Hallo, Het is rustig hier, dacht kom gezellig meekletsen als het mag. Ben 16 weken zwanger van een jongetje, en verwachte bevaldatum is 4 juli
hoi lisette, welkom. ja het is heel rustig hier op het forum. de meeste zitten op de fb pagina. daar is het wat drukker. je bent daar ook welkom. het is een geheime groep dus niemand kan wat van je zien op fb alleen de dames van de groep zelf. groetjes😊
Het scheelt denk ik ook dat we nu voorbij de eerste weken zijn en het met "iedereen" kunnen delen. maar via fb is het idd wel makkelijker een bepaald item te volgen ipv dat het steeds door elkaar staat. Waar ik mezelf nog steeds over verwonder dat ik nog niet ben aangekomen. terwijl ik echt wel buikje krijg (voor zover ik die al niet had) en dikkere borsten heb. maar ik moet zeggen dat mijn eetlust ook nog steeds niet optimaal is. verder heb ik qua grote dingen al aardig veel in huis voor de kleine. bedje, lakens, kinderwagen, maxi cosi, badje, boxkleed. allemaal tweedehands trouwens. Wel moet ik nog een commode en een box scoren en dan bijna alles van het kleine spul nog, dus flesjes, speentje, kleertjes enzo. Hoe zit dat bij jullie?
Tis super rustig hier. Kijk wel regelmatig, maar weinig updates inderdaad. Martina, wat leuk dat je al zoveel in huis hebt!!! Wij gaan dit weekend beginnen met de kamer leeghalen waar de babykamer gaat komen. Volgende week komt de nieuwe vloer, en daarna kunnen we meubels gaan verschouwen. We nemen de babykamer en box over van mijn schoonbroer. Helemaal onze stijl, en neutraal genoeg dat we nog vanalles met accesoires kunnen aankleden. Ik ga ook echt niet alles nieuw kopen als er nog zoveel goed 2de hands spul te vinden is! We willen eerst het geslacht weten dus we wachten even de 20 weken echo af die we op 17 februari hebben. Ben wel erg nieuwsgierig aan het worden, al maakt het me helemaal niets uit wat t gaat worden!!! Qua kwaaltjes gaat wel best goed. Buikje begint langzaam zichtbaar te worden. Vermoeidheid, ja dat wisselt iedere dag. Pijn aan heupen verschilt ook dag voor dag. Als ik de ene dag veel beweging heb gehad, moet ik de dag erna rustig aan doen en dan trekt het weer helemaal bij. Misselijkheid is nog steeds redelijk weg. Ik merk nog steeds aan het eind van de dag dat mijn maag wat weeig aanvoelt, maar dit stoort niet heel erg. Soms eens een Rennie voor het slapengaan en sochtends is het weer goed.
Hallo iedereen, Ik ben net nieuw hier en vind het leuk om jullie ervaringen te lezen. Ik ben nu 17 weken zwanger van ons 1e kindje en maandag gaan we voor de geslachtsbepaling een pretecho doen, heb er zo'n zin in! 😁 mijn uitgerekende datum is 3 juli. Ik las dat het heel rustig is hier, maar ik kijk er naar uit om toch van alles te lezen. Groetjes Denise
Welkom nieuwe dames! Hier gaat het ook goed. Ook wij hebben al best veel dingen in huis. De kinderwagen en De commode en ledikant. Zaterdag gaan we de box ophalen. Mijn vriend is druk met het klussen in de babykamer. Deze moest flink aangepakt worden want was hiervoor een rommel kamertje. Morgen gaan ook wij hopelijk zien en horen of we een dochter of zoon krijgen. Ik vind het zo spannend! Ben super benieuwd. Dinsdagavond eten we taart met onze ouders. We snijden dan een 'gender taart' aan die ik heb laten maken bij de bakker. Dus die is roze of blauw van binnen. Kijk ik ook zo naar uit! Veel leuke dingen. De tijd gaat opeens ook best snel. Morgen al weer 16 weken
Ben benieuwd Miffy! Hoe laat heb je echo? Gisteravond voor het eerst het kindje heeel duidelijk gevoeld, en zojuist weer. Heel apart!!! Hopelijk kan mijn man dit ook snel meevoelen Kinderkamer hebben we gister leeg gehaald. Deze week vloer erin en dan kunnen de meubels komen. Wachten tot 17 februari duurt lang zeg......Ben zo benieuwd wat t gaat worden! In t begin dachten we meisje, en nu denken we beide dat t een jongetje gaat worden.
Even updaten: We zijn nu 17w+1d ver, we verwachten een zoontje. Sinds vandaag vroegtijdig gestopt met werken wegens bekkeninstabiliteit. Manlief is bezig met het inrichten van het kamertje (schilderen enz). De kinderwagen (Tutek Turran) is zondag geleverd. Nu stilletjes aan kijken voor doopsuikers en kaartje (rondneuzen, nog niet bestellen).
Hoi iedereen, Even globaal het topic doorgelezen, maar lees dat veel actief zijn op FB, wat een rust. Toch klets ik graag mee, dus laat toch maar even wat van me horen. Ik ben uitgerekend op 6 juli, vandaag 17 wekend en 2 dagen zwanger. Ons kindje is verwekt doormiddel van ZI en een (bekende) spermadonor. Voel me goed, wat grieperig, maar verder oke. Mijn bloeddruk is wat aan de hoge kant, maar vandaag op controle geweest en gelukkig zakt 'ie wat. Rustig aan doen dus. Ik verheug me op de 20 weken echo over ruim 2 weken! Oh, en als het mag wil ik me graag (ook) aansluiten bij de FB groep...?
Hier alles goed! We weten sinds maandag dat we een MEISJE krijgen De echo bij drs Papa was echt geweldig. Zoveel gezien
Miffy gefeliciteerd een meisjee!!! Meiden zijn terrein terug aan het winnen tegenover de jongens! Swopke, wauw wat bijzonder. Tuurlijk mag je je bij de fb groep aansluiten. Stuur even je fb gegevens naar MamaChantal, hier ook actief geweest. Zoek even terug. Weet niet of ik je kan toevoegen namelijk of dat alleen de beheerder dat kan zeg maar. Rozientje, bah wat vervelend dat het nu al zo heftig is!! Wel gefeliciteerd met dat jullie een knul krijgen, zo leuk!
@Miffy82, wat leuk! Ik kijk er ook zo naar uit, de echo! @Skaya, bedankt! Ik ga eens even terugzoeken en mijn FB gegevens doorsturen.
Hoi iedereen! Ik mag me nog net aan aansluiten bij jullie. Uitgerekend op 15 juli 2015 van ons kleine meisje! Nu dus 16.2 weken zwanger! Fijne avond en slaap lekker iedereen! Liefs Claudia
Deze week komt ineens het besef wat zwanger zijn allemaal wel niet doet met me. Mijn borsten zijn groter geworden en ben jaren de kleinere versie gewend. Anders altijd mijn buik wat inhouden en nu kan dat niet meer en "schaam" ik me er ook niet meer voor. Ben lekker trots op mijn buikje. Dacht dat ik een stuk nuchterder was dan mijn moeder, maar begin nu toch wel meer op haar te lijken. Bij het minste of geringste al met tranen op de bank voor de TV. Qua kwaaltjes nu helemaal van de misselijkheid en moeheid af. Ingeruild vorige week voor maagzuur en deze week voor duizeligheid. Verder alles prima en maandag over een week alweer de 20-weken echo.
Zou ik me mogen aansluiten bij de Facebook groep? Mijn naam is Sharon Verbeeck. Ik ben uitgerekend op 17/7/2015. En ik weet sinds gisteren dat ik een meisje mag verwachten!