miekje wat fijn dat de echo goed was en dat je het hartje hebt gehoord☺. Ik hoop dat wij morgen het hartje ook horen. we hebben hem de vorige echo wel zien kloppen maar nog niet gehoord. nine ik weet niet of ze die veranderd hebben. ik kan er geen zoethout op vinden. misschien hebben we het over verschillende fruitfusions
Haha miffy dat viel mij ook al op, dat ziekenhuis bij Chantal (woon ik waarschijnlijk ook in de buurt) ik zal daar ook gaan bevallen! Kunnen we een keer koffieleuten haha! Op de site van voedingscentrum kan je goed zien wat wel en niet mag, rauwe ham dus niet zeggen ze daar... Ik let wel op wat ik eet en drink geen alcohol maar sommige dingen heb ik wel gegeten tijdens mijn andere zwangerschappen: verse gerookte zalm, van de visafslag, niet verpakt dus en ook gewoon tonijn... Ook let ik op dat mijn eitje harder gekookt is maar mocht hij een keertje ietsje zachter zijn.. Dan gooi ik hem echt niet weg!
Wat fijn TJS! Mooie echo ook! Haha @mamavanmenm ik wilde daar ook graag bevallen. Maar mijn vriend heeft geen rijbewijs. Dus ik ga me dan nu al bedenken hoe gaan we dat doen?? Heb je genoeg tijd om een taxi te bellen? Mijn ouders wonen weer een dorpje verderop. Misschien toch maar in onze eigen woonplaats. Maar ik ben zo bekend in het Groene Hart dat dat toch fijner voelt. Iemand misschien tips?
Miffy en menm waar wonen jullie dan? Ik op 10 minuten fietsen van dat ziekenhuis Caylen is daar ook geboren, erg leuk personeel. Zijn jullie ook zo ontzettend moe?
Mijn andere drie kids zijn er geboren (wel uiteraard in het oude gedeelte, dat zal nu in het nieuwe worden) ik ben benieuwd! Ik woon in W voorbij de Mac zeg maar... Snappen jullie hem? Lastig dat je vriend geen rijbewijs hebt miffy... Als je zelf graag in het zh wil bevallen zal je misschien nog wel tijd hebben om naar het zh te gaan, maar dat weet je natuurlijk nooit van te voren... Is er niemand die jullie kan brengen? Hier drie keer op medische indicatie en dus nu weer... Bij de eerste wilde ik graag thuis maar ze had in het vruchtwater gepoept, toen veel bloed verloren en bij de tweede mocht ik om die reden niet thuis bevallen, bij de tweede geen complicaties gehad maar wel ingeleid, de derde weer ingeleid en toen weer veel bloed verloren dus nu weer zh maar ik vind het prima hoor, zou met die bloedingen ook niet graag thuis willen zijn en dan met spoed naar het zh moeten... Woon toch wel ff 15 à 20 min van het zh vandaan.
Ik ben in Alphen opgegroeid Hmm Mac in w... sorry ik kom niet zoveel in w haha Alleen om te zwemmen, voor de dierenwinkel en uhhhh. .. dat was t wel geloof ik Jaim is trouwens ook in t jozef geboren cay al in het bleuland veeeel beter
Nee geen Mac in w hoor haha maar dacht dat jullie w dan wel zouden kennen als je uit Gouda rijdt langs de Mac kom je uit in w.... Hahahaha
Grappig meiden dat we zo dichtbij elkaar wonen! Hier ook erg moe. Ik ben normaal al moe want ik heb fibromyalgie en ben daarbij chronisch vermoeid. Maar merk dat het nu weer anders is. Ik probeer elke dag in de middag ook te slapen. Maar vanmiddag lukte dat niet door veel herrie buiten. Dat voel ik nu dan ook wel. Zo weinig energie de hele dag. Maar ik probeer mijn dagen er ook wel op in te delen. Gelukkig kan ik dat
Mooie echo's vandaag meiden! Wat groeien die wurmpjes toch hard Ik mag morgen weer. Vandaag veel bandenpijn gehad.. @tjs: spannende datum, kunnen jullie wel goed knallend 2015 in! @hannah83: ik heb n cyste gehad oiv clomid en laten verwijderen omdat ie tot 6bij8cm gegroeid was en gevaarlijk voor idd mn eierstok. Hopelijk gaat de jouwe vanzelf weg maar dat houden ze wel in de gaten toch? Ik let verder ook op wat ik eet en drink maar ben minder krampachtig dan de vorige keer. Zachter eitje eet ik ook gewoon en parmaham ook af en toe, heerlijk!
Wat een mooie echo's zijn er gemaakt, inderdaad wat gaat dat snel! Fijn om te lezen dat de echo's zo goed gaan allemaal. Ik voel me vandaag weer goed, heb me voor het eerst de afgelopen dagen wat minder gevoeld waarvan één dag toch wel misselijk. Dat gevoel ken i echt niet. Het geeft wel vertrouwen dat we inmiddels 9 weken zijn! Ik ben ook wel benieuwd naar de termijnecho, of het echt al wel 9 weken is. Daar zijn ze vorige keer bij ons niet echt op in gegaan. Mijn baarmoeder lag (misschien nog steeds) gekanteld, waardoor het een inwendige echo werd en ze echt wel moest zoeken. Ze kon niet een foto maken, dus ik hoop volgende keer wel op een foto.. Anders een pretecho ergens anders laten maken
Hey mama's, ik laat hier eventjes nog een berichtje... Alles is hier goed verlopen, het vruchtje is volledig weg, dus vanaf ik de eerste keer terug mijn maandstonden gekregen heb, krijg ik terug groen licht... Veel succes met jullie zwangerschap en hopelijk niet teveel kwaaltjes en een gezond beebje in juli! xxx
Wat een mooie echo's meiden, super! Echt fijn. Hier ook echt ontzettend moe. Heb in de middag alweer het gevoel alsof het 22:00 uur in de avond is . Ga ook echt wel eerder naar bed. Toevallig vandaag niet, maar ik was laat terug van het werk. Steffieke wat fijn dat alles schoon is. Natuurlijk had je dat liever niet gehad, maar voor nu is het wel fijn dat jullie verder kunnen. Hoe gaat het verder met jullie? Ik hoop dat jullie snel weer een positieve test in handen mogen hebben! Fijn dat je even een berichtje hebt geplaatst. Veel sterkte de komende tijd en hopelijk snel weer goed nieuws!!! Succes met de echo morgen Uk. Geniet van het mooie moment weer
Ik hoop ook dat je snel weer zwanger bent Steffieke! Ik heb de laatste week veel last van kokhalzen. Ik hoef niet over te geven. Heel vervelend. Iemand die dit herkend?
spannend dalijk weer een echo. ben benieuwd of we het hartje vandaag wel te horen krijgen. maar daar ga ik wel vanuit. 😊
Goed te horen dat t vruchtje zelf is losgelaten Steffieke, maar t blijft verdrietig. Op naar n volgende positieve test! Mijn echo was weer prima! Druifje was aan t bewegen en al veel duidelijker n beep dan 2wkn terug. Onze dochter zat geinterresseerd naar t scherm te staren haha. Over 2wkn de termijnecho en dan mogen we ook deels bij de vk lopen. Superfijn, scheelt heel wat wachten bij de gyn die altijd uitloopt! Toetje veel plezier bij de echo! Zijn er nog meer meiden die t geslacht niet willen weten? Net als bij Kiki willen we t nu weer n verrassing houden
Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes. Wat een mooie echo's zie ik weer voorbij komen. Uk fijn dat je echo er goed uitzag. Beter ook dat je bij de vk kan lopen nu, op een of andere manier vind ik de vk meer persoonlijk en heb ik het gevoel dat je geen nummertje bent. Bij de gynaecoloog gaat allemaal iets anders. Wat ik echt mis op eten gebied is rosbief en filet American. Nu ik het allemaal moet laten zitten heb ik er gek genoeg elke dag wel zin in haha voorheen at ik het maar 1 keer in de zoveel tijd. Ik heb ook heel erg last van kokhalzen, het is zo vervelend want begin dan helemaal te shaken en wil dat niemand bij mij in de buurt is. Wat een zwangerschap toch niet met je doet. haha Veel plezier voor de dames die vandaag een echo hebben. Ik heb morgen om kwart voor 2 mijn echo, begin wel heel erg zenuwachtig te worden. Uk.. wij willen wel het geslacht weten, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. Ik denk dat ik het op een envelopje laat schrijven en dat bij een taartenbakster afgeef zodat zij een verrassingstaart kan maken. Alle belangrijke familieleden uitnodigen en dan aansnijden. Maken we een feestje van met oud en nieuw ofzo Bij dr papa kan je vanaf 13 weken geslachtsbepaling doen.
Dat vind ik ook super leuk idee van die taart Ava! Ik denk alleen dat ik het dan zelf wel al wil weten en dan een taart laat maken en die dan aansnijden met familie zodat het voor hun een verrassing is maar voor ons niet meer. Haha maar misschien als ik het vol kan houden is jouw optie nog veel leuker! Eens overleggen met vriendlief Ga je al vroeg een geslachtsbepaling laten doen? Ik denk dat wij tot 16 weken wachten.