Dat was ik . Nee nog niet mee begonnen hoor. Dat gaat ook nog wel even duren denk ik. We zijn ook nog een huis aan het verbouwen haha. Mooie echo ava! Was hij nou toch inwendig? Bij mij konden ze het bij 6w al uitwendig zien.
Prachtige echo Ava! Zo mooi dat je met iets meer als 9 werken dat al kan zien. Op mijn 8 weken echo leek het echt nog een bolletje. Het gaat zo snel!
Ja wat een bijzondere ervaring. Vorige keer was het een pret echo en nam de radioloog echt alle tijd en konden we lang genieten. Nu was het echt ok we horen het hartje en alles ziet er goed uit en klaar was ik alweer. Had langer willen kijken haha. Het werd uiteindelijk een uitwendige echo gelukkig.
Wij hebben net deze foto op onze FB gezet. Omdat we in het mmm traject zaten wisten heel veel mensen het en wilden we het goede nieuws graag delen. Zoveel lieve reacties al gehad!
Leuk! Wij zetten het pas na 20 weken echo op fb. We vertellen het wel met 12 weken aan de directe omgeving
Wat leuk miffy! Wij wachten nog even tot kerst met fb. Dan zit ik rond 12 weken. Mamachantal, wauw, tot 20 weken wachten! Zo lang zou ik mijn mond niet kunnen houden haha.
Lieve foto Miffy! En mooie echo Ava! Ik kijk even wat ik nog bijkoop wb zwangerschapskleding. Ben precies dezelfde periode zwanger dus dat is makkelijk. Lekker weer geen zw.jas te hoeven kopen. Verder had ik ook veel gewone truitjes die langer waren. Wel meerdere broeken gekocht.
Wat een prachtige echo ava!! Miffy wat een ontzettend leuk idee om het op deze manier bekend te maken! Hier nog geen zwangerschapskleding aangeschaft maar merk al wel dat sommige broeken te strak zitten.
Leuke aankondiging Miffy! Onze echo was gelukkig goed! Bewoog ook al iets, echt zo leuk. Nu 8 weken en 5 dagen volgens deze echo. Ik hou het nog even op 9 weken, na de termijnecho kan het nog wel weer veranderen Voor de lijst: 23 december termijnecho
Hoi hoi! Mooie echo's weer voorbij zien komen <3 @Miffy; wat een super foto! Lief leuk he? Al die FB reacties. @zwangercshapskleding; h&m is nog te doen qua prijs en heeft leuke spullen vindt ik Hoe was de echo Ils? Liefs Bee
Ik heb steeds als ik ga stofzuigen of strijken dat er een druk op mijn onderbuik komt en aan de zijkant van mijn buik. Het voelt als een drukkende spierpijn. Meer meiden hier last van? Ik heb vanmorgen de verloskundige toch maar even gebeld om te vragen hoe en wat. Ik kreeg de assistente. Dus ze belt me terug.
Ik weet niet miffy. Wat vervelend. Goed dat je gebeld hebt. Wat knap dat je dat je überhaupt kan strijken en stofzuigen. Ik lig als een dood vogeltje op de bank. Heb een bloeddruk van 92/63 dat verklaart denk ik de extreme vermoeidheid.
Nou mijn moeder is hier om me te helpen. Zij ging ramen zemen en ik dacht laat ik even wat strijken. Maar toen kreeg ik weer dat gevoel. Ik voel me in de ochtend het beste na 13.00 kun je me ook opvegen. Hoop dat jij je snel weer wat beter voelt.
Hoi allemaal, Graag zou ik ook mee willen schrijven in dit topic. Sinds 10 november weten we (mijn vriend en ik) dat ik zwanger ben. Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad. (Geen idee hoe ik een foto toe kan voegen (tips zijn welkom als jullie ze willen zien haha).. .) Deze zag er prima uit met een mooi kloppend hartje. Wat bijzonder om te zien zeg..!! En wat een opluchting. Volgens de verloskundige ben ik rond 10 juli uitgerekend. 23 december hebben we de volgende echo. Fijn zo voor de kerst nog even. Voor nu ga ik een stukje teruglezen en mij inlezen . Fijn weekend allemaal!
Mooie echo Ava. Dit was ik gisteren nog vergeten te zeggen. Super Vervelend dat je je zo rot voelt meis! Hoe gaat het nu Miffy? Heb je de VK nog gesproken? Hier ook nog steeds erg misselijk. Alleen gisteren had ik overdag een iets betere dag! Welkom Simoonn en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat de echo goed was. Als je een bericht plaats en dan op meer opties klikt dan kan je onderaan een afbeelding toevoegen ! Hebben jullie nog Sinterklaas gevierd ? Wij niet . Wij doen met de kerst altijd cadeautjes. Zal over een paar jaar wel verandering in komen met de kleine . Morgen gaan we een kerstboom halen en het gezellig maken in huis.