En Minou? Hier ook nog geen striae, ook niet van de vorige zwangerschap. Uk, jaaaa files wat een drama is dat altijd he. Zo zonde van je tijd! Simoon, wat fijn dat ze even extra goed kijken dan met de 20 weken echo!! Vandaag naar de vk geweest, alles was goed. Moet alleen ff mn urine laten checken op blaasontsteking. Heb al harde buiken af en toe.
Hier ook nog geen striae. Het begint nu wel echt te groeien. In 2 dagen tijd 2 kilo erbij!!! En dat zonder eetbuien. Begin nu wel meer honger te krijgen. Heeft iemand de baby al voelen bewegen? Hier nog niet....is misschien ook wel vroeg nog, maar ben wel heel nieuwsgierig erna.
Sinds een paar dagen voel ik af en toe een klein veegje, maar nog lang niet elke dag. Zal niet lang meer duren Vally. Bij mijn eerste zw voelde ik het met 17 weken voor het eerst.
Gisteren de pretecho gehad. We kwamen nogal in de war thuis. De echoscopiste van de combinatietest dacht een jongetje te zien. Deze echoscopiste weer zeker dat we een meisje krijgen. Even omschakelen maar hartstikke leuk!
Leuk zeg als je het al voelt! Hier nog niks. Minou, verwarrend! Geloof je nu wel dat het echt een meisje wordt? Wij hadden gisteren een avond voor a.s. ouders bij de verloskundige. Was wel leuk alleen zaten er allemaal mensen die al veel verder waren dan ik. Had begrepen dat het nu echt wel de bedoeling was maar de meesten waren de 20 weken al ruim gepasseerd. Op zich was het wel interessant. Kwam een bekken fysio e.d. dus we hebben er nog wat van kunnen leren ook
Wij hebben afgelopen maandag een pretecho gehad en we krijgen een jongen!! Ik had al een voorgevoel dat het een jongen zou zijn en dit klopt hihi
Jeetje.. Lijkt mij ook erg verwarrend Minou.. Wat leuk dat steeds meer mensen weten wat het gaat worden! Wij hebben gisteren ook de pretecho gehad. Wij krijgen een meisje. Helemaal leuk! Vanmiddag tijd om de eerste dingen te shoppen! Hier voel ik (behalve af en toe gemene bandenpijn) ook niks.. We wachten af ..
Jep wij willen t geslacht niet weten, denk als één van de weinige Oei Skaya nu al harde buiken, oppassen dan maar. Niet fijn! Tja die files in de randstad pff. Zal blij zijn als de A15 klaar is, zal vast schelen. Leuk en gefeliciteerd alle meiden die nu weten wat t wordt, even niet allemaal onthouden wie wel en niet op fb zitten...behalve Minou met n jongen en nu toch n meisje haha Ik voel af en toe wat, soort draaikolkje. Maar ook lang niet elke dag. Binnenkort is t weer zover en kunnen we allemaal genieten van onze drukke beepjes, zo bijzonder en fijn!
Ik wil het ook niet weten maar vriendlief wel... We weten nog steeds niet wat we nu gaan doen want ik vind dat de papa net zoveel recht heeft als ik 😊
Helemaal waar Steefj! Ik ken n stel waarvan de man t wel wist en de vrouw niet. Lijkt me beetje lastig maar zo heb je wel allebei wat je wil haha
@geslacht Wij willen het ook niet weten, hoewel mijn vriend nog wel even een twijfelmomentje had. We hebben nu afgesproken dat we nog tot de 20-weken echo hebben om ons te bedenken. Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat we gewoon gaan wachten tot het er is. @striae Heb ik bij mezelf ook nog niet gezien. Schijnt geloof ik mee te helpen dat ik al 35 ben en dan de huid sowieso al niet meer zo strak is. Dus wellicht toch nog een voordeeltje aan later zwanger worden @gewicht Ik ben tot nu toe ook nog niks aangekomen, terwijl ik morgen op 16 weken zit. Al moet ik zeggen dat ik sinds deze week wel ineens meer trek heb. Dus ik verwacht eigenlijk wel dat het gewicht nu wel zal gaan toenemen. Had verwacht dat me dat niet zoveel zou doen, maar merk nu toch wel dat ik het jammer vind, omdat ik toch nog op 10 kilo overgewicht zit. Maarja, moet er wat voor over hebben. En het meeste zou je weer kwijt moeten raken bij de bevalling. Straks maar lekker veel aan de wandel met de kleine.
ik ben ongeveer 2 kg aangekomen. vind ik nog wel netjes.. wij hebben gisteren een pret echo laten maken en wij krijgen een jongen
Welkom Kelly als je ook op facebook mee wil praten kun je mij even een prive bericht sturen met je naam en woonplaats. dan kan ik je daar toevoegen. daar is het idd iets drukker.