n goed geheugen voor de kinderen. Maar dat is weg. Langleve de lijstjes...
Céline en lamaris, kan me voorstellen dat jullie extra hard hopen dat het een plakkertje is. Wat lijkt me die weg zwaar zeg. Wat super dat er inmiddels een lijst is. Ik ben 36 en dit wordt het tweede kindje. Ik lees dat een aantal van jullie al een echo hebben gepland en dat die in november is. Ik ga morgen een afspraak maken en hopelijk krijg ik de echo ook in november. Dan gaan we het met Sinterklaas via een gedicht vertellen aan onze families. Ik heb het wel al aan twee vriendinnen verteld, als het mis gaat kan ik mijn verhaal bij ze kwijt. Geniet van deze zonnige november dag!
Sjees, wat een leuke banner heb jij! Ga met je mee kijken op jou banner. Of moet ik een plaatje verder kijken?
Leuk om te zien dat er steeds meer bij komen! die misselijkheid is het bij jullie ook zo dat je niet van te voren kunt zeggen wanneer het gaat komen? voor/na het eten bijvoorbeeld of gewoon spontaan bij vlagen?
Gelukkig ben ik niet misselijk Martina79, daar kan ik gelukkig niks over zeggen. Bij mijn eerdere zwangerschappen ook geen last van gehad, dus hoop daar nu weer erg op. Wat leuk dat er meerdere zijn die voor een 3e gaan. Hoe oud zijn die van jullie? Ik heb er nu 1 van 2 jaar en 3 maanden en 1 van 10 maanden. Als alles goed blijft gaan, zijn ze straks 0, 1 en 2!
💞1 t/m 15 juli 2015 mama's💞 ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Minou78, 36 jaar, 2e kindje 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje 3. 4. 5. FvK, 2e kindje Celine1984, 2e kindje LoesjeK, 6. Martina79, 35 jaar, 1e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje 8. 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, 1e kindje 10. Javica, 25 jaar, 4e kindje Skaya, 2e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. Amore1, 28 jaar, 3e kindje 13. 14. 15. Datumloos: Mamavaneen2e, Lamaris, 36 jaar, 1e kindje __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 10-11: Toetje84 echo 12-11: Celine1984 echo 14-11: LoesjeK echo 25-11: Bee85 echo+intake