1 t/m 15 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jaenne, 17 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Swopke

Swopke Lid

28 jan 2015
    22
    0
    0
    Helaas heb ik tot op heden de FB groep nog niet kunnen vinden of een reactie gehad van de beheerder. Dus dan maar hier!

Gisteren de 20 weken echo gehad en we krijgen een zoon. Kereltje was zeer bewegelijk, wat inderdaad al sinds een week of 2 heel goed te voelen is. Prachtig om te zien en helemaal gezond, voor zo ver ze konden zien natuurlijk.

3k.jpg

2. Unexplainable

Unexplainable Actief lid

15 nov 2014
    224
    16
    18
    Vrouw
    12 juli uitgerekend. Ben benieuwd wanneer ze zich gaat melden. :)

3. Unexplainable

Unexplainable Actief lid

15 nov 2014
    224
    16
    18
    Vrouw
    Oh, ik zou het ook wel leuk vinden om mee te lezen/kletsen op de FB pagina, waar kan ik deze vinden?

4. vally

vally Niet meer actief

Stuur me even een prive bericht met je naam en woonplaats. Dan kan ik jullie aan de facebookgroep toevoegen.

Sorrie van de late reactie, maar welkom bij de club ;)

5. Swopke

Swopke Lid

28 jan 2015
    22
    0
    0
    Doe ik, leuk!

6. vally

vally Niet meer actief

Hoe het dan in z'n werk gaat...ik stuur je een vriendschapsband uitnodiging vanuit mijn persoonlijke facebook. Wanneer je dan accepteerd kan ik je toevoegen aan de juli mamas facebook pagina.

7. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Wat is er mis met dit forum?😉

8. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Niets mis mee. Maar op Facebook kun je veel overzichtelijker reageren op elkaar. Elkaar taggen en verschillende onderwerpen maken. Werkt gewoon veel fijner. En wat persoonlijker :)

9. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden.
    Lang geleden dat ik hier was ben tegenwoordig alleen staande mama van zoon en meisje wat er aan komt!

Mag ik ook mee kletsten op Facebook was de naam van de groep? Of waar moet ik op zoeken?

10. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Stuur me maar even een privé berichtje :)
    Dan zal ik je toevoegen!

11. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Voor degene met de nodapp.nl zwangerschapsbanner: ik heb een aanpassing doorgevoerd: als je kleintje strakjes geboren is, kan je dit in je banner aangeven, dan kan iedereen zien wanneer je bevallen bent en hoe hij of zij heet! :)

Deel Deze Pagina