Nou, ik vind het nog wel ver weg hoor! Nog een half jaar! Is vast voorbij voordat we er erg in hebben, maar nu lijkt het voor mij nog heel lang. Blijf het spannend vinden of alles goed blijft gaan, dan duurt de tijd lang. Maar aan de andere kant ook omdat ik nog van alles wil doen eerst. We zijn echt nog niet klaar voor de baby. Eerst ons huis nog afmaken, de babykamer maken, spullen kopen en we willen nog op vakantie met de carnaval, laatste keer met z'n tweetjes. En ik moet voor mijn gevoel nog heel lang werken voordat ik mijn kleine hummeltje vast mag houden. Ik vind mijn werk leuk hoor, maar nu heb ik andere dingen aan mijn hoofd haha.
Gelukkig nieuw jaar allemaal! Hopelijk heeft iedereen een fijne zwangerschap en strakjes een gezond babytje! Ook al is dat pas / al over een half jaar. De tijd kruipt en vliegt tegelijk!
ja dit jaar gaat het gebeuren aankomende maand ons huis te koop zetten. andere auto kopen, willen nog op vakantie. en natuurlijk het allermooiste moeder worden !! kan niet wachten♥
De beste wensen meiden!!! Dat we maar allemaal gezonde babietjes mogen krijgen Hier ook pijn in mijn buik, had ook veel en snel harde buiken vorige zwangerschap. Maar voor nu zijn het vooral mn darmen die in de knel zitten.
iedereen natuurlijk de beste wensen voor een fantastisch nieuwjaar. Ben erg benieuwd naar dit komende half jaar. Was gisteren even bij broer een schoonzus en zij is nu bezig met haar 37e week. Zij kon het zich ook nog niet voorstellen dat ze met een paar weekje de kleine al in de arm zou houden.
Allemaal de beste wensen voor 2015, en dat we allemaal over een half jaar een gezond baby'tje in onze armen mogen sluiten! Ik ben nog steeds misselijk, nu 13 weken, ik hoop toch dat het snel over gaat? Al had ik vandaag een energieke dag. Heb ook met regelmaat wat steekjes in mijn buik en liezen. Dus daar zit wel wat te groeien!
Allemaal een gelukkig nieuwjaar met een lief klein kindje! Een raar idee om te bedenken dat het nu echt gaat gebeuren. Dit was bijvoorbeeld onze laatste vakantie samen al willen we nog wel proberen met Pinksteren o.i.d. er even tussenuit te gaan. Wij hebben 19 februari de 20-weken echo in het erasmus. Ben benieuwd. Van de week de intake gehad en zover ze kon zien was alles goed dus dat is voor nu weer een geruststelling. Ik blijf ook gewoon hier mee kletsen hoor. Misschien later nog eens naar de fb-pagina. Fijn dat de nekplooimetingen er tot nu toe goed uit zien en spannend die geslachtsbepalingsecho's. Het maakt mij ook wel heel nieuwsgierig om dit te lezen maar wij willen het niet weten en daar probeer ik me aan te houden
Haha ik ben echt zo nieuwsgierig wat er in mn buikje groeit Helaas wil ml geen geslachts bepaling. vind hij zonde van t geld
Ik denk ook dat wij een kale krijgen haha. Wij hadden volgens mij ook niet veel met de geboorte. Mijn man heeft nu donkerbruin haar, maar was vroeger blond. Ik heb nu blond haar, maar had vroeger rood haar. Kan hier dus echt alle kanten nog op.
Ik en mijn man hadden als baby veel haar en ons zoontje bij de geboorte ook. Dus denk niet dat wij snel een kale baby zullen krijgen. Morgen nog 2 weken dan weten wij ook wat het is. Ben zo benieuwd.
Ohhh ik heb ook geen idee. Ben ook benieuwd hahaha. Wij gisteren samen naar de baby-dump geweest en wat ideetjes opgedaan. We zagen een mooi kamertje. Blijkt hij toevallig gisteren ook op marktplaats te zijn geplaatst door iemand in onze woonplaats. We gaan vanavond kijken of het er nog mooi uitziet
Zo vandaag weer naar de vk geweest en alles was goed. ook de uitslagen van mijn bloedonderzoek waren goed! mag nu weer 3 Feb terug komen. Volgende week echoo!!! kan niet wachten totdat we weten wat het wordt!
Ja zo spannend. Kunnen alleen maar gokke. Hoe hij/zij eruit komt te zien. Vandaag ook controle gehad bij de vk. Voor het eerst het hartje gehoord. Zoo speciaal! Verder waren alle bloeduitslagen goed. En verder geen bijzonderheden. 2 februari weer terug en deze week het het echocentrum bellen voor de 20 weken echo afspraak te maken. Dan weten we hopelijk ook het geslacht!! Verder..kinderkamer is al geregeld. Eind januari nog even de vloer vervangen en dan kunnen de meubels erin. Heb nog steeds soms moeite met geloven dat we zwanger zijn en over ongeveer een half jaar al een kind in onze armen mogen vasthebben!!!!
@nicky Jaa haha.. Kijk ook al af en toe maar weinig bij te lezen.. Hier weinig nieuws. Morgen controle bij de vk. Eerste afspraak zonder echo. Ben benieuwd wat ze gaan 'controleren'. Daarnaast (eindelijk) kraamzorg geregeld. Als het goed is hebben wij over 2 weken een geslachtsbepalende echo. Konden eerst deze week al terecht maar heb er liever iets meer tijd tussen. Vond de vorige keer de veranderingen zo mooi om te zien. Tussen 12 en 14 weken lijkt mij dan net iets te snel. Dus bij 16 weken.. Ook wij hebben inmiddels de babykamer binnen. Zo leuk!! Leuk om allemaal ideetjes op te doen voor eventueel jongen/meisje. Nog even wachten tot we het geslacht weten. Heb wel sinds een paar dagen het gevoel dat er opeens vanalles verandert in en aan m'n buik. Kan het moeilijk omschrijven maar het voelt anders.. (Op een positieve manier haha). Verder is er nog weinig te zien aan m'n buik. Broeken passen nog en zelfs bij m'n riemen dezelfde omtrek. Zal vast snel genoeg veranderen.. Excuse me als het een warrig verhaal is. Op de telefoon lange verhalen typen gaat me meestal niet heel goed af . Fijne avond!
Ja het is hier erg rustig, misschien komt het ook door de fb groep? Ik heb vandaag ook een controle gehad bij de vk. Bloeddruk nog steeds laag 87/61, hartje gehoord gelukkig ze had hem binnen 5 seconden gevonden. Twee weken geleden werd ik erg zenuwachtig toen ze even bezig was. Ik heb aanstaande donderdag een geslachtsbepaling, bij de Linde het kost maar 25 euro en las op de website dat ze het vanaf 14 weken al doen. Dus ben erg benieuwd. Ik heb tot nu toe niets gekocht, ook niet online gekeken voor spullen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik tegen deze tijd alles al gekocht haha maar misschien speelt het mee dat ik geen extra kamer heb voor de nieuwe baby. Ik wil wel een mooie kinderwagen maar ga denk gewoon een leuke commode en bed in 1 kopen. Ze liggen de eerste paar weken/maanden toch bij mama papa. Hebben jullie het trouwens al op werk verteld? Ik heb het gister verteld en ze waren heel positief en reageerde heel leuk. Simoonn dat gevoel in de buik ken ik, echt bijzonder is dat. Kan nog steeds niet geloven dat er iets in mij aan het groeien is. Heb ook nog geen grote buik maar als ik plat lig lijkt het alsof ik soms de baby voel, hebben jullie dat ook?
In de Facebook groep is het ook rustig. Denk dat iedereen even druk is met andere dingetjes Als ik op mijn buik lig (ben een buikslaper) dan denk ik dus ook sinds 2 dagen dat ik dan wat voel! Geen idee of dat echt kan? Maar ik draai nu steeds vaker op mijn zij, want vind het geen fijn idee om voor mijn gevoel iets 'plat' te drukken Wij zijn druk met het rommelkamertje leeg halen, spullen weg doen en verkopen. We hebben bij het bedje en de commode gekeken en gaan het zaterdag ophalen. Het is wat vroeg maar ik vind het ook wel fijn als we het alvast maar hebben Begin nu echt steeds nieuwsgieriger te worden of we en jongen of meisje krijgen. Leuk dat je ook gaat kijken wat het is Simoon!