Mijn bijdrage van buik! @uk1983: ik weet niet of ik tot aan mijn bevalling ziek blijf dat zal ook aan de bedrijfsarts gaan liggen...
Aaaah heb net het hartje gehoord met de thuis doppler!! Morgen termijnecho dus heb nu goede hoop. Stelt me toch weer wat gerust! Hier mijn buik, nog niks te zien... Bekijk bijlage 434196
Leuk he Prulletje! Heb je ook de Angelsound? Ik heb nu een paar keer geluisterd en heb het nu 1x best lang gehoord en de andere 2 keren maar heel eventjes. Daarna draait de baby weer weg en hoor ik het niet meer.
Hebben jullie de angelsound jumper doppler..? Ben nog aan het twijfelen. Ik zeg nu dat ik niet in paniek raak als ik de hartslag niet kan vinden maar.. Mezelf kennende gaat dat wel gebeuren als ik het een dagje niet kan vinden. Toch lijkt er me heerlijk om af en toe eens te kunnen luisteren. Daarnaast natuurlijk ook leuk voor de papa, opa's en oma's etc. Misschien nog even wachten tot na dinsdag. Hebben dan de 12 weken echo.
Nee ik heb deze van Sonoline. Las ik goede dingen over dus vandaar. En weet niet hoe de angelsound werkt? Maar vond het wel handig dat deze niet met koptelefoon is (maar misschien de angelsound ook niet?) Bekijk bijlage 434204
Met 12 weken zou je het al een stuk beter moeten kunnen horen hoor. Maar als je van jezelf weet dat je snel in 'paniek' raakt kun je inderdaad misschien beter wachten tot na de echo. Ik heb hem via FB van iemand overgenomen. Maar het is deze die ik heb. http:// http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d316.html
Oh dat ziet er ook heel handig uit Prulletje! Het bedrag qua aanschaf zal wel heel verschillend zijn.
Ik heb er ongeveer 67 euro voor betaald bij medipreventiecentrum. Maar hij is nu goedkoper zie ik. Zie hier
Hier geen doppler als je hem dan een x niet kan vinden zou ik compleet in paniek zijn Niks voor mij haha
Haha Mamachantal ik ga er gewoon vanuit dat ik niets hoor en als het dan wel zo is dan is het mooi meegenomen 😉
Uk ik heb een tuniek een vest 2 truien en een zwarte broek gekocht. Alles online, en zelfs nog een aantal dingen met flinke korting. Nam vanavond een foto van mijn buik, ik schrok er best van. (Foto staat allen op zijn kant, weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg)
Ik moet ook nog wat kleding hebben. Vind het maar lastig. H&m heeft hier niet zoveel, prenatal vond ik ook niet zo. Haal denk wat gewone vesten (die niet dicht gaan) en wat positie shirts korte mouw. Dan kan ik die shirts in de zomer ook aan Jurkjes draag ik nooit. Lijkt me nu wel fijn maar ik draag t liefst sneakers en dan staat dat niet.
Heej hallo allemaal! Wat een mooie echo's weer, top <3 @snel-weer-zwanger; Hier was mijn zoontje 14 maanden toen dochterlief werd geboren.... Ik vond die tweelingwagens toch lelijk en log... Had dus bij onze Stokke xplory een meerijdplankje gehaald! Zoon liep al met 11 maanden en vond het plankje fantastisch. Tot 4 maanden later... Toen was het nieuwtje er wel vanaf en wilde meneer met geen mogelijkheid meer op dat ding. Toen toch aan de verschrikkelijke tweedehandse duo wagen gegaan (ABC zoom)... Wat een uitkomst. Nu gebruiken we'm amper meer. Maar die eerste maanden heeft het echt ons leven een stuk makkelijker gemaakt. En wat betreft praktische tip met een baby en een dreumes/peuter! Maak het jezelf een beetje makkelijk, is de beste tip. Je kan niet alles tegelijk. De oudste zal daarbij vaker even moeten wachten omdat de jongste meer belang heeft bij directe reactie op behoeftes. Al had de oudste een ritme die ik in grote lijnen er wel in hield. Met badderen; dochter had flesje gehad en sliep daarna even. Dan zoon in bad en op bed en dan baby lekker badderen en ook naar bed. Later werd dit samen in bad (vanaf 6 maanden). Het komt goed Liefs Bee
Wat leuk dat de hartjes thuis alweer te horen zijn met een doppler Hier ook een doppler! Van angelsound.... Ging er net even helemaal voor liggen... Batterij leeg... Pffff. Morgen weer proberen. Heb in beide zwangerschappen overigens altijd het hartslagje kunnen vinden. Bij de verloskundige deden ze er langer over. Het leverde hier juist geruststelling op ipv spanning
Ja hier ook geruststelling. Vooral ook omdat bekend is dat de kans dat je het hartje nu al kunt vinden niet zo groot is. Dan maak ik me ook niet druk als ik nog niks hoor, want dat kan ook nog gewoon. Als ik het nou bij 20 weken bijvoorbeeld nog niet zou horen zou ik ongeruster zijn.
Wat een mooie buikfoto's komen er voorbij. Dan stelt dat van mij niet zoveel voor hihi maar merk het wel want kan nog maar twee spijkerbroeken aan (de rest kan de knoop niet meer dicht) dus wacht nog even met positiekleding. Heb ook maar even snel een foto gemaakt van mijn kleine bescheiden buikje
Nou idd wat een buikjes al!!! Hier ziet het er zo uit als bij prulletje, nog niks! En blij toe haha, wacht nog maar even met uitbuiken. Gisteren termijnecho gehad en alles was goed!! Zo grappig om te zien dat het al ligt te zwaaien en trappelen met zn 4,4cm groot. Wel 3 dagen vooruit gezet. Kan eigenlijk helemaal niet, omdat ik precies weet wanneer mn eisprong was door de ovulatietesten. Ik hou gewoon als uitgerekende datum 09-07-2015, terwijl de vk hem nu op 07-07-2015 heeft gezet.
Wat fijn dat de echo's goed waren en wat leuk dat sommige meiden het hartje al thuis hebben kunnen horen. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn Ik twijfel nog of ik er één ga bestellen.. Lees ook wel veel negatieve dingen erover op het internet. Maar als je 1 keer per week zal luisteren zal dit ook wel geen problemen geven. Mooie buikjes ook allemaal! Hier de laatste dagen wat stiller geweest.. Het leek wat beter te gaan met de misselijkheid maar sinds woensdag is het erger geworden. Nog erger dan daarvoor.. Woensdagavond heb ik alleen maar overgegeven, dat ik zelfs in de nacht helemaal groen gal overgaf. Ik ben ook al langer dan een week verkouden en last van mijn keel. Gisteren daarom even langs de huisarts geweest ook. Heb medicijnen gekregen tegen de misselijkheid. Je mag met deze medicijnen alleen niet autorijden en ik moet met de auto naar het werk. Ik heb een eigen zaak en dit zijn mijn drukste maanden dus kan ook niet makkelijk even thuisblijven. Ik hoop dan ook dat het snel wat beter gaat worden. Vandaag ben ik gelukkig een dag thuis kan ik even bijkomen. Ik heb sinds een paar dagen ook veel last van mijn rug. Ik ga normaal altijd al naar de gyropractor, maar de afspraak stond pas na de kerst. Kan gelijk vanmiddag even langskomen. Hebben meer meiden hier last van? Sorry als ik niet op iedereen reageer.. Ik lees wel alles