Ava, morgen dus! Ben benieuwd!!!! Ik durfde het niet aan zo vroeg. Ken iemand bij wie ze het fout hadden. Bleek toen met de 20 weken echo toch het andere geslacht te zijn. Ben je dan mooi klaar mee, je stelt je er helemaal op in enz haha. Ik heb ook nog niks gekocht. Babykamer staat er nog van mn zoontje, dus die moet ik alleen ff opnieuw inkleuren en aankleden mocht het een meisje zijn
Ik denk dat ik de kleine al kan voelen. Heb steeds vaker van die gekke plopjes in mijn buik en een soort gekriebel. Lijkt wel een beetje alsof er een veertje aan het kriebelen is aan de binnenkant van mijn buik hihi sorry weet het niet anders te beschrijven. Herkennen jullie dit?
Ava veel plezier morgen! Hier nog niets gevoeld. Veel steekjes in de banden. Ik wacht geduldig af. Er begint zich nu toch wel een buikje te ontwikkelen. Helaas nu ziek thuis. Koorts hoofdpijn lusteloos en misselijk met rare honger aanvallen. Al een week goed verkouden maar nu toch maar even rustig aan doen komende dagen...
Wij hebbe op 21 januari de echo voor het geslacht. Ik ben dan 15.3 weken zwanger en hoop héééél hard dat de kleine goed ligt. Bij zowel de 12 weken echo als bij de nekplooimeting lag het met het hoofd naar beneden en de benen omhoog.... Nu al super eigenwijs haha
Vandaag hebben we de uitslag van de combinatietest gekregen. Er is een verhoogde kans op syndroom van Down en we krijgen komende maandag de NIPT-test. Ondanks dat we weten dat er alsnog een heel grote kans is dat het kindje gezond is, is het toch ook wel spannend.
Ava, vandaag de dag!! Leuk leuk! Ik denk soms ook al wat te voelen, maar weet het niet zeker. Is een beetje gekriebel wat ik voel. Heb mn darmen nog nooit voelen kriebelen. Wel erg vroeg. Halloween, oohh jeetje zeg. Toch een uitslag die je niet gehoopt had, ondanks dat de kansen alsnog groter zijn op een gezond kindje.
Veel plezier vandaag Ava! Leuukk!! Halloween.. Jeetje ontzettend spannend. Hopen op een goede uitslag! Ik heb zelf nog niet het gevoel dat ik de baby voel.. Soms denk ik het wel maar als ik het relativeer dan weet ik dat het bijna zeker mijn darmen zijn.. Nog een paar weken geduld hier. Gisteren controle gehad bij de VK. Was allemaal prima en goed op 1 dingetje na (volgens de vk echt geen zorgen over maken). Toch ben ik benieuwd of een van jullie dit ook heeft.. Er blijkt iets te zijn met de Rhesus. Verderop in de zwangerschap moet ik nog een keer bloedprikken om te kijken of mijn lichaam antistoffen aanmaakt. Door het woordje Rhesus vergat ik verder goed te luisteren (was nogal verbaasd). Wel weet ik dat ze nadrukkelijk zei dat ik me geen zorgen moet maken (en toch doe ik dat wel een beetje.. maar dat zal (hopelijk) wel zakken). Iemand ervaring mee of die mij er eventueel iets meer over kan vertellen? Misschien dat ik anders morgen de vk nog maar eens bel als ik me er druk over blijf maken. Ik heb ook wat nieuwe datums voor de lijst: 15-01-2015 Geslachtsbepaling & Pretecho 04-02-2015 Controle VK 20-02-2015 20 wkn echo
Daar hoef je je idd niet over druk te maken Bij mn dichters was ik rhesus negatief. Toen heb ik een prik in mn been gehad ervoor. Bij caylen was ik ook negatief maar hij ook (kunnen ze tegenwoordig in je bloed zien ),en hoefde ik geen prik
Je hoeft geen zorgen te maken. Ik ben ook rhesus negatief. Als je kindje rhesus positief is krijg je de anti D injectie. niks om zorgen te maken, vroeger was dat wel anders maar nu is er veel meer over bekend.
Hier ook een negatieveling Idd over paar weken keertje bloed laten prikken als kindje positief is krijg je anti d en als kindje negatief is hoeft dat niet!
Nou dames wat een geweldige ervaring gister. Alles zag er super goed uit. Ze heeft alles heel duidelijk uitgelegd en wij krijgen een jongetje
Dankjewel voor jullie antwoorden! Kan sommige dingen 100x erger maken dan dat ze zijn.. Nu helemaal met alle hormoontjes haha! Thanks!! Super leuk Ava! Wat een mooie echo's ook! Heel gaaf!
Ava gefeliciteerd! Mooie echo's. Hier ook rhesus negatief. Ben er verder niet bang voor. Iemand tips tegen hoofdpijn? De verkoudheid/griep slaat op het zwakkere deel van mijn lichaam....mijn nek waaruit een migraine achtige hoofdpijn ontstaat. Normaal nam ik dan ibuprofen of dicloflenac en sliep een nachtje goed uit. Maar dit kan nu niet. Helaas werkt paracetamol ook niet dus die neem ik dan ook maar niet. Hoop dat het snel weg is....
Wat een prachtige echo Ava! Had je gedacht dat jullie een jongetje zouden krijgen? Halloween, ik snap heel goed dat het best spannend is. Want dat is het ook. Ook al is de kans vele malen groter dat je baby'tje helemaal gezond is. 14 januari pretecho geslachtsbepaling We hebben al gehoord dat we hoogstwaarschijnlijk een jongetje krijgen. We willen het heel graag zeker weten. MamaChantal, ik heb je een bericht gestuurd maar nog geen uitnodiging voor Facebook gekregen. Ik zal je zo nog eens berichten. Wat heerlijk dat een aantal de baby al kan voelen. Hopelijk voel ik hem ook gauw, zo'n fijn gevoel!
Dames, even de vraag of jullie zelf de tabel bij willen houden. Ik heb er niet altijd tijd voor en zit ook in de fb groep waar ik vaker lees dan hier.
Mag ik een domme vraag stellen hoe kom ik bij de fb groep? Ik stond net tot mijn verbazing op de Weegschaal en ben pas 2 kg aangekomen... Vind dat erg weinig hoe zit dat bij jullie? Ik mag woe weer naar vk gelukkig. Vind het veelte lang duren en begin me gewoon weer ongerust te maken omdat ik geen kwaaltjes meer heb. Zere borsten nemen af, misselijkheid al lang niet meer alleen af en toe rugpijn en oprispingen. Hopelijk kan iemand me ff geruststellen....
Ik ben rhesus C negatief. Moest idd later nog eens laten prikken, maar na de bevalling geen spuit voor gehad gelukkig. C ligt ook weer net iets anders dan D. Ava, gefeliciteerd, zo leuk een jongen!! Vally, veel water drinken wil nog wel eens helpen. Moet zeggen dat ik ook dagen heb met flinke hoofdpijn. Bah! Steefj, ik ben bijna 3kg aangekomen en vind het echt veel! Bij mijn zoontje was het nu net +1kg. En ben ik totaal toen 14kg aangekomen. Straks gaat het echt hard ineens.
Steefj, hier worden de kwaaltjes trouwens ook minder en voel me ook wel een beetje onzeker. Terwijl ik weet dat het HCG hard afneemt deze weken en het dus wel logisch is, maar toch. Ik moet ook woensdag weer vk, gelukkig!!
Vandaag maar even naar de osteopaat geweest. Alles weer losgemaakt dus hopelijk morgen verlichting. Water drinken doe ik inderdaad te weinig dus daar kan ik nog iets mee Qua gewicht zit ik nog op -6kg. Ben niet echt meer misselijk maar zit vaak na 3 happen eten al vol. Dus probeer over de hele dag maar kleine dingen te eten.