Fijn bericht van een goede echo!!! Over de kinderwagen: wij hebben ook een Joolz, nog van mijn zoontje. Ik ben er zo ontzettend blij mee! Vooral voor lange mensen schijnt het een prettige wagen te zijn. Ik ben zelf vrij klein, maar heb een lange man. Verder vind ik het prettig aan deze kinderwagen dat je kindje hoog ligt in de bak en later ook in de stoel. Vergelijk maar eens met de bugaboo, enorm verschil. Dus ja, absoluut tevreden!
Jaaa heb ook onwijs jeukende tieten, tepels eigenlijk.. Idd heel charmant op je werk haha. Pijnlijk valt mee deze keer dus kan nog lekker op mn buik slapen. Wij hebben de maxi cosi kinderwagen. Stevig en geen gedoe met adapters omwisselen van bak naar de maxi cosi. Ook nog betaalbaar vergeleken bij andere wagens. En idd ook hoger dan bv de bugaboo. Die is voor mn man veel te laag (wel heel mooi!) Weet nog niet wat we gaan doen nu. Kiki is net wel/niet 2 als de baby komt. Wil misschien een draagdoek, zie n duowagen eigenlijk niet zo zitten. Meer meiden hierin twijfel? Misselijkheid is hier ook ineens weg. Vanmorgen even terug maar snel wat eten en t gaat weer.
Kan een kidsit niet met 2jr? En anders zou ik idd een draagdoek voor de eerste tijd doen. Liefst wel een geweven,dat is wat koeler
Mooie echo zeg! Wij vinden de joolz ook wel heel mooi. In de kerstvakantie gaan we maar eens kijken wat we doen. Wel heerlijk eindelijk die babywinkel in
Ja onderin is het hoofdje.. 2 witte streepjes de armen buik en uh links bovenin een been denk ik Ik ga morgen even naar prenatal, kijken naar abc zoom en de toppi 2.
Wat fijn dat de echo goed was Mamachantal. Leuke echo foto ook Hier ook sinds zaterdag iets minder misselijk... Kan soms ook zo weer opspelen in de avond. Merk dat ik er wel een beetje onzeker van wordt. Maar ik probeer er maar van te genieten van de momenten dat het wat minder is af en toe..
Mooie echo! Fijn dat alles goed was. Fvk, welke kleur joolz heb je? Ik kom er echt niet uit welke kleur ik moet kiezen. Wij hebben ook bij een bugaboo staan kijken maar ik vond het maar ondingen. Een stuk meer gammel dat de joolz, inderdaad lager, het zonnekapje klapte heel raar in, heel goedkoop voelde het aan, en dan zo'n vieze schuimrubberen duwstang (vind ik niet lekker aanvoeken) en de greep van de duwstang vond ik ook niet fijn, zo plat en schuin naar beneden gericht. Nee, een hele dure wagen misschien, maar echt niks voor mij. Wij gaan voor een Joolz. Pijnlijke borsten heb ik ook ja. Sinds een paar weken pas echt. In het begin had ik dat nog niet. Misselijkheid komt hier met vlagen. De ene dag wel, de andere dag niet. Zaterdag voor de 2e keer gespuugd sinds ik zwanger ben, dus vind het nog meevallen. Hier donderdag de termijnecho. Ik vind het ook heel spannend. Zeker na die slechte verhalen. En ik heb dan al wel een goede echo gehad, maar je leest toch nog vaak genoeg dat het daarna ook nog misgaat. Ik vind de vorige echo alweer zo lang geleden voor mijn gevoel. Hoop echt dat alles nog goed is! Zo lastig dat je niet even naar binnen kunt kijken. Ik heb ook zo'n angelsound, of wat het ook is. Heb die zaterdag gebruikt maar kon steeds alleen mijn eigen hartslag vinden. Ik durf niet vaker. Ben toch ook bang dat het niet goed is. Ik wacht toch maar eerst de echo af.
Daarom heb ik nooit n angelsound gekocht. Als je t hartje niet vindt raak je alleen maar onzeker. Maar ik had elke twee weken een echo. Nu ik ook bij de vk zit en zo weinig controles vind ik het ook wel spannender. Mooie echo mamachantal! Ik ga idd es kijken voor een kidsit waar ze ook op kan zitten ipv alleen staan. Heb jij een draagdoek gebruikt en beviel dat?
De joolz is idd een mooie kinderwagen om te zien! Maar niet geschikt voor ons. Wij zitten meer te denken aan een Mountain Buggy of een Easy Walker omdat we veel met onze honden offroad lopen dus een wagen met stevige grote wielen is wel een must. Ik wil ook wel graag een draagdoek proberen, dit lijkt me ook erg handig.
Wat fijn MamaChantal, heerlijk nieuws dat alles goed is. Ik vind mijn echo volgende week ook zoooo spannend. Hoop ook zo dat alles goed is!
wij hadden vandaag ook een echo tijdens de intake in rotterdam. we hebben de baby zelfs al in 3d gezien echt super leuk om nu al te zien.
Wij hebben vanavond ook weer een echo gehad en de intake. Hier ben ik nu op 10 juli gezet. Mijn collega had vandaag ook een termijn echo en zij is ook op 10 juli gezet, erg leuk! Hier ook nog steeds misselijk, en heel erg moe met vlagen. Kinderwagen gebruiken we gewoon weer die van onze 1e. Ik geef niet zoveel om die spullen. Ze zijn er zo snel uit gegroeid.
Fijn die goeie echoos meiden!! Super!! Toetje, woon je in omg Rotterdam? Ik wel. Morgen echo, spannend
Wow, mooie echo's weer! En zelfs een 3D echo, bijzonder he? @Kinderwagens: de Joolz is een topwagen! En ook nog eens supermooi ook. Heb hem met pijn in mijn hart weggedaan. Mijn 1e kindje wilde niet blijven staan op het meerijdplankje en verder luistert die eigenlijk ook nog niet zo denderend, dus vonden we geen fijn gevoel. Er zit nog geen 18 maanden verschil tussen de 1e en de 2e. Mijn 2e kindje vond de draagdoek niet prettig (waar nummer 1 juist helemaal tot rust kwam en er dus vaak in zat), dus toen toch maar voor een duowagen gegaan. Een tip voor de dames die aan een duowagen denken, kijk heel goed naar de grootte van de reiswieg / babycocoon. Die van ons was er met 4 maanden uitgegroeid (Phil&Teds) en dat is echt nog veel te jong om over te gaan naar de buggyseat. Wij zijn uiteindelijk overgestapt naar de Bugaboo Donkey en nog steeds geen spijt van. Al is hij lang zo mooi en fijn niet als de Joolz... Maar als duowagen echt heel fijn. @Kwaaltjes: moe, misselijk, continu verkouden / geïrriteerde slijmvliezen (tot bloedneuzen aan toe) en knallende hoofdpijn. Jeetje, de vorige 2 zwangerschappen vloog ik fluitend door die eerste weken heen, wat een tegenvaller. Hopelijk is het met een paar weken klaar. Al moest ik daar volgens de vk niet al te hard vanuit gaan, want met zwangerschappen kort op elkaar kon je wel eens meer last krijgen van kwaaltjes? Eerst zien, dan geloven
Halloween tegen mij hebben ze niks gezegd er over. Onze jongste is nu 8 mnd. Liefst zou ik ook de donkey willen maar hij is gewoon te duur. Hou mp wel in de gaten maar dan is het alsnog 800/900.
Ik geloof het ook niet zo hoor MamaChantal. Volgens mij staat iedere zwangerschap op zichzelf. We hopen er maar het beste van En ja, ze zijn zeker duur! En op marktplaats durven ze ook echt nog de hoofdprijs te vragen voor een gebruikte wagen. Hopelijk vind je er één voor een schappelijk prijsje. Al kan je ook altijd afwachten hoe het gaat straks na de geboorte. Misschien een draagdoek of een meerijdplankje? Het is dat dat bij ons niet werkte hoor, anders was ik graag voor die (veel goedkopere) oplossingen gegaan.
Draagdoek gaat helaas niet, heb ik bij caylen geprobeerd. Ik heb heel snel last van mijn nek & schouders Ik heb in mijn nek een (bijna) hernia van 4 wervels. Het scheelde 1 mm met een hernia maar heb wel dezelfde klachten ervan helaas. Meerijd plankje zie ik niet echt voor me Zl is dan 14 maanden.
Een jeanskleur en jeansstof met zilveren frame. Volgens mij hebben ze die niet meer...Ik vind persoonlijk die legergroene met lichtbruine duwstang ook erg mooi! De service van Joolz is ook heel goed. Wij hadden al vrij snel problemen met het onderstel, die knakte door. Bleek een productiefout te zijn in een bepaalde serie. Al heel snel kregen we een gloednieuwe, kosteloos. Ja oke, je betaalt natuurlijk een behoorlijk bedrag, dus het mag ook wel, maar heb dat als heel prettig ervaren. Lijkt wel alsof ik een verkooppraatje hou heb verder geen aandelen in Joolz, hoor...
Bedankt voor de fijne tip Halloween. Bij ons zit er straks ook 18 maanden tussen de eerste en de tweede. Ik zal eerst even afwachten of het meerijplankje werkt en of ik de draagdoek weer fijn gaan vinden. Het is nu wel juli als de baby komt en dan lijkt me de draagdoek erg warm. En anders voor de duowagen gaan. Halloween, heb je misschien nog meer tips? Of andere mama's Ik vind het ontzettend leuk dat ik weer zwanger ben en het is ook zo gepland. Echter zie ik wel wat beren op de weg. Hoe doe je dat met 2 kleintjes als ze 's avonds in bad of onder de douche moeten? Kan de oudste alleen beneden blijven als je de baby boven een schone luier wil geven en in bed wil stoppen? Zulk soort beren. Ik weet zeker dat het allemaal wel los loopt en goed komt. Echter blijven dit soort beren nu toch nog wel bij mij op de weg. Wat praktische tips zouden mij goed doen