1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je ook een pb gestuurd Chantal.

2. vally

vally Niet meer actief

Jammer dat er veel doorgaan via facebook....zijn er nog mensen die hier actief gaan blijven?

3. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vally ik zal hier ook wel actief blijven hoor

4. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij zit bijna alweer op de 14weken. Wat gaat het hard zeg! Weer je het geslacht al of wacht je nog ff?

Ik heb net een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag.

Zijn de kwaaltjes bij jullie ook bijna helemaal weg? Enige waar ik verschrikkelijk last heb zijn mijn bekken. Snap niet dat het nu al zoveel pijn doet, hoe zal het zijn als ik wat verder ben in de zwangerschap. Bij de vorige had ik nergens last van. Iemand ervaring? Als het alleen maar erger wordt belooft het niet veel goeds :(

5. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Ik blijf hier ook gezellig hoor! Zit toch ook veel op het forum. :)
    Ava ik begin me ook langzaam wat beter te voelen. Heb nog geen last van bekken ofzo. Begin soms mijn banden een beetje te voelen.
    Vandaag dus de echo gehad ivm nekplooimeting.
    Had geen termijnecho gehad dus was mooi om te zien.
    IMG_20141229_132104.jpg

6. Nicky1990

Nicky1990 Actief lid

14 sep 2014
    130
    0
    0
    ik blijf ook nog hier actief:)

7. vally

vally Niet meer actief

Oohh gezellig :-D

Wat balen van je bekken Ava!! Hopelijk is het alleen bandenpijn en wordt het ongemakt wat minder...Hier ook wel last van banden pijn maar het is goed te behappen.
    Ben wel al een goede week medicijnloos en grotendeels van mijn misselijkheid af!!! Eten gaat de ene dag beter dan de andere dag...maar ben al blij dat dat weer lukt!

Geslacht weet ik nog niet. Ik vermoed een meisje. Had laatst een soort van visioen. Heel bijzonder. Ik zag het kindje voor me toen ik net wakker was. Omhuld in een roze wolk. Maar goed...ik wacht de 20 weken netjes af. Spannend zeg dat je het volgende week al weet!!

Miffy. Mooie echo! Fijn dat alles goed is!

8. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Wat leuk dat je het volgende week weet Ava! Spannend :)

9. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miffy wat een mooie duidelijke echo. Fijn dat alles er goed uitzag. Ik de combinatie test niet gedaan. Moest je dat trouwens zelfs betalen? Ik heb een afspraak gemaakt bij de Linde in Leiderdorp. Kost maar 25 euro geen geld. Ze doen het vanaf 14 weken.

Vally wat is het verschil tussen banden pijn en bekkenpijn? Ik heb echt pijn boven mijn kont. Als ik een tijdje zit is opstaan echt een hel. En bukken of bewegen is erg pijnlijk. Hopelijk is het dan bandenpijn. Wat heerlijk dat de misselijkheid minder is. Ik dacht echt bij mijzelf dat daar nooit een einde aan kwam.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik schreef hier sowieso al niet heel actief mee ;)
    Zit niet heel veel op zp, en onthou dingen slecht.

Miffy misschien is de nub te zien?
    Heb je nog meer echo's gekregen?

11. vally

vally Niet meer actief

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/145987-verschil-bandenpijn-bekkenpijn.html

Daar kun je heel wat info vinden. Denk dat een verloskundige het beste kan bepalen wat het is. in sommige opzichten lijkt het nogal op elkaar omdat de pijn in hetzelfde gebied voorkomt.

Zelf heb ik een drukkend gevoel daaronder (beetje spierpijn tachtig) als ik ga zitten op een harder oppervlak.

Ben jij ook al van je misselijkheid verlost ava? Ik vond dat nog het zwaarst ( totnutoe dan..)

12. ava88

ava88 Lid

16 nov 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ga alles even doorlezen, bedankt voor de link
    Ja de misselijkheid is helemaal weg heb alleen nog een bittere smaak achter in mijn keel de hele dag door. Ik neem de hele dag een kauwgum, dat helpt goed.

En mijn bloeddruk is extreem laag dus de vermoeidheid komt daardoor. Gelukkig is dat minder dan in het begin. Heb je ook dat je nu sneller twijfelt of alles goed is? Wij vrouwen zijn ook nooit blij haha met kwaaltjes weet je dat het waarschijnlijk nog goed zit en zonder kwaaltjes maak je je zorgen haha

13. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Oh wat goedkoop! Dat kun je nog wel eens doen dan!
    Ik wilde heel graag naar drs papa. Dus daarom toch gekozen om wat later (16 wkn) daarheen te gaan.
    We moeten het idd zelf betalen maar bij mijn zorgverzekering staat er dat ik 150 euro vergoed krijg (van de 162.50) wat dus mooi meegenomen is :D

14. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Heb 2 'foto's' meegekregen maar beeb had zn beetjes gekruist voor zijn onderkant dus ben bang dat je niets kunt zien :) dit is de andere foto
    20141229_114934.jpg

Oeps op de zijkant :D

15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Mooie echo miffy!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ooooh Prulletje, je weet gewoon al dat het een jongen is!!! Super leuk, gefeliciteerd!!!

Leuk die fb groep, zal me er later bijvoegen.

Hier word de misselijkheid eindelijk wat minder. Overdag gaat het best goed. Savonds komt het dan nog wel opzetten.
    En sinds een paar dagen pijn in mn linker bil/heup. Rotgevoel met bepaalde bewegingen en in bed.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Miffy denk niet dat het te zien is..
    Je kan beide in het nub topic zetten maar ik zie er geen nub op.

18. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hi dames er is al een fb he met juli mama
    S hebben jullie dat niet gezien

19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Niet van deze groep neem ik aan. Dat zullen dan wel andere mensen zijn.

20. Simoonn

Simoonn Lid

16 nov 2014
    68
    22
    8
    @Miffy Mooie echo's! Wat een verschil dan weer he :)

Ik ben ook heel erg benieuwd naar of het een jongentje of een meisje is. Had in het begin sterk het vermoeden van een meisje.. Denk nu toch meer een jongentje.. Wij hopen morgen een echo te kunnen plannen voor rond 17 weken.. Nog even geduld dus.

@Facebook Ik hou het voorlopig bij ZP. Vind 1 pagina al veel om bij te lezen haha ;) (maar wel heel erg leuk!) Hoop dat er nog wel mensen hier blijven ook :D

@ Prulletje zou je mij op 7 juli willen zetten? Thanks!

Deel Deze Pagina