1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk idee he, weet niet of ik het zelf wel volhoud maar we zullen zien.. haha het liefst wil ik zo vroeg mogelijk. Ik heb altijd gezegd als ik een meisje en jongen heb wil ik geen kinderen meer.. haha dus iedereen hoopt nu op een jongen zodat ik weer zwanger word en stiekem wil ik zelf een meisje zodat het klaar is haha :)

2. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zo geschrokken! Gisteravond voelde ik aan m'n bmm en kon er een stukje in met m'n vinger. Nu kan dat nog steeds. Het was een hele poos geleden dat ik voor t laatst had gevoeld maar nu maakt het me heel onzeker. De echo gisteren was helemaal goed en zou het dan nu toch mis zijn? Zit nu mezelf vanalles aan te praten en kan er op internet niet veel over vinden. Is er iemand van jullie die hier iets van weet?

3. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    @miekje: ik weet dat hij niet altijd gesloten hoeft te zijn, zeker niet als je al eens zwanger bent geweest maar of het bij een eerste kan... Ik vraag me wel meteen nieuwsgierig af waarom je dat checkt ? ;)

Hier vandaag erge last van mijn keel en oren dus hoop niet op een ontsteking ofzo... Heb wat keelpastilles en dropjes ingeslagen (nooit geen hoge bloeddruk dus het kan hier...) hopelijk is het snel weg want moet het weekend nachtdiensten draaien.

4. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mamavanmem, wat je dan ook goed kan nemen zijn Diele - Honingpastilles. Goed voor de keel en deze mag je tijdens je zwangerschap gewoon hebben.

@ Miekje, ik heb geen idee.. ik vraag me ook af hoe je er bij bent gekomen om te gaan voelen? Gewoon niet druk om maken. Als het gister goed was en je voelt (aan je buik ;)) niks vreemd en je hebt geen bloeding, dan is alles vast nog goed. Ik denk dat weinig mensen aan hun bmm voelen, dus wellicht kan iedereen daar met haar vinger een beetje in?

5. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, vroeger deed ik dat om ook mijn vruchtbaarheid in de gaten te houden. Nu eigenlijk om te kijken of er iets veranderd zou zijn.

6. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien even met de huisarts overleggen? Laat je het ff beoordelen. De ongerustheid lijkt mij niets.

7. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavanven met beginnende keelpijn zweer ik bij gorgelen met gekookt water en dan een theelepel zout. Werkt antibacterieel.

8. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat de echo goed was Uk! Leuk om te zien hoe het veranderd in 2 weken tijd dan he!

Miekje ik zou me na de mooie echo van gisteren niet zo'n zorgen maken. Die echo zegt meer dan je BMM. Als je er echt mee zit zou je natuurlijk altijd de VK even kunnen bellen om je gerust te stellen :)

Leuk idee met die taart, zie je steeds meer voorbij komen :). Over Dr papa hoor ik inderdaad meer goede verhalen. Niet echt in de buurt voor ons ;)

9. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    En heel erg vies Ava :p (maar t helpt wel idd)
    Leuk idee die taart en hoop op n meisje voor je haha! Ik moet zeggen ben ook nieuwsgierig maar bij de bevalling pas zien wat we hebben gekregen is zo magisch!

Miekje niet druk maken en vooral ook niet teveel gaan voelen aan van alles en nog wat ;) ga je je niet beter door voelen.

10. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk als ik een zoontje had een dochter bij de derde het niet hoeft te weten. Gewoon een verassing laten maar nu vind ik het zo spannend.

Straks echo, ben zo zenuwachtig. Las op hun website dat ze voor 10 weken een inwendige echo doen. Heb daar zo geen zin in.

11. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes met de echo Ava. Geniet ervan! Ik moet nog wachten tot vanavond 20:15 uur. Ik vind het ook weer spannend!

12. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Ils. Jij ook heel veel succes vanavond. Ik heb het om kwart voor 2.

13. Kruimeltje2015

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een inwendige echo is helemaal niet erg hoor (is tenminste mijn ervaring).
    Je moet er wel even voor zorgen dat je blaas dan leeg is. Ik voelde er vrij weinig van.. het ligt alleen wat ongemakkelijk als het wat langer duurt.

14. Kruimeltje2015

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, succes natuurlijk! En vooral veel plezier voor degene die vandaar weer om een echo mogen!

15. Kruimeltje2015

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet meer wie het was, maar in het begin van dit forum heeft iemand een foto geplaatst van een wiegje in de vorm van een maan..

Het kwam ineens in mij op en ik vroeg me af of jullie er al mee zijn begonnen? Ben erg nieuwsgierig :D

Zijn er ook al mensen die de eerste zwangerschapskleren in huis hebben gehaald? (voor mensen met een eerste kindje) Ik ben al wel wat online aan het kijken, maar ik vind heel veel zwangerschapskleding nogal prijzig.. iemand een goedkope site of winkel gevonden?

16. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben er zelf nog niet mee bezig, maar ik zag laatst wel dat ze het bij de H&M ook hebben. Misschien valt de prijs daar mee?

17. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Prijzen bij h&m voor broeken zijn ook nog zo'n 39.95 zitten wel heel lekker. Je had bij Prenatal pas 2e artikel voor 50% korting.
    En misschien is tweedehands via marktplaats nog een idee?

18. Kruimeltje2015

1 nov 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het zo zonde om veel geld uit te geven aan kleding die je maar een paar maanden aan hebt. Normaal vind ik dat totaal geen probleem, maar wetende dat ik het pas over een paar weken nodig heb.. dan een paar maanden draag en dan is het zomer, dan heb je weer kleding voor de zomer nodig. Normaal doe ik wat langer met mijn kleding, dan vind ik de prijs niet zo belangrijk.

Ik ben een voorstander van verkopen over marktplaats.. maar kleding op marktplaats kopen heeft niet mijn voorkeur :S

19. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames de echo is goed gegaan. Ik stond na 10 minuten alweer buiten. Ben 3 dagen later uitgerekend 8 juli dus. Dit komt beter in de buurt van mijn eigen berekening. Bij de vorige keer zeiden ze ook dat het lastig meten is met 6 weken. Was al heel bewegelijk en zat met vinger in de mond. Hartslag was 174 per minuut.

Over zwangerschapskleding--> Ik heb bij de vorige zwangerschap helemaal niets gekocht. Paste alles nog gewoon. Ik heb natuurlijk wel rekening gehouden met kopen van truien etc dat ze langer waren.

Bijgevoegde bestanden:

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik koop het wel via mp.
    Had bij cay een nieuwe l2w broek gekocht
    . Gewoon 70/80 euro was hij.
    zit overigens heerlijk maar ga nu echt niet weer zoveel geld uitgeven voor een broek voor een paar mnd.
    Dit is zeer zeker de laatste zws dus zonde van mn geld :)

Deel Deze Pagina