Nou dames ik mag een nachtje in het ziekenhuis blijven. Heb urine moeten inleveren, ik zat tegen uitdroging aan. Lig nu aan het infuus. Heb ook een echo gehad, daar is nog niet veel op te zien. Alleen het vruchtzakje.
kdenboer90 Wat heftig zeg! Maar goed dat je jezelf even hebt laten onderzoeken. Nu maar hopen dat snel alles weer in orde is en je weer lekker na huis mag.Wel een goed teken dat ze het vruchtzakje al gezien hebben toch? Dikke knuf vanuit hier.
Hoi meiden, Mag ik hier mee kletsen? Ik heb gister 02-11 positief getest, vandaag twee digitale gedaan en de 1 zegt Yes+ en de ander Zwanger 1-2.. Het geloof dat ik zwanger ben begint dus langzaam te komen. Vanmiddag de VK gebeld en alvast een afspraak gemaakt voor de eerste echo deze staat op 01-12 Mijn uitgerekende datum zal rond 14-07-16 zijn..
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Heftig zeg kdenboer. Wel goed dat je zo snel actie hebt ondernomen. Hopelijk gaat het snel beter met je.
Jeetje, dat is heftig Kdenboer. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag! Weten ze waardoor het komt? Is het door de zwangerschap of kan het nog overstimulatie vanuit de IVF zijn?
Jeetje wat vervelend kdenboer90! Gelukkig was je er op tijd bij, succes en beterschap!! Wij hebben ook een datum voor onze echo en intake, 27 november zijn we aan de beurt! Zou jij dit op de lijst willen zetten NathalieD?? Ik heb geen idee hoe ik dit moet doen..... Bedankt alvast!
Och nee kdenboer. Beterschap en hopelijk ben je er snel beter aan meid! Hier is mvm net geweest en jaa ik mag meedoen!! Altijd leuk weer ff die bevestiging. En al een mooie doek voor ukkie gekregen.
Leuk janssuhh. Kan niet wachten tot ze hier ook is geweest. Had al ergens gelezen dat je een badcape krijgt. Toch leuk zo'n bedankje
Ohja die badcape heb ik ook van mijn eerste kindje. Heel lekker zacht is die! En ik kreeg nog een stomme armband omdat ik het zelf weg moet brengen hier, maar die is erg euhm... smaakgevoelig haha. Maar ik doe dit keer niet mee met mvm.
Ik las op fb dat ze vanaf gisteren het nu overal thuis ophalen! Maar idd is een mooie badcape! Hier weten de ouders het, broers en schoonzussen en 2 vriendinnen!
Oh dat is al vroeg janssuhh! Ik durf dat nog niet te vertellen. Eerst een goede echo. Daarna kijken we wel verder. Vorig jaar was ik precies dezelfde periode zwanger. Toen hebben we het met Sinterklaas aan de ouders/broers/zussen verteld, in een cadeautje. En met kerst kerstkaarten aan de rest van de familie gestuurd waar de hint in stond. Doen we nu misschien wel weer zoiets.
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje Kdenboer90 25 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje Tonks 32 jaar 2e kindje 4 juli Linda19841 31 jaar 1e kindje 5 juli Padmee 28 jaar 1e kindje 6 juli Formidable2016 27 jaar 2e kindje Maani 33 jaar 2e kindje 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje Big Wish 35 jaar 1e kindje Tess88 27 jaar 1e kindje 8 juli Petrsj 28 jaar 1e kindje Mdsn 29 jaar 1e kindje 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje Zustertje2015 28 jaar 2e kindje Prulletje2 30 jaar 2e kindje 10 juli Janssuhh 28 jaar 1e kindje Ninii01 25 jaar 3e kindje Plk 27 jaar 3e kindje 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje 12 juli Kahlan83 31 jaar 2e kindje Fleurtjej 23 jaar 1e kindje 13 juli NicoleAM 28 jaar 1e kindje 14 juli Piena 29 jaar 3e kindje Lindaatje22 34 jaar 3e kindje Lievekleine ? jaar 2e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 5: Piena Echo 9: Blauwdeb Echo en intake Gyn 11: NathalieD Echo en intake Gyn 16: Divine88 Intake Gyn 17: Kyra77 Echo en intake Vk 17: Tonks Echo 17: Maani Echo en intake Vk 17: Petrsj Echo en intake Gyn 18: Kdenboer90 Echo 19: Big Wish Intake Vk 22: Prulletje2 Echo 23: Linne Echo 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 25: Linne Intake Vk 26: NicoleAM Echo 26: Janssuhh Echo en intake Vk 27: Kahlan83 Echo 27: Mel2104 Echo en intake Vk 30: Divine88 Echo Afspraken december 1: Lievekleine Echo en intake Vk 2: Liekj Intake Vk 2: Ninii01 Echo en intake Vk 7: Tess88 Echo en intake Vk 16: Mdsn Echo en intake Vk 17: Kahlan83 Echo 18: Kahlan83 Intake Vk Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!