Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. Ik moet er bij huilen, maar het doet me goed. Ik hoop dat ik dan toch echt de laatste ben van deze groep. Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap! Liefs!
ahh nee heel veel sterkte Nine85 ik heb weer wat voor het lijstje 4 juli uitgerekend. 16jan echo voor het geslacht.
Nine verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor! Sterkte. Ik heb vandaag onder het motto baat het niet schaad het niet, van sea bandjes gekocht tegen de misselijkheid. Ik draag ze sinds vanmiddag en ik zou toch bijna zeggen dat het werkt. Ben nog wel iets misselijk maar wel heel vaag. Nou als het blijft werken ben ik super blij!
He bah nine sterkte. Hier update alles gaat opzich goed soms slaap ik zo veel maat kwaaltjes heb ik niet evht soms wel lekker maar soms ook zenuw slopend. Begin wel al buikje te krijgen dus ik hoop dat gewoon elke keer goed zit.
Sterkte Nine.. Vreselijk.. Ik weet helaas hoe je je voelt. Wij hadden gister ook geen hartslagje meer, daarom een echo gemaakt, maar ons kindje is met 9+4 ook gestopt met groeien.. Bij ons spijtig genoeg dus ook geen goed nieuws...
Nee kruimeltje Wat erg voor jullie! Ik heb er even geen woorden voor en ben er ook stil van dat het bij jou ook niet goed zit. Heel erg veel sterkte voor jullie de komende tijd. Knuffel!
Oh lieve Nine en Kruimeltje... Ik lees jullie bericht met tranen in mijn ogen. Wat verdrietig. Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Dikke knuffel en heel veel sterkte. Liefs Bee
Lieve dames dankjulliewel voor jullie lieve woorden.. XX Geniet van jullie zwangerschap. Ik ga dit fijne gevoel missen..
Kruimeltje wat verschrikkelijk meid.. Heb er geen woorden voor.. Heel veel sterkte! Dikke knuffel voor jou
Wij zijn vandaag bij babypark geweest, om ons wat te oriënteren op kamertjes en kinderwagens en dergelijke. We zijn er nu uit wat voor kinderwagen we willen, een Joolz Day. Zijn er hier meer die deze ook willen of al hebben toevallig? Welke kleur heb je of zou je willen? Daar komen wij niet echt uit. Je hebt zoveel soorten, de earth serie, de tailor, de quadro en in die series ook nog allemaal verschillen. Ik vind er nog niet 1 gigantisch uitspringen. We zitten te denken aan de blauwe met cognac stang of een zwarte met blauwgroene stang. Maar misschien wordt het wel iets heel anders, nog tijd genoeg.