Minou wat fijn je goede echo en wat een mooie echofoto's. Snap je gevoel over het geslacht. Ik heb zelf een zoontje en zou dolgraag nog een meisje willen. Ook omdat ik liever niet meer kinderen wil dan 2. Als het een jongetje zou zijn zal het ook absoluut geen probleem zijn, ik heb sterk het gevoel dat het een jongetje is. Ben vandaag naar de Vk geweest, hartje gehoord mijn bloeddruk is 87/65 dus echt extreem laag. Ik eet al zoveel zout maar het lijkt alleen maar lager te worden ben zo futloos
Oh neeeeeee Ils..... meisje wat verdrietig!!! Sterkte! Moet je nu wachten? Minou: fijn dat je echo goed is, snap je gevoel van het geslacht wel hoor... vind het ook altijd zo gek klinken... ik zou ook graag een meisje willen, stel nou dat t een jongetje is, nooit meer staartjes maken, roze kleertjes, rokjes etc... en zou dat echt erg missen, ik weet immers hoe het was... maar ach een jongen is ook leuk voor mijn zoontjes...
Fijn dat de andere echo's wel goed waren gisteren !! Bedankt voor de lieve woorden. Het hartje is al even gestopt en met opmeten kwam ze op ongeveer 9 weken uit. Wel zag ze dat de baarmoeder een beetje "grillig" was en dat kon zijn dat het al wat aan het krimpen was en misschien dat het kindje ook wat ingekrompen was (klinkt gek) en daarom was het ook moeilijk te zeggen wanneer het hartje gestopt is. Het lag ook helemaal in een hoekje. Vandaag belt de verloskundige en dan gaan we het traject weer in. De vorige keer heb ik tabletten genomen maar toen ging het om een lege vruchtzak. De keuze voor nu kan ik nog niet maken. Nu hopen op alleen nog maar positief nieuws meiden, daar duim ik in ieder geval voor. Fijne dagen voor iedereen.
Ils....super veel sterkte......... Hier gister een super combi test gehad. Bloed uitslag moeten we nog even op wachten maar de beelden zagen er super uit. Geslacht was nog niets over te zeggen dus dan maar wachten tot de 20 weken echo. De misselijkheid is ook weg aan het trekken. Nu al 3 dagen medicijnloos en kan langzaam weer normaler eten. Hier kan het genieten beginnen. Iedereen fijne feestdagen!!!
Ik lees al vanaf het begin mee en reageer nooit maar wil hier toch wel even op reageren. Wat moet dit allemaal verschrikkelijk voor je zijn! Al zoveel tegenslagen gehad en alsof t nog niet genoeg is ook nog eens dit en ook nog eens net voor de feestdagen zo oneerlijk voor je! Je weet pas hoe een miskraam is als je het mee hebt gemaakt en t is echt verschrikkelijk! En dit is al de derde keer voor je (als ik je onderschrift goed begrijp) ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je snel een goede zwangerschap mag doormaken!
Ik wil je ook nogmaals veel sterkte wensen ils! Ik hoop op een beter jaar voor je volgend jaar! Knuf!
@Ils1 - Ontzettend veel sterkte gewenst de komende tijd..!! Wat een verdrietig nieuws....... Wij hebben gisteren de termijnecho gehad. Alles zag er goed uit en het kleintje was erg actief. Zo bijzonder om te zien. 3 weken geleden was het nog een ienimini frutseltje en gisteren een echt mensje.. Pakte de navelstreng, draaide rond, trappelde en zwaaide en had reflexjes die leken op een hikje.. (ik zal 2 foto's toevoegen). M'n vriend heeft een deel gefilmd, heb het filmpje volgens mij wel 300x bekeken.. (En repeat en repeat en.........) Voor de lijst: Simoonn , 26 jaar (4 jan 27 jaar), eerste kindje. 7 januari controle verloskundige. Dan heb ik nog een vraagje over de kraamzorg. Wat is voor jullie belangrijk en waar kijken jullie naar bij het kiezen van een organisatie/particulier. Zijn aan het orienteren (beetje laat, i know) maar ben ook bang dat we misschien belangrijke zaken over het hoofd zien (Behalve dat iets er goed, persoonlijk etc etc uitziet). Alvast fijne feestdagen allemaal!! ik ga een poging doen tot kerstinkopen..
Mooie echo simoon! @kraamzorg: Ik heb zelf best wel moeite met mensen in mijn huis, mensen die aan mijn lijf moeten zitten en waarschijnlijk ook mensen die straks aan mijn baby gaan zitten. Dus ik vond het wel belangrijk iemand te hebben waar ik me goed bij voelde. Ik heb een stuk of 6 kraamzorgburo's in de omgeving gemaild met mijn vragen. Sommige gaven alleen heel zakelijk antwoord terug, in de zin van 'je kunt zoveel uur krijgen, blabla'. En anderen gaven niet eens antwoord en stuurden alleen maar dat het telefonisch moest. Vind ik niet fijn, ik mail natuurlijk niet voor niks. Als ze het al teveel moeite vinden om terug te mailen dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee. Maar 1 gaf dezelfde dag nog, op zondag zelfs, meteen een heel uitgebreid antwoord. Ook heel vrijblijvend, niks opdringerig. Erg kleinschalig buro. Ze gaf ook meteen aan dat er niet gewisseld zal worden van kraamverzorgende tijdens de periode. En ik mag er in januari al kennis mee maken, en diegene wordt dan ook echt mijn kraamverzorgende in juli. En kan altijd nog nee zeggen als het me alsnog niet bevalt. Dus daar had ik zo'n fijn gevoel bij, die is het geworden bij mij.
@Ils jee meid wat n naar nieuws voor jullie vlak voor de feestdagen en dat al de 3e keer... Je loopt niet bij n gyn toch, je zou eens n doorverwijzing kunnen vragen voor onderzoek. Dat doen ze vaak na n 3e mk. Misschien voor later zorg maar dacht schrijf t toch even. Ik wens je heel veel sterkte en dat 2015 wel n jaar mag worden dat je n goeie zwangerschap mag hebben. Dikke knuffel!
Mooie echo's Simoon! En andere meiden met n goeie uitslag/echo gefeliciteerd! Kraamzorg: heb voor tzelfde bureau gekozen als bij mn dochter. Zij garanderen 1 kraamhulp dus dat vond ik fijn. Ook goeie verhalen over gehoord dus ben niet verder gaan zoeken toen. En iemand in huis is me 100% meegevallen hoor. Veel geleerd, vooral over goed aanleggen en de kraamtijd was zo voorbij! Gewoon over je heen laten komen! Fijne Kerst meiden!!
Nipt resultaat is binnen en gelukkig alles goed! En... We krijgen een jongen! Echt niet verwacht maar stiekem wel gehoopt!
Wat super dat alles helemaal goed is. En wat super ook dat je wens voor een jongen is uitgekomen. Nu kan het shoppen beginnen!
Wat een mooie kindjes mamaChantal! Wij zijn ziek en daardoor hebben we alle afspraken voor de Kerst helaas moeten afzeggen. Zo jammer. Gelukkig zijn er veel films op. Op de bank filmpjes kijken hebben we dus gedaan.
Fijne dagen allemaal! Best zenuwachtig voor morgen, dan weten we hopelijk ook wat wij verwachten! Echt super benieuwd!
Iedereen de Kerst weer overleefd?? Wij mogen vandaag nog n keer...en t is WIT buiten!! Hopelijk heel de dag en kunnen we Kiki voor t eerst op de slee zetten! @minou beterschap! @prulletje leuk n jongen! Fijn dat alles goed is. @mamachantal wat n mooie kindjes! @mamavanmenm succes vandaag. Hopelijk horen jullie wat
@Simoon wat een prachtige echo foto's! @Mamachantal wat een mooi kaartje ♡ @Prulletje wat fijn dat alles goed is! En jaa een jongen! @Minou al weer wat opgeknapt? Hoop het! @Mamavanmenm veel succes vandaag! Spannend! @Uk hier ook een klein laagje sneeuw. Vind het voor de kinderen wel erg leuk hoor. Succes als je de weg op gaat! Wij hebben wat gekke maar mooie kerstdagen gehad. Mijn vader is de 24e geopereerd en die mochten we 1e kerstdag weer ophalen. Gisteren bij schoonouders wat gedronken in de middag en op tijd weer thuis waar we lekker samen gegeten hebben. Bij schoonouders de angelsound aangezet en zo hebben opa en oma en tante en oom ook even kunnen luisteren naar de kleine. Heel bijzonder ♡♡ Ik kijk heel erg uit naar maandag. Dan de kleine weer zien op de echo. Spannend maar ook mooi hoop ik! 26 januari hebben we een echo bij Drs. Papa in Amsterdam. We willen dan kijken of we een jongen of meisje krijgen.