1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Heel veel sterkte kruimeltje! Wat een rotnieuws voor jullie! Knuffel!

2. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte kruimeltje

3. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Inderdaad Hannah... Het is zo kwetsbaar!
    Vindt het zo verdrietig voor Kruimeltje en Nine.
    Moet er steeds aan denken...
    Nogmaals een dikke knuffel en heel veel sterkte <3

4. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    Sterkte Nine en Kruimeltje. Dikke knuffel

5. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het is ook zo een wonder als het allemaal goed gaat! Het gevoel is gewoon zo rot en helemaal als je denkt bijna in de "veilige" weken te zitten. Nogmaals veel sterkte voor jullie meiden!

6. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL

Heerlijk he om daar rond te lopen en naar al die leuke spulletjes te kijken. Wij willen ook graag een Joolz en zagen laatst de Joolz Quadro en die vonden we wel heel erg mooi. We vonden 2 kleuren erg mooi.. Ik geloof een grijze en een (donker) blauw/groene kleur. Nog tijd genoeg inderdaad, maar het is wel heel erg leuk om alvast te kijken :D

7. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat schrikken zeg. Wat een afschuwelijk nieuws Nine en Kruimeltje. We zijn nu al zo'n mooi eindje op weg dat ik het eigenlijk heel naïef helemaal niet meer verwacht dat het toch nog mis kan gaan. Bij niemand niet. Naïef en wel dus. Ontzettend veel sterkte gewenst. Knuffel

8. Halloween

Halloween Lid

31 okt 2014
    34
    0
    0
    Kruimeltje en Nine, wat een verschrikkelijk nieuws.
    Heel veel sterkte!

9. Hannah83

Hannah83 Actief lid

12 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Inmiddels hebben we het nieuws hier ook onder de familie verspreid. Vond ik wel erg lastig met name omdat het nog steeds mis kan gaan, zoals we ook weer zin bij Nine en Kruimeltje. Maar goed, ik kon het ook niet echt langer voor me houden.

Verder voel ik me wel oke, niet echt topfit maar ook niet ziek ofzo. Hoe voelen jullie je nu?

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Sterkte kruimeltje :(

Hier straks termijn echo,om 10.45.
    ben nu wel een beetje bang eigenlijk.
    heb al wel een goede echo gehad maar toch.

Ik ben vooral heel erg moe,kan slapen wat ik wil en nog ben ik moe.
    Ben ook snel duizelig en draaierig.
    En natuurlijk die stomme misselijkheid.
    buik groeit hard en dat voel ik ook wel.

Ik was zaterdag op een feest, diegene wist al dat ik zwanger was, maar ze schrok toen ik zei dat ik pas 10 weken was haha.
    mn buik lijkt eerder op een week of 18/20.
    Ben benieuwd hoe ik eindig.

Ik zit al wel voor een kinderwagen te kijken.
    Ik wil (ml heeft niks te zeggen haha) de abc zoom/topmark toppi 2 of een bugaboo donkey.
    die laatste is wel erg duur dus die zal het niet worden denk ik, al is hij wel praktischer.
    1400 voor een kinderwagen vind ik een hoop geld.
    2e hands zijn ze ook nog 800/900.
    Die andere 2 zijn nieuw 500/600 ongeveer, 2e hands is de zoom 350/400
    Binnenkort maar even in de baby winkel kijken :)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nee Nine en Kruimeltje, wat ontzettend rot! Wens jullie beiden veel sterkte de komende tijd!!
    Idd heel rot te bedenken dat we bijna door de eerste cruciale tijd heen zijn.

Kinderwagens, ik wil heel graag een nieuwe. Heb alles nog van mn zoontje, zijn kamer kan zo blijven staan. Hooguit de kleur van alle spullen eromheen veranderen. Dus ik vind dat ik dan best een nieuwe kinderwagen mag, gezien die andere op zn voering loopt ongeveer. Maar een nieuwe is idd belachelijk duur!!
    Gelukkig zijn er altijd nog opa's en oma's die nog wel eens willen meehelpen.

Verder voel ik me hier moe, nog steeds misselijk (lijkt iets minder, vooral sochtends gaat het goed) en strontverkouden.
    Ga elke avond rond 21:30 me bed in.

Woensdag de 2e echo, de officiële termijn echo! Vind het toch wel spannend weer!

12. Martina79

Martina79 Lid

30 okt 2014
    57
    0
    0
    Prov. Groningen
    @nine en kruimeltje heel veel sterkte

@Skaya Je zegt dat de misselijkheid minder lijkt?

Ik had dat vrijdag, dat ik het idee had dat ik minder misselijk was. Sinds zaterdag helemaal geen last meer van de misselijkheid. gewoon ineens helemaal over. vaag toch?:( Had het even gegoogeld, maar schijnt wel normaal te zijn na de 10 weken. Ik doe het ervoor, voel me nu zoveel beter!

Zijn er meer die dit herkennen?

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Martina, Ja het komt nu rond 15u/16u pas echt opzetten en met avondeten is het nog steeds drama en de tijd tot naar bed gaan.
    Maar elke ochtend voel ik me echt best goed. Voel heel op de achtergrond licht misselijkheid, maar beperkt me niet meer om dingen te doen of niet te eten.
    Ga denk dan met de lunch maar aan de groenten, want die kan ik al weken niet verdragen.
    Verklaard misschien ook mn eeuwige verkoudheid!
    Bijn mn zoontje was ik ook misselijk, veel minder, maar werd het na 10 weken ook al minder.
    Fingers crossed!! Nog even doorbijten en zijn we er helemaal vanaf?? :D

14. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Lieve Nine en Kruimeltje... ik heb geen woorden die genoeg troost kunnen bieden aan jullie. Heel veel sterkte. Dit zou gewoon niemand moeten meemaken :(

Succes met de echo MamaChantal!

Wij gaan vandaag lekker samen (met Stippie haha) even een midweekje weg naar CenterParcs.
    Gisteravond heb ik nog een Angelsound kunnen kopen via Facebook. Ik had even geluisterd maar kon nog niets vinden. Vanmorgen vroeg wakker en ik dacht ach laat ik nog eens proberen. En ja! Ik hoorde het opeens super goed. Wauw... echt even een geruststelling.
    Later vanmorgen wilde ik het aan mijn vriend laten horen maar de kleine heeft zich weer verstopt.

Ik weet dat het niet heel goed voor de baby is (lees je veel) maar ik zal het ook niet super vaak gaan gebruiken. Vind het gewoon fijn om op een onzeker moment even te kunnen luisteren &#9825;

15. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nine en Kruimeltje, heel veel sterkte!

Skaya en Martine, fijn dat jullie minder/ niet meer misselijk zijn.
    Hier is dat helaas nog niet over. Het is niet erg maar begint wel echt vervelend te worden. Vannacht werd ik een paar keer wakker, ook telkens met zo'n misselijk gevoel. Echt vervelend!

Hebben jullie ook van die pijnlijke borsten?
    Ben daar inmiddels ook echt wel klaar mee...!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Miekje, ik heb het snachts ook zo erg, helpt voor mij om voor het naar bed gaan nog iets stevigs te eten. Dan word je niet wakker van de misselijkheid, gat echt samen met een lege maag.
    Ik neem een eiwitshake met havermout ;) werkt prima thank god.

Pijnlijke borsten, ja!! Lijkt wel stuwing in het klein. Men weet opeens weer hoe dat voelde, verschrikkelijk.

17. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm iets eten dus 's avonds. Toch maar blijven proberen;) Ik moet me daar wel echt ontzettend toe zetten want trek heb ik dan helemaal niet.

Wat stuwing is heb ik nog niet ervaren maar het is meer diep in mijn borsten. Eerst was het helemaal maar dat is gelukkig wel over.
    Ik hoop dat dit ook snel voorbij is.

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Miekje, ja ik heb savonds ook alles behalve trek, maar het helpt echt. Al een week niet wakker snachts van de misselijkheid.

19. Martina79

Martina79 Lid

30 okt 2014
    57
    0
    0
    Prov. Groningen
    @miekje pijnlijke borsten valt mee, tenzij vriendje er per ongeluk tegen aan tikt. dan is het wel gevoeliger dan anders. afgelopen week had ik een aantal dagen dat ze jeukten.... lekker irritant als je op je werk bent hahaah

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Termijn echo was goed.
    3x gemeten was 3x andere termijn haha
    10.1, 10.2 en 10.3
    ze houden het maar op 10.3 dus blijf 10-7 uitgerekend.
    Hartje klopte goed en beeb bewoog :)

Baarmoeder ligt wel ver naar achter toe

Deel Deze Pagina