Hoi meiden, Was al een paar dagen aan het wachten op dit topic! Ik zit zelf nog voor nod maar had zowel gister als vandaag een lichte streep op de test en voel me hetzelfde als bij andere zwangerschappen dus ben blij aan het worden Nu hopen dat het beebje blijft plakken! Maar wie kletst er mee??
Ik klets graag mee! Waarschijnlijk ben ik uitgerekend op 4 november! Ik durf nog niet heel erg blij te zijn na mijn vroege miskraam in januari.
Hey leuk! Gezellig dat je mee komt kletsen!! Ik ben ook nog onzeker hoor! Hoop echt dat mijn testen morgen donkerder worden! Ze zijn inmiddels al wel 3 dagen positief maar wil vooruitgang zien!
Ik duim voor je dat ze donkerder worden . Ik zit ook nog voor nod maar mijn testje gaf een licht streepje zonder dat ik hoef te turen.
Hoihoi ik kom er ook bij! Gisteren een positieve test en dan dus voor 2 nov uitgerekend! Spannend he?? Gefeliciteerd vast! Hopelijk blijven we allemaal... Xx Trix
Hoi zwangere dames..ik mag mezelf ook weer zwanger noemen. Vanochtend een positieve Db digitaal, dus we zijn reuze blij!! Love en Trixie..van harte gefeliciteerd!! Mama-in-love..duim voor je
ook ik wil wel met jullie meekletsen mijn testen lopen mooi op dus moet het nu echt gaan geloven! ook ik zal rond 4 november uitgerekend zijn!
Ik meld me nu ook maar hier.... Uitgerekende datum 1 november (gezien eisprong). gefeliciteerd allen...
leandrotje en missm, welkom en gefeliciteerd! Ik zit nog 1 dag voor nod en heb zo nu en dan last van rugpijn, wat me erg angstig maakt omdat mijn miskraam ook met rugpijn is begonnen. Zijn er al meiden met "kwaaltjes"?
Oh spannend meid...ik duim voor een plakker...het zijn ook zulke onzekere eerste weken...bah... @kwaaltjes: wel moe, beetje maagzuur verder valt het nog mee.
Missm en Leandrotje, van harte gefeliciteerd!! Love..ja wel een beetje ongi gevoel in mijn rug, verder zijn mijn darmen aan het rommelen en boobies met vlagen gevoelig. Nu gebruik ik nog utrogestran, dus daar kan ik ook kwaaltjes van hebben. Hoop voor je dat je nu een mooie plakbeeb mag hebben
1-15 november 2014 mama's 1 missm, ? jaar, ?e kindje 2 3 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 afspraken
Hey meiden! Welkom! Gezellig wordt het hier Heb even zitten knutselen maar lijkt jullie dit wat? Mocht je niet goed overweg kunnen met lijstjes is het misschien handig gewoon de gegevens in kleur in je bericht te zetten dan kan ik of een ander het er correct in zetten.
Love1990, 23 jaar, 1e kindje, uitgerekende datum: 4 november Het lukt me niet om op de Ipad de lijst bij te werken.
1-15 november 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis 2 3 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 afspraken
1-15 november 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis 2 3 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 afspraken
Ik ben nieuw hier en ik ben in november uitgerekend. Zoals het nu staat op 2 november. 11 maar de eerste echo, zie er zo naar uit!😄 Nu eerst maar even uitvogelen hoe deze site werkt haha