♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli NathalieD 25 jaar 4e kindje meisje! Mieke1989 26 jaar 1e kindje meisje! BellaDS 31 jaar 2e kindje jongen! 2 juli Kdenboer90 25 jaar 1e kindje jongen! Linda19841 31 jaar 1e kindje jongen! 3 juli Tonks 32 jaar 2e kindje jongen! 4 juli Liekj 28 jaar 2e kindje jongen! Big Wish 35 jaar 1e kindje jongen! RosanneMarie 24 jaar 1e kindje jongen! 5 juli Mdsn 29 jaar 1e kindje jongen! 6 juli Rosalieb 39 jaar 2e kindje meisje! 7 juli Plk 28 jaar 3e kindje jongen! Laydmo0 28 jaar 2e kindje jongen! 8 juli Tessss 35 jaar 1e kindje jongen! 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje jongen! Fleurtjej 23 jaar 1e kindje jongen! JL2015 29 jaar 1e kindje verrassing! Janssuhh 28 jaar 1e kindje meisje! 10 juli Daantje87 28 jaar 2e en 3e kindje jongen! & meisje! Zustertje2015 29 jaar 2e kindje meisje! Lindaatje22 34 jaar 3e kindje jongen! 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje meisje! 12 juli Balleke 31 jaar 4e kindje jongen! 13 juli Boemer 30 jaar 2e kindje jongen! 14 juli Fientje86 29 jaar 3e kindje meisje! Jessika94 22 jaar 1e kindje meisje! 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje jongen! Prulletje2 30 jaar 2e kindje meisje! Mama90 25 jaar 2e kindje jongen! 10 meisjes, 19 jongens en 1 verrassing Afspraken maart 25: Lindaatje22 Pretecho 29: RosanneMarie 3D echo 30: NathalieD Echo Afspraken april 7: Rosalieb Echo 11: Liekj 3D echo 19: Zustertje2015 GUO
Pff ik heb zo'n last van mijn bekken. Wordt steeds erger en kan nu echt heel moeilijk lopen iemand anders die dit ook heeft? Ik ben bij de mensendieck geweest en die heeft tips gegeven, maar vind het toch lastig om mee om te gaan, want wanneer doe je nou te veel en wanneer niet genoeg?
Jup ik ook. Al vanaf week 11.. het wordt hier ook steeds erger. Paar keer per dag 20 min plat liggen lijkt hier nog het beste te helpen. Vervelend is het hè
Dag dames, hier was ik ook weer.. Jeetje wat vervelend die bekkenklachten! Geen tips, zelf gelukkig geen last van *ff afkloppen* Wel inderdaad geregeld harde buiken, doen geen pijn maar kan nu precies merken wanneer ik te veel gedaan heb haha.. maar dat kon ik verwachten met mn kleine peuterpuber.. Ik hoop dat het voor iedereen nog even draaglijk blijft, dat je toch nog een beetje kan genieten!
Vervelend ook mama90 . . . Mijn peuterpuber laat me soms ook flink rennen haha! Niet zo handig met BI maarja. . Nog maar 14 weken
Nee daar kan ik inkomen Liekj! Zonder BI is het soms al erg genoeg haha Inderdaad, we zijn ruimschoots over de helft
Ik lig ook regelmatig even plat Liekj, dat werkt inderdaad het beste. En sommige dagen gaat het opeens wat beter, dus dat is wel fijn. Morgen heb ik trouwens de 3d echo! Zo'n zin in!
Ooh spannend RosanneMarie, heel veel plezier! Wij moeten nog 2 weken wachten haha! Jullie ook al nesteldrang?
Ja heel erg haha! Wil van alles schoonmaken steeds en dingetjes maken voor het kamertje. Ik bekeek trouwens net mijn foto's van vorige echo's... Zie ik daar toch bij die van 16 weken een andere naam bovenstaan? Nooit goed gekeken... Heb ik dan wel mijn eigen kind op die foto's of heb ik de foto's van een ander?
Een andere naam ? Oh jee😳 Als je dat maar niet hebt in het ziekenhuis na je bevalling 😜 Veel plezier vandaag met 3D echo (met jouw naam!) !
Och Jeetje RosanneMarie! Kun je het niet navragen bij het echobureau? Dat zou echt niet leuk zijn als het niet je eigen kindje is!!
Haha idd Rosalie dat dacht ik ook meteen, zal je maar in t ziekenhuis gebeuren... oh oeps verkeerd kind haha! Mama90: ga idd even bellen! Maar eerst 3d echo zo Trouwens weten jullie al of je in t ziekenhuis of thuis wil bevallen? Ik twijfel een beetje. Ziekenhuis lijkt me fijn, want geeft me een veilig gevoel, maar thuis lijkt me weer fijn omdat je gelijk thuis bent met je kindje en he te eigen omgeving is.
veel plezier RosanneMarie! Ik kies weer voor een zkh-bevalling. Zou met m'n oudste ook sowieso in het zkh bevallen, poliklinisch, maar omdat ik 11 dagen voor m'n uitgerekende datum geen vruchtwater meer had, ben ik ingeleid.. Het is me prima bevallen, letterlijk en figuurlijk haha. Ook met de intentie, mocht er wat zijn met mij of de baby, ben je maar alvast op de goede plek .. Een thuisbevalling heeft inderdaad ook wel iets, lekker meteen thuis met je kindje..
Ik moet in het ziekenhuis bevallen dus heb geen keus. Vond het de vorige keer wel prettig dus vind het niet zo erg
Ik heb ook gekozen voor het zkh. Net als wat mama90 zegt: als er iets is ben je op de goede plek. En als alles goed gaat ben je binnen 2 uur weer thuis. Het enige dat me niet fijn lijkt is dat je sowieso met weeën en ontsluiting de auto in moet. Wij wonen 15-20 minuten rijden vanaf het zkh.
Ik ook in ziekenhuis - mijn vorige bevalling heu duurde 7 dagen voordat ze er was (ik bespaar jullie) - hele tijd ziekenhuis en was nou ja geen sinecure, daarom graag opnieuw ziekenhuis maar wel beetje vlotter dan he😉. Jij en je baby hebben dan continue controles. Maar ja ken ook verhalen van super fijne en vlotte thuisbevallingen - je weet gewoon niet wat je toebedeeld krijgt helaas...
Nee, dat autoritje lijkt me ook niet fijn inderdaad, net wat Tessss zegt haha.. wij wonen ook 15-20 min van het zkh af. & dit schoot me ook nog te binnen, als alles goed is ben je met 2 uurtjes weer thuis, en kom je gewoon lekker in je eigen (opgeruimde) huis thuis zonder dat er nog mensen aan het rennen en vliegen zijn om alles weer op te ruimen.. @ rosalieb : och jeetje, 7 dagen?! Ik hoop dat deze bevalling vlotter gaat!
Ik ben de vorige 2 keren thuis bevallen, heerlijk! vertrouwde omgeving en na de bevalling als je staat te douche word alles opgeruimd ik hoop dat het deze keer ook weer thuis gaat lukken, de vorige keren ging het heel snel nadat de vliezen gebroken waren beide waren er in 3 uur Over de autorit met weeen, kan ik (helaas) niets over zeggen
Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Ik wil graag in bad bevallen en dat kan bij ons alleen op zolder. Aangezien het behoorlijk warm kan zijn als ik ga bevallen en het dan op zolder nog warmer is, kies ik toch voor het ziekenhuis. Ik kan in ons ziekenhuis ook in bad bevallen.
Ja mama 90- 7dagen echt belachelijk he? Huidige gyn geeft al dat dat niet meer gaat gebeuren gelukkig ! Autorit met weeen had ik nog niet bij stilgestaan! Hier ook 15-20 min. Jouw thuisbevallingen klinken wel heel fijn Plk! Big wish heb je ervaring met in bad bevallen? (Ben even kwijt wie zwanger is van de eerste ...)?