Alles was helemaal goed en het is jongen!!!! Net aan onze dierbaarste vrienden en familie bekend gemaakt doormiddel van een taart met gekleurde vulling. Iedereen was heel erg enthousiast!
Even aangepast: 29e echo ipv 25. Tijd tijd kwam toch niet handig uit. Helaas konden we niet eerder op de dag, dus nu paar dagen langer wachten... Balen! Komen weer mooie berichten voorbij. Fijn om te lezen!
Ohh wat leuk al die echo's en geslachten! Wat kunnen we t al vroeg weten he... Was niet bijzijn oudste! Wij hebben 22 jan de geslachtsecho! Spannend!
Van harte kdenboer!! Klein knulletje onderweg! Als je weet wat wordt wordt het alweer stapje "echter" he? Jammer Boemer dat je nog even moet wachten
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 25 juni Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Mariomama 34 jaar 3e kindje 28 juni Divine88 27 jaar 1e kindje Dalk 34 jaar 1e kindje 29 juni Linne 27 jaar 2e kindje 1 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Mieke1989 26 jaar 1e kindje BellaDS 31 jaar 2e kindje 2 juli Kdenboer90 25 jaar 1e kindje jongen! Linda19841 31 jaar 1e kindje 3 juli Tonks 32 jaar 2e kindje jongen! 4 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje RosanneMarie 24 jaar 1e kindje 5 juli Mdsn 29 jaar 1e kindje 6 juli Rosalieb 39 jaar 2e kindje meisje! 7 juli Elfjuh 28 jaar 1e kindje Plk 27 jaar 3e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Tessss 35 jaar 1e kindje jongen! 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Fleurtjej 23 jaar 1e kindje jongen! JL2015 29 jaar 1e kindje Janssuhh 28 jaar 1e kindje 10 juli Daantje87 28 jaar 2e en 3e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje Lindaatje22 34 jaar 3e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje 12 juli Love en hope 28 jaar 2e kindje 13 juli MyLady 31 jaar 2e kindje Boemer 30 jaar 2e kindje 14 juli Fientje86 29 jaar 3e kindje Jessika94 21 jaar 1e kindje 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje Prulletje2 30 jaar 2e kindje 1 meisje, 4 jongens en 0 verrassingen Afspraken januari 8: Fientje86 Echo 8: Daantje87 Echo 8: Mel2104 GUO 11: Liekj Echo geslachtsbepaling 13: NathalieD Echo geslachtsbepaling 13: Plk Echo geslachtsbepaling 15: RosanneMarie Echo geslachtsbepaling 20: Tessss Echo 21: Rosalieb Echo 22: Mieke1989 Echo 22: Lindaatje22 Echo geslachtsbepaling 23: Patty86 Echo geslachtsbepaling 24: Fientje86 Echo geslachtsbepaling 29: Boemer Echo geslachtsbepaling Afspraken februari 1: Love and hope Echo geslachtsbepaling 3: NathalieD GUO 11: Mieke1989 20 weken echo 18: Janssuhh 20 weken echo 19: Liekj 20 weken echo 22: Boemer 20 weken echo ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ die helaas niet bij ons mochten blijven Kahlan83, Maani (weer zwanger), Padmee, Paulinemama (weer zwanger), Piena, Tess88, Kyra77, Lievekleine, Ninii01, Elphaba1981 Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Dat zou maar zo kunnen. Babii zegt nu een jongen. Ik weet het ook niet meer. Kdenboer leuk een jongetje! Gefeliciteerd! Vandaag 15 weken zwanger Ik voel de baby nu elke dag.
Kan iemand mij soms uitleggen hoe dat werkt die nub-theorie, bijgaand mijn echo van 12 weken, wellicht is dit geen goede echo foto hoor, maar ik lees er hier op het forum zoveel over en ik geen flauw idee heb wat het is en hoe het werkt.
Net terug van de gynaecoloog. En wat een mazzel, kreeg weer een echo . Beide wurmpjes waren druk aan het zwaaien, geweldig om te zien! Even voor het lijstje: 26 januari heb ik een geslachtsbepaling echo 5 februari echo en controle bij de gynaecoloog Wat fijn al die goede berichten van de dames!
Goed om te horen allemaal dames! Ik ben vandaag ook weer op controle geweest. Hartje weer gehoord, super mooi! 19 februari heb ik de 20-weken echo. Ben dan ook precies 20 weken. Die mag dus ook op het lijstje.
Ben zooo benieuwd wat het is, iemand een vergelijkbare foto en al bekend wat het is? De echo was bij mij met 13 weken.
Dan moet je toch echt in het daarvoor bestemde nub topic zijn. Daar zitten er een paar die het vaak goed hebben.
Hoi meiden, Vandaag onze echo gehad met 13+1. De nekplooi was maar 0,5 mm, dus perfect. Ons wondertje was weer enorm actief en stampte erop los. Het blijft zo mooi om te zien. De nub wijst op een meisje, maar de foto's die ze heeft meegegeven zijn niet de allerbeste. Als het echt een dochtertje wordt, dan klopt m'n voorgevoel. @Nathalie: wat denk jij?
NathaliwD, wat gaaf dat je de kleine al dagelijks voelt. Ik heb de kleine een tijd niet gevoeld en gisteravond echt heel erg duidelijk, kleine mini duwtjes, zo leuk! wb nub.. ik heb geen idee, snap daar echt helemaal niks van haha. Meiden met echos, wat fijn, alles weer goed!
Ah het lijkt me zo leuk om het babytje te voelen Nog even wachten maar haha. Mijn buik is deze week echt zo erg gegroeid trouwens! Bij jullie ook?
Ik heb ook een aantal nieuwe datums voor op het lijstje. 4 februari controle verloskundige. 15 februari guo (20 weken) echo in het ziekenhuis ivm hoge kans op een open ruggetje en nier aandoening. Voor ons zal 15 februari een hele spannende dag worden. Mijn schoonmoeder is geboren met een open rug en mijn man is drager. Liefs Kelly
Ja, mijn buik is deze week ook hard gegroeid! Viel mij ook al op. Heb zo t/m woe ook ingeblikt continu steken enzo gehad door (ik denk) de groeiende baarmoeder) Vanaf donderdag heb ik dat niet meer.
@tess Ik ook veel bandenpijn, hoort er allemaal bij zeggen ze he - (maar hoop niet dat je ingeblikt zat 😂, vast de spellingschecker ) - bij mij komt bandenpijn wel overeen want heb echt 25 weken buik 😳 En jawel voel kindje net als Nathalie ook ! Zo bijzonder, dacht al rond feestdagen maar dacht ik verbeeld het me. Werd steeds sterker. Gisteravond rustig op bank met handen op buik - en jawel! Onmiskenbaar, zo tof! Vandaag hele dag door wel beweging. Volgens verloskundige vandaag (fijn hartje geluisterd) klopt het ook op plek dat ik het voel, darmen zijn al naar zijkant. Is fijn gevoel en helpt ook tegen spanning na MA. @ Rosanne Marie: ja hier ook echt zwanger buikje, snel leuke jurkjes (en joggingbroek😁 voor zwangeren gescoord want gewone kleren dat stadium al voorbij ! @kelly: ach wat spannend zeg! Hoop met je mee voor gezond kindje - dan is 15 feb nog ver weg he?