Leuk weer roze erbij!! Gefeliciteerd! En Daantje wat leuk een jongen en een meisje! Patty86 Hoe was jou echo?
@tessss Hier ook omgeveer een kilo aangekomen. Ook veel last van stimkende urine. Ga volgende week een potje bij de ha inleveren voor de zekerheid. Fijn dat de echo goed was en dat je het piemeltje zelf heb kunnen zien! @fleurtej hier onwijze jeuk op de borsten, maar die zijn ook al behoorlijk gegroeid (van 70 a naar 75 e) Dus ben al volop aan het smeren. @liekj wat bijzonder dat je vriend de baby al heeft gevoeld. Mijn man kan niet wachten. Welkom @mama90 @balleke en heb je een wagen uitgezocht?? @rosalieb mooie echo hoor!! @nathalied vervelend naar het zh! Hoe is het nu? Fijn dat de waardes wel goed waren! @plk bij mij is er geen beginnend buikje hoor maar echt al een ik kan het niet meer verbergen buikje. @wat leuk daantje 1 vN allebei Ook leuk dat steeds meer mensen het al weten, ik kan niet wachten tot morgen! Ben ook best wel een beetje nerveus hoor. Ik heb trouwens een vervelnd kwatlje, een deel van mijn tandvlees groeit omhoog. De tandarts zegt er niet zoveel aan te kunnen doen omdat de kans groot is dat het weer terug groeit. Herft nog iemand hier last van? Ik erger me er kapot aan.
Spannend morgen Ntje!! Ik herken het niet van het tandvlees, lijkt me inderdaad niet fijn. Fientje, wat leuk een meisje!
Spannend morgen ntje. Leuk liekje een meisje. Hier 2 foto's van mijn buik vanavond. Was wel lastig, want hij is dikker dan op de veraf foto, maar wel wat platter dan op de dichtbij foto.
@buikje, dit is bij mij nog helemaal niet opvallend. Niemand ziet dat ik zwanger ben. Maar ben dan ook nog altijd 1 kilo lichter dan voor ik zwanger was. Ben pas naar de dokter geweest maar die zei dat dat geen kwaad kan. Of het komt er allemaal ineens bij of sommige vrouwen komen enkel het gewicht vd baby bij zei hij. Had ik nog nooit gehoord. Hij ging wel men gewicht mee in het oog houden en had mijn urine gecontroleerd. Dat was helemaal prima in orde . Geen reden tot zorgen dus. Volgende week is onze volgende echo ! kan al niet wachten om ons klein jongetje nog eens te zien <3
Wat leuk meiskes erbij! En daantje dubbelprijs met 1 van beide ! @ntje veel plezier vandaag met echo (en jij krijgt vast de prijs voor grootste groei boobies😉 Mooi buikje big wish, en hippe jurk - die heb ik ook😁
Hoi meiden! Wij krijgen er een broertje Bij! Hij lag lekker dwars met zn benen over elkaar en zn handen ervoor dus het duurde even voor we het wisten.
En ik had een taart gemaakt om het aan de familie te vertellen! Sorry ik kan maar 1 foto tegelijk toevoegen xD.