Vally, wow -6!!! Meiden het is erg stil hier zeg!!! Is het op de fb groep wel stukkie drukker? Anders kom ik ook die kant op?!
Hoi skaya op de fb pagina is het ook niet heel druk. maar je mag zowiezo wel naar de fb pagina komen hoor
Hoi steefje ik ben 15.4 zwanger en ben 2 kg afgevallen dus dat je maar 2kg bent aangekomen is normaal hoor. Ik zal vragen op de pagina of ze jullie even kan toevoegen.
Ha meiden, ik heb een vraagje... Op de babykamer vind ik het heel leuk om iets met Pip behang te doen. Nu heb ik deze gezien: PiP Early Bird Blauw behang | Traditional | Behang | PiP Studio Vinden jullie ook dat deze voor beide kan?
Ik heb je ook een pb gestuurd! Net bij de vk op controle geweest, alles was helemaal goed. Super leuk om het hartje weer te horen. En miekje1991, ik vind het heel leuk en mooi behang. Voor zowel een meisje als een jongen
Fijn dat alles goed is Anouk! Altijd fijn om weer een mooi, kloppend hartje te horen. Miekje, mooi behang! Vind het ook kunnen voor jongens en meisjes, vooral op een babykamer.
Mijn man werd ook al helemaal enthousiast toen hij het zag dus ik denk wel dat dit het wordt! Fijn dat alles goed was anouk. Wij mogen volgende week weer. a.s. donderdag is er een aanstaande ouderavond bij de vk waar we heen gaan. Ben benieuwd wat het ons gaat brengen. Hebben jullie ook last van straie?
Super leuk behang!!Kan voor beide Miekje. Hier (nog) geen last van striae. Kan ook niet zeggen dat mijn buikje onwijs gegroeid is.. Heb soms nog mijn twijfels of het nou een 'december'buikje is of toch echt een zwangerbuikje. Hoe is het verder met iedereen? Wij hebben vandaag mail gehad van de vk dat de 20weken echo in het UMCG zal zijn. Dit i.v.m. de aangeboren hartafwijking van mijn vriend (hier heeft hij zelf nooit echt last van gehad *klopt even af). Toch een fijn idee dat zij hier tijdens de echo uitgebreid aandacht aan gaan geven. Voor nu is het hier uitkijken naar donderdag! Dan de geslachtsbepaling & pretecho.. Leuk!! En owja.. Nu survivallen met lekkage in de bijkeuken..Joyy..
Leuk behand Miekje! De babykamer gewoon lekker inrichten zoals jullie t willen toch. Gelukkig geen last van striae, hopelijk blijft t me weer bespaard Goed dat ze t in de gaten houden Simoon, zeker met n hartje altijd spannend! Fijn alles goed Anouk! Ben vorige week met mn nieuwe baan begonnen. Kost wel energie en t is weer bal met files dus later thuis dan anders. Morgen weer lekker vrij
Vanavond hebben we pretecho met geslachtsbepaling. Bij 12.6 had ik de combinatietest, de echoscopiste zei toen dat ze dacht te zien dat het jongetje is. Ik krijg als reactie nu regelmatig dat dat wel erg vroeg is om iets over het geslacht te zeggen. Het geslacht dan nog niet te zien is omdat het geslacht op dat moment zich ontwikkelt. Zelfs mijn nicht die gynaecoloog is zei dat tegen mij. Warenkennis jullie? Wist ik eerst bijna zeker dat het een jongetje is, ben ik nu weer in spanning. Zou het misschien toch een meisje zijn is de vraag die door mijn hoofd spookt. Vanavond weten we het hopelijk zeker.
Wat spannend Minou 78! Laat je nog weten wat het wordt? Hier geen striae maar ook nog niet echt een buik..dus ik wacht geduldig haha
Spannend Minou! Ik heb het gelukkig ook niet op mn buik maar wel op mn botsten. Vind het best vervelend, zeker nu al...
Hier ook (nog) geen striae gelukkig... Maar wat niet is kan nog komen succes en veel plezier vanavond Minou78. Wij mogen vanmiddag weer voor controle en dan een afspraak maken voor de 20 weken echo. Zijn er ook dames die het geslacht niet willen weten?