Mooie echo! en gefeliciteerd met jullie zoon, verschil dan zeg met de eerdere echo's (qua grote van het kindje)
@Big Wish Mooie echo en gefeliciteerd baby Boy Nou wilde wel eerder schrijven, maar elke keer als ik met mn foon op deze site kwam, krijg ik virus melding Echt vaag, want sinds ik weer hier actief ben krijg ik virussen binnen hier effe buik fotootje
@ Tessss, Ook wij hebben dit keer weer een heel druk kindje! Ik twijfel soms ook hoor als ik de baby niet voel ofzo, vraag me dan meteen af of alles wel goed is! Ik heb een paar keer een soort schopje of elleboogje gehad, maar voel dit vooral aan de zijkant van mijn buik. Verder voelt het geregeld alsof er een bruisende fles cola in mijn buik zit en ik weet dan dat het de baby is die lekker druk aan het "zwemmen" is. Vooral als ik op mijn zij lig of op een bepaalde manier zit voel ik meer. Ook voel ik soms als ik mijn hand op mijn buik hou een reactie. Hopelijk voel jij ook snel meer! Ben blij dat ik toch dingetjes herken van mijn vorige zwangerschap, anders was ik zeker veel onzekerder!! @ bigwish, gefeliciteerd met jullie zoon! Bij mijn vorige zwangerschap hadden. wij ook beiden het gevoel van een meisje, maar een jongen was net zo welkom en het wend snel he? Kun je lekker gericht shoppen @groep, op naar hopelijk allemaal goede 20 weken echo's , hier nog een weekje wdhten!
Vandaag dan eindelijk op de helft! We zijn druk bezig met de babykamer. Vandaag de klamboe ophangen. De eerste kleertjes uitwassen en de kast inruimen. Voor de bevalling was ik ze nog een keer uit, maar wil alles alvast op de juiste plek leggen. Nesteldrang Mieke hoe was de 20 weken echo?
Mooie echo Bigwish! Leuk om te zien haha! @ balleke, mooi buikje heb je al! @ NathalieD, haha nesteldrang, wat heerlijk dat je het kamertje dan af heb! Hier nog geen nesteldrang, wel koopjesdrang
Wij gaan ook aan het kamertje beginnen na de 20 weken echo. Even spannend dus nog, maar heb er echt zin in!!
@nathalied; waarom ga je alles 2x wassen? 1x is toch voldoende als je daarna alles in een afgesloten kast of lade legt?
Wat een mooi buikje bij een 4e balleke ! Ik heb serieus echt al echt een voetbal ⚽️😳. Hier ook nesteldrang - bij mijn eerste me helemaal gek gekocht met te snoezige kleertjes dus kan niet wachten om alles tevoorschijn te halen! Nog steeds echt hondsziek helaas maar ik moet en zal morgen een commode scoren 😊 maar eerst on 12 uur 20 weken echo ! Iedereen fijn weekend !
Thnx 😊 nu in eens na paar dagen dat m'n buik iets gegroeid.. hihi LEUK. @rosalieb ahh balen nog steeds misselijk. Hoop dat je er gauw vanaf bent. @ 2 x wassen haha hoezo nesteldrang.. vind 1 x wel voldoende. Maandag beginnen ze aan de zolder. Van een kamer naar twee kamers.. spannend. Oudste twee hebben er zin in. Daarna nog kamer van de middelste in orde maken en pas daarna aan de babykamer. Dussss tegen de tijd dat de babykamer af is dan ben ik denk ik 30 weken 😁 daarna nog veel doen wassen, strijken en laatste spulletjes.
Hallo allemaal, Ik wil mij graag hier aanmelden. Ik ben 7 Juli uitgerekend, over een week weten we of we een meisje of jongetje krijgen. Wij hebben al een dochter van 4 jaar. Wij weten nog niet of wij een jongetje of een meisje verwachten. As vrijdag hebben we de 20 weken echo , laten het geslacht op schrijven en geven het briefje aan een goede vriendin. De dag daarna ( goh wat doe ik mezelf aan haha! ) gaan we met familie en vrienden de taart aansnijden. Ik ben nu op een punt dat ik het echt ontzettend graag wil weten, kan bijna niet meer wachten. Groetjes !
Dag dames - helaas nog steeds ziek dus daarom bied ik hier mijn kaarten aan voor negenmaandenbeurs beurs: 2 kaarten te gebruiken elke dag en dagdeel van de beursweek Inclusief beurstas 23,50 (-50%) Oòk toegang tot huishoudbeurs! Interesse - stuur me krabbel/ berichtje! En natuurlijk welkom laydo02 😃! Superleuk zo'n onthulling!
Welkom laydo02. Balen rosalieb dat je niet kunt gaan. De kaarten raak je vast wel kwijt. Als ik niet al kaarten had had ik ze wel overgenomen. Gister mijn ouders en broer, zus met cupcakes met muisjes erin verstopt laten weten dat we een jongen krijgen. Superleuke reacties. En mijn vader heeft het stuk muur geverfd wat ik rood wilde op de babykamer. Is zo gaaf geworden.
Welkom laydmo0! Leuke manier he met zo'n taart. Dit wilden wij ook eerst doen, maar met 2 families veel werk. Toen zag ik een andere leuke manier op internet. We hebben een grote zwarte ballon van 90 cm gekocht en doen hier roze of blauwe confetti in, als we het dan gaan onthullen mag onze zoon van bijna 2 de ballon kapot prikken , verder heb ik blauwe en roze bordjes, gekleurde snoepjes, kleurstof voor in glazen flessen met 7up, maak ik cupcakes in roze en blauwe vormpjes met roze en blauwe spikkels erop, ook heb ik qua verdere versiering een paar roze en blauwe ballonnen gekocht. Het is onze 2e en dus volgens onze planning laatste kindje, dus dan is wat grootser uitpakken ook wel erg leuk en ik heb er erg veel zin in! We doen dit 2 avonden. Maar heb wel in mijn achterhoofd als alles maar eerst goed is met het kindje en als hij/zij maar laat zien of het een jongetje of een meisje is. Nog even spannend tot woensdag Alle anderen die ook nog 20 weken echo krijgen, veel succes!
Oh wat leuk Mel! Ik wilde ook zo graag een gender reveal party, maar mijn vriend vond het onzin 'omdat je toch met allebei blij bent, dus waarom dan vieren dat je een jongen/meisje krijgt' -_- Veel te nuchter haha. Maar ooooh wat klinkt dat leuk Ik keek trouwens naar het aantal cm in mijn banner en toen dacht ik: WAUW wat groot eigenlijk al! 25 cm :O
Hoi! Kom even inbreken. Stond bij jullie op de lijst maar helaas bij 11.5 week een MA. Nu ongeveer 7 weken verder en zie mijn banner.... Ben weer voorzichtig blij!! Hoop dat met jullie alles goed gaat xx
Ow wat fijn ninnii01! Hopelijk mag dit keer alles goed gaan! @ rosannemarie : Bij de eerste hebben wij het er ook gewoon meteen tegen iedereen uitgeklapt haha en idd we waren toen met beide blij en hebben ook nu geen voorkeur! Klinkt afgezaagt maar hopen natuurlijk het meest op een gezond kindje ! Mijn man is ook erg nuchter maar ik hou wel van versieren en gezelligheid. We zouden de ballon doen, maar de rest komt echt vanuit mij hihi en hij laat me maar mijn gang gaan haha wel erg lief! Nog 3 nachtjes, spannend.........