Ik kreeg zaterdag een echo inwendig dit ivbm zeurende onderbuik en wat bloedverlies, moest vandaag weer terugkomen voor een echo en hcg bepaling die was in stijgende lijn en nu moet ik donderdag weer terug na het ziekenhuis weer bloed laten prikken de hcg en weer een echo en dat zouden ze meer kunnen zien want dan zou ik 5 weken zijn. Ik zou niet weten wat ze dan gaan zien. Maar zoals het er nu uitzag zag het er als een zwangerschap uit, maar hij zegt of het een goede zwangerschap is kan ik nu niet zeggen , maar goed dat kan je zoiezo niet bij iemand met dit termijn. Maar goed ivbm dat ze dachten dat het eerst buitenbaarmoedelijk was valt af. Streepje op de echo daar moet donderdag dus een vruchtzakje tezien zijn. Ik vind dat knap na 3 dagen maar we gaan het zien
Dus dan zou mijn eigen berekening niet kloppen van 3 weken en 6 dagen maar goed we gaan het wel zien. Ik ben in ieder geval zwanger en meer dan dat weet ik nu even niet .
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje Kdenboer90 ? jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje Maani 33 jaar 2e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 25 jaar 3e kindje Plk 27 jaar 3e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje 13 juli NicoleAM 28 jaar 1e kindje 14 juli Piena 29 jaar 3e kindje Lindaatje22 34 jaar 3e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 5: Piena Echo 9: Blauwdeb Echo en intake Gyn 11: NathalieD Echo en intake Gyn 16: Divine88 Intake Gyn 17: Kyra77 Echo en intake Vk 17: Tonks Echo 17: Maani Echo en intake Vk 18: Kdenboer90 Echo 19: Big Wish Echo en intake Vk 23: Linne Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 25: Linne Intake Vk 26: NicoleAM - Echo 30: Divine88 Echo Afspraken december 2: Liekj Intake Vk 2: Ninii01 Echo en intake Vk 7: Tess88 Echo en intake Vk
Wat spannend Piena! WoW! Dikke knuf in ieder geval! Hier weten alleen wij het. T kwartje valt nog niet erg bij ons haha. Dus aankomend werkend vertellen we t beide ouders en de broers met aanhang pas na de eerste echo. Die zal wel vroeg zijn door m'n mk vorig jaar. De rest is prima na de echo en verre mensen die verder van ons af staan zeg maar pas na 12 weken. Zal woensdag mvm en verloskunde maar regelen hihi... Morgen eerst nog dagje werken.
Welkom nieuwe dames! Pien, mooie echo toch, hopen dat alles goed blijft gaan. Het blijft ontzettend spannend, Ik kan echt niet wachten om een echo te maken en een kloppend hartje te zien. Mijn vriend en ik hadden afgesprken om het nog niet te zeggen, maar ik kon het niet voor me houden, heb mijn moeder en zus wel verteld. Ook vriendlief heeft in zijn enthousiasme zijn mond voorbij gepraat. De kids vertel ik het na de eerste echo, dan kan ik het ook laten zien..Voor mijn gevoel hebben ze ergens wel een vermoeden, denk ik. Mijn middelste kwam vorige week met een heel verhaal, dat hij benieuwd was hoe een kind van mij en mijn vriend eruit zou komen te zien, en dat hij leuke kleertjes voor hem/haar zou kopen. Ik schrok er wel van, al helemaal toen hij even later zijn hand op mijn buik legde.. hahaha..
Mag ik er nog bij? Allereerst gefeliciteerd aan iedereen! Ik wil alle berichten nog teruglezen maar dat werkt niet echt handig om m'n mobiel . Dus dat doe ik een andere keer. Ik ben uitgerekend op 5 juli van onze 1e. Ik ben 28 jaar. Verder vind het nog erg onwerkelijk maar super leuk! De testen
Mag ik ook meekletsen? Ik ben 31 jaar en zwanger van ons tweede kindje, uitgerekend op 12 juli. Op 27-11 hebben we de eerste echo in het ziekenhuis als afsluiter van het IVF traject, daarna in december voor de reguliere bezoekjes weer naar de vk. Super spannend weer! Iedereen van harte gefeliciteerd natuurlijk
Mooie rij Big Wish! Piena ben benieuwd na je echo donderdag. Maar de artsen hebben niets verontrustends gezien gewoon een begin van een zwangerschap.Is ook wat die eerste weken, de dagen kruipen dan maar langzaam voorbij. Hier had ik nog een clearblue met weken indicator liggen. Vorige week zei die 1-2 vandaag precies een week later zegt die 2-3 was ik toch wel blij mee Heb in het verleden ook een miskraam gehad van die onzekerheid in het begin kom je niet meer af denk ik. Ach voor nu ben ik happy
Gefeliciteerd nieuwe dames! Op een mooie zwangerschap! @ Piena: fijn dat het voor nu goed is. Spannend dus weer donderdag! Ik kan de weken ook wel weg kijken! Nog 2 weken tot de eerste echo... Maar ik ga morgen starten met mvm en dat voelt ook wel weer heel erg echt!
@ vertellen: hier weet nog niemand wat. Zou willen wachten tot na de 1e echo, maar ik ga het weekend ervoor met vriendinnen naar een andere vriendin in Zweden. En ik houd normaal gesproken ook wel van een drankje... Dus voor die tijd gaan we het de familie vertellen. Ik heb een tshirt gekregen wat ik mijn zoontje aan ga trekken: "stoer, ik word grote broer". En mooie is. Ik heb as zaterdag met mijn ouders afgesproken, in eerste instantie om het te vertellen, maar ik zie ze later die week ook nog. Dus ik denk dat ze komende zaterdag wat vermoeden, maar dan komt er dus geen nieuws! Donderdagavond erop als we zl brengen om te logeren als ik naar Zweden ga...!!! Ik heb al helemaal lol!
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje Kdenboer90 25 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje Maani 33 jaar 2e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 25 jaar 3e kindje Plk 27 jaar 3e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje 13 juli NicoleAM 28 jaar 1e kindje 14 juli Piena 29 jaar 3e kindje Lindaatje22 34 jaar 3e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 5: Piena Echo 9: Blauwdeb Echo en intake Gyn 11: NathalieD Echo en intake Gyn 16: Divine88 Intake Gyn 17: Kyra77 Echo en intake Vk 17: Tonks Echo 17: Maani Echo en intake Vk 18: Kdenboer90 Echo 19: Big Wish Echo en intake Vk 23: Linne Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 25: Linne Intake Vk 26: NicoleAM - Echo 30: Divine88 Echo Afspraken december 2: Liekj Intake Vk 2: Ninii01 Echo en intake Vk 7: Tess88 Echo en intake Vk __________________
Slikken jullie trouwens al iets van vitamines? Ik slik Vitaal Zwanger van de kruidvat. Zijn geen pillen voor mensen die moeite hebben met pillen innemen wat een joekels zeg.
Morgen komt moeders voor moeders hier.. Word er toch wel weer een beetje zenuwachtig van.. Wat als de test niet goed is..... 🙈😏