Heerlijk Prulletje! Helaas krijg ik niets voor m'n verkoudheid en als t niet over gaat moet k langs komen op t spreekuur. Kreeg nog een uitbrander van de assistente. 1e keer na sinds ik getrouwd ben dat k bel en bij de tandarts was t adres automatisch gewijzigd maar dat is dus niet bij de huisarts gebeurt. Nu gelijk maar gedaan maar ze deed er nogal boos over. Ook over het feit dat ze nog niets van de zwangerschap af wisten. Dit heeft de verloskundige doorgegeven maar denk dat dit door het adres e.d. ook fout is gegaan.
Ik vond mezelf ook redelijk suf, dus ik heb gelijk een afspraakformulier ingevuld voor de 16 weken echo Niets zo veranderlijk als een zwangere vrouw....
Jee wat stom van die assistente Miekje! Ik heb het ook niet doorgegeven aan de huisarts dat ik zwanger ben hoor. Geen idee of het inmiddels bekend is via de vk, maar ik dacht ik meld het vanzelf wel als het nodig mocht zijn dat ik daar naartoe moet. Het is niet verplicht ofzo. Assistentes zijn soms ook maar van die domme dozen hoor. Ik heb er ook zo een bij de vk. Denkt dat ze alles weet en te bepalen heeft, terwijl ze gewoon maar een assistente is. Maar goed, ene oor in, andere oor uit.
Miekje, NOUJA wat een doos! Ik belde met mn eerste zwangerschap naar de huisarts en die reageerde echt van ja, waarom bel je hierheen dan? FvK, goedzo!!! Heerlijk vooruitzicht toch!! Ik heb dat ook wel met een eventuele 3d echo later. Er zijn toch dingen over bekend dat zo een lange 3d echo het kindje dermate opwarmt dat ze er wat aan kunnen overhouden. Zijn ook weer een hoop andere artikelen die dat weer tegenspreken...
1 t/m 15 juli 2015 mama's Heb je iets voor de lijst? Geef het even met rood door ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Chantal212, 5e kindje Brit81, 1e kindje Vally, 28 jaar, 1e kindje 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje Steefj, 30 jaar, 1e kindje Hannah83, 1e kindje Minou78, 36 jaar, 2e kindje 3. Uk1983, 2e kindje 4. Mamavanmenm, 30 jaar, 4e kindje Nicky1990, 24 jaar, 1e kindje 5. FvK, 2e kindje Kangerootje, 1e kindje Martina79, 35 jaar, 1e kindje 6. Anouk89, 25 jaar, 1e kindje Sammii, 2e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje Ddaapphhnee, 25 jaar, 1e kindje 8. Unexplainable, Bigmiracle, 28 jaar, 2e kindje 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, 1e kindje Ava88, 26 jaar, 2e kindje Skaya, 26 jaar, 2e kindje 10. MamaChantal, 25 jaar, 4e kindje Rozientje, 30 jaar, 1e kindje Lolababy, 40 jaar, 3e kindje Celine1984, 2e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. 13. Linda1987, 27 jaar, 1e kindje Miffy82, 32 jaar, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, 2e kindje 14. TJS, 24 jaar, 1e kindje Anomama2015, 30 jaar, 2e kindje 15. Datumloos Mamavaneen2e, Mikjez, 2e kindje Djingo, 2e kindje Sterretjes ★ Amore1 ★ Babystew ★ LoesjeK ★ Faith2015 ★ Lamaris [COLOR=Magenta][COLOR=Magenta]★ [/COLOR][/COLOR]Veetje83 [COLOR=Magenta][COLOR=Magenta][COLOR=#323232][FONT=Verdana][COLOR=Magenta][COLOR=Magenta]★ [/COLOR][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR][/COLOR]SteffiekeVO [COLOR=Magenta][COLOR=Magenta][COLOR=#323232][FONT=Verdana][COLOR=Magenta][COLOR=Magenta][COLOR=#323232][FONT=Verdana][COLOR=Magenta][COLOR=Magenta]★ [/COLOR][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR][/COLOR]Nine85 [COLOR=Magenta][COLOR=Magenta][COLOR=#323232][FONT=Verdana][COLOR=Magenta][COLOR=Magenta][COLOR=#323232][FONT=Verdana][COLOR=Magenta][COLOR=Magenta]★ [/COLOR][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR][/COLOR]Kruimeltje2015 Dikke knuffel voor jullie! __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 22-12: Miffy82 bloedprikken combitest 23-12: Minou78 echo combitest, Halloween termijnecho, Miffy82 intake vk, Ils1 termijnecho, Martina79 nekplooi, Vally combinatietest 29-12: Miffy82 echo combitest (en uitslag) 30-12: MamaChantal echo (nekplooi), Prulletje2 vk 31-12: TJS termijnecho + nekplooi, Lolababy nekplooimeting 05-01: Nicky1990 vk 13-01: AugustusMama vk 16-01: Celine1984 3e echo gyn, Nicky1990 geslachtsecho 20-01: Skaya geslachtsbepalingsecho 01-02: Prulletje2 18w pretecho (2d) 23-02: Prulletje2 20 weken echo Heb je iets voor de lijst? Geef het even met rood door
@ miffy: ik weet niet of je na de bevalling borstvoeding wilde geven maar dan zou ik Lansinoh kopen en gaan smeren, dit mag ook in combinatie met borstvoeding en aangezien je er toch maar heeeeellll weinig van gebruikt! Maar mocht je geen bv willen geven kan je natuurlijk ook eerst bepanthen gaan gebruiken! @miekje: wat een doos zeg! Hier gelukkig hele lieve assistentes zowel vk als ha! Hier nu het idee dat ik een meisje in mij draag (maar bij mijn dochter zat ik er ook naast ) of wil ik het gewoon te graag? Zouttest zegt meisje, er is 2 x meisje, 1 x jongen gependeld, chinese kalender zegt meisje... nog meer test die ik kan doen? Haha!
Dag allemaal! Wat een verdrietig nieuws las ik.... Sterkte meiden <3 Ben even wat minder op zw-pagina geweest. Ben zo misselijk en ziekjes steeds. De misselijkheid is alleen maar erger aan het worden. Beide kinderen hebben griep en manlief ook... Pfff Lees alles maar reageer even wat minder Wilde iedereen alvast hele fijne dagen wensen (en werkse voor degenen die moeten werken...) Liefs Bee
Haha dacht net: mail even naar België voor een vroege geslachtsecho en wat denk je: we kunnen zaterdag terecht!!!! Whahahaha nu nog even met manlief overleggen!
België voor een geslachts echo? Waar? En vanaf wanneer kan dat? Ik plan met 18 weken mn 1e guo en met 21 weken mn 2e guo Dus weet het hopelijk met 18 wk
@chantal vanaf 13 weken en hele goede ervaringen en youtube filmpjes te lezen en te zien! En zaterdag ben ik 13 weken precies! Nu nog ff oppas zoeken! Zit in Lommel.
Wat leuk mamavanmenm! Wij vanmorgen intake gehad bij de vk. Ze vond het jammer dat de telefoniste geen echo afspraak erbij had gepland want onze vorige echo was met 8 weken en ze zei er is nu al zoveel veranderd. Had het graag laten zien maar het was te druk nu. Konden er deze week niet meer tussen helaas. Wel hartje gehoord ♡ Volgende week maandag hebben we de nekplooimeting dus dan kunnen we het gelukkig ook zien Mijn bloeddruk is te hoog het was 130/90. Nu moet ik dinsdag terug komen met urine en nog eens meten. Als het echt hoog blijft moet ik misschien toch weer terug naar de gyn. Afwachten dus maar. Ik voel me op het moment echt grieperig. Bah! Hopelijk snel weer beter. Bij onze praktijk zijn ze begonnen met centering pregnancy. Meer mensen hier bekend mee? Het is in groepsverband 10 keer terug komen bij de verloskundige. Een groep van 10/12 vrouwen en dat duurt per keer 2 uur. Ze behandelen hierin veel verschillende onderwerpen. En ook hartje luisteren enz. Ik heb aangegeven dat ik dit wel wil doen. Lijkt me erg leuk om ook met anderen in contact te zijn ipv alleen individueel.
Is de echo bij de nekplooi dan ook meteen je termijnecho miffy? Want die moet je toch ook ergens rond deze tijd krijgen? Wel fijn het hartje gehoord te hebben! Ik heb mijn termijnecho al gehad. Ik heb volgende week mijn 2e afspraak bij de vk en ze zei dat ze dan ook het hartje zou laten horen. Op zich leuk, maar ik zie het liever op een echo haha. Misschien omdat ik zelf een thuis doppler heb dat het niet zo speciaal meer is. Alhoewel alles speciaal is als het om je kindje gaat natuurlijk. Dat centering pregnancy bij de vk heb ik eerder gehoord ja. Zou echt niks voor mij zijn. Ik heb juist liever individueel. Contact houd ik wel met jullie . Vervelend dat je bloeddruk te hoog is. Geldt dat voor iedereen dat ze dan naar de gyn moeten als dat zo blijft? Of alleen vanwege jouw geschiedenis? Spannend mamavan, die geslachtsecho! Heb inderdaad vaker gehoord dat het in Lommel zo snel kan. Wij wachten op de nipt uitslag, dan weten we het ook. Hoop ook zaterdag! Maar kan ook nog wat later worden.
Ik heb werkelijk geen idee Prulletje hoe dat zit met de termijnecho. Ik heb in het ziekenhuis natuurlijk al 2 echo's gehad. Dus misschien doen ze dat daarom niet meer? Ik weet natuurlijk door de IUI ook precies wanneer de inseminatie/bevruchting was. Als je hoge bloeddruk hebt dan heb je een hoog risico en volgens mij moet je dan altijd naar het zkh. Maar dit weet ik ook niet zeker. Ik hoop dat ik gewoon hier kan blijven. Maar als het nodig is dan is het belangrijkste dat ik goede controle heb en het goed gaat met de baby en mij
Centering pregnancy is erg leuk en leerzaam! Ben er vorige week mee begonnen. Erg gezellig ook met andere zwangere dames. Is zeker aan te raden! Zijn hier al meiden die al bandenpijn hebben? Ik heb snachts als ik wil omdraaien ineens een felle steek in de lies en met hoesten felle steken in de onderbuik. Vk zei dat dit al bandenpijn is.
1 t/m 15 juli 2015 mama's Heb je iets voor de lijst? Geef het even met rood door ....uitgerekende datum.... 1. Jeanne, 4e kindje Toetje84, 30 jaar, 2e kindje Dana1989, 26 jaar, 1e kindje Chantal212, 5e kindje Brit81, 1e kindje Vally, 28 jaar, 1e kindje 2. Lauren84, 2e kindje Sunset88, 2e kindje Steefj, 30 jaar, 1e kindje Hannah83, 1e kindje Minou78, 36 jaar, 2e kindje 3. Uk1983, 2e kindje 4. Mamavanmenm, 30 jaar, 4e kindje Nicky1990, 24 jaar, 1e kindje 5. FvK, 2e kindje Kangerootje, 1e kindje Martina79, 35 jaar, 1e kindje 6. Anouk89, 25 jaar, 1e kindje Sammii, 2e kindje 7. Bee85, 29 jaar, 3e kindje Ddaapphhnee, 25 jaar, 1e kindje 8. Unexplainable, Bigmiracle, 28 jaar, 2e kindje 9. Sjees, 25 jaar, 1e kindje Ils1, 26 jaar, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, 1e kindje Ava88, 26 jaar, 2e kindje Skaya, 26 jaar, 2e kindje 10. MamaChantal, 25 jaar, 4e kindje Rozientje, 30 jaar, 1e kindje Lolababy, 40 jaar, 3e kindje Celine1984, 2e kindje 11. Prulletje, 29 jaar, 1e kindje Halloween, 3e kindje 12. 13. Linda1987, 27 jaar, 1e kindje Miffy82, 32 jaar, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, 2e kindje 14. TJS, 24 jaar, 1e kindje Anomama2015, 30 jaar, 2e kindje 15. Datumloos Mamavaneen2e, Mikjez, 2e kindje Djingo, 2e kindje Sterretjes ★ Amore1 ★ Babystew ★ LoesjeK ★ Faith2015 ★ Lamaris [COLOR=Magenta][COLOR=Magenta]★ [/COLOR][/COLOR]Veetje83 [COLOR=Magenta][COLOR=Magenta][COLOR=#323232][FONT=Verdana][COLOR=Magenta][COLOR=Magenta]★ [/COLOR][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR][/COLOR]SteffiekeVO [COLOR=Magenta][COLOR=Magenta][COLOR=#323232][FONT=Verdana][COLOR=Magenta][COLOR=Magenta][COLOR=#323232][FONT=Verdana][COLOR=Magenta][COLOR=Magenta]★ [/COLOR][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR][/COLOR]Nine85 [COLOR=Magenta][COLOR=Magenta][COLOR=#323232][FONT=Verdana][COLOR=Magenta][COLOR=Magenta][COLOR=#323232][FONT=Verdana][COLOR=Magenta][COLOR=Magenta]★ [/COLOR][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/FONT][/COLOR][/COLOR][/COLOR]Kruimeltje2015 Dikke knuffel voor jullie! __________________________________________________ Afspraken (vk, echo, etc.): 23-12: Minou78 echo combitest, Halloween termijnecho, Miffy82 intake vk, Ils1 termijnecho, Martina79 nekplooi, Vally combinatietest 29-12: Miffy82 echo combitest (en uitslag) 30-12: MamaChantal echo (nekplooi), Prulletje2 vk 31-12: TJS termijnecho + nekplooi, Lolababy nekplooimeting 05-01: Nicky1990 vk 12-01: Dana1989 geslachtsecho/pretecho 13-01: AugustusMama vk 15-01: Dana1989 2e x centering pregnancy vk 16-01: Celine1984 3e echo gyn, Nicky1990 geslachtsecho 20-01: Skaya geslachtsbepalingsecho 01-02: Prulletje2 18w pretecho (2d) 23-02: Prulletje2 20 weken echo Heb je iets voor de lijst? Geef het even met rood door
Wat leuk dat jij het ook doet Dana! Ben heel benieuwd. Als alles goed blijft gaan dan is 8 januari mijn eerste bijeenkomst. Hier nog geen last van bandenpijn. Ik voel eigenlijk helemaal niets in mijn buik op het moment.