Ik heb dat ook een beetje zustertje! Dat ik denk: pfff ik zou zo graag weer lekker veel energie hebben. Maar inderdaad, het is het meer dan waard! En het gaat inderdaad zoooo snel opeens.
Daantje87 wat fijn dat je kindjes het goed doen 😊 Lijkt me inderdaad zwaar.. dubbel gewicht. Ik wil m'n lijf ook terug. M'n bekken willen niet meer en heb rugpijn door het gewicht van m'n buik. Slapen is trouwens ook geen succes hier.. probeer echt wanneer m'n vriend thuis is of m'n dochter naar de opvang even te slapen s middags.. anders houd ik de dag niet vol haha, nog maar maximaal 11 weken denk ik dan maar 😉
Hebben jullie ook zo'n nesteldrang? Gisteren kwam er iemand langs mijn huis lopen en die moest heel hard lachen omdat ik daar met mijn dikke buik tussen enorme stapels papier stond die ik aan het sorteren was hahaha.... Maar het ruimt wel lekker op
Heb ik echt geen last van. Ben benieuwd of dat nog komt. Dinsdag anti rhesusspuit halen. Akelige prik vind ik dat. Iemand nog meer die zo'n spuit moet halen of al heeft gehad?
Haha RosanneMarie ik heb dat met vlagen heel erg.. ga ik ineens weer alles wassen of de badkamer schrobben terwijl dat eigenlijk niet meer gaat. Tesss ik heb die niet hoeven halen. Hopelijk valt de prik je mee deze keer!
Hier gaat het goed! Lekker aan het genieten van het weer ben aan het wachten op een bestelling en dan is de babykamer helemaal af!! En fijne bijna-moederdag (of moederdag) allemaal
Ook hier alles goed. Gelukkig nog geen last van vocht. Merk wel dat ik toe ben aan verlof. Werken word steeds zwaarder en heb er ook steeds minder zin in. 23 mei laatste werkdag. Echt aftellen. Herkenbaar?
Hier ook alles oké. Vandaag helaas een spoed wortelkanaalbehandeling gehad. Maar wel blij dat de pijn weg is. Hier 2 juni de liggingsecho hopelijk ligt onze knul dan netjes naar beneden.
Ik ook tijdje afwezig geweest- baby groeit goed maar mijn klachten van misselijkheid weer fors toegenomen helaas dus voel me echt dagelijks ziek... Gelukkig geen vocht voor jou Big Wish! Ik wel mijn voeten lijken wel hobbit voeten (maar dan zonder haar😜 en dikke handen. Sinds dit weekend snoei harde en pijnlijke buiken bij minste inspanning dus valt ne best zwaar. Wat een paar van jullie schrijven: zou graag mijn lijf èn gezondheid terug willen, lekker hardlopen door duinen lijkt een lifetime geleden... Weet sinds afgelopen week ook dat ik een gentle sectio krijg, dat lijkt me spannend maar ben blij dat de beslissing is gemaakt! Vind appgroepje na bevalling wel leuk trouwens ! Hoop jullie allemaal fijns (bijna!) moeder dag hebben gehad in zomerzonnetje !
@ Liekj vervelend wortelkanaalbehnadling ! @ Tesss: hoop dat prik meeviel voor je! @ zustertje: heb meegelezen: kan me je zorgen voorstellen maar je arts klinkt postief en lijkt er op dat je zorgen serieus worden genomen - sterkte en genoeg van het getrappel @gismolio: hoe gaat het nu met je? Heb je vervangend werk gekregen ? @ daantje: fijn dat de babies het goed doen, is wel pittig voor je lijf, hopelijk zijn je griepklachen wel geweken!
Hier ook alles goed. Super fijn weekend gehad met deze temperaturen. Vind het ook niet zwaarder gelukkig. Buik begint soms wel in de weg te zitten, kan wat moeilijker vooruit maar mij hoor je niet klagen. Heb nergens wat noemenswaardig is last van. Prik viel mee Rosalie 😀. Ze heeft m in mijn bil gezet ipv bovenbeen, vond dat veel minder vervelend. 20 mei heb ik trouwens de liggingsecho dus deze kan op de lijst mocht iemand hem weer gaan aanpassen.
Wat fijn Tesss dat je je zo goed voelt! Enne zag type fout @ zustertje : GEniet ipv genoeg!☺️
Fijn Tess! Wat ontzettend naar Rosalie. Echt heel.knap hoor, hoe jij het allemaal volhoud. Ik vond 20 weken misselijk zijn al erg, pfff. Medicijnen werken dus niet meer/niet? En ook.heel spannend, je gentle sectie. Ja, big Wish, ik vind het ook heel herkenbaar. Ik ben echt aan het aftellen tot m'n verlof. Ik reis 3 uur per dag met het openbaar vervoer en dat begin ik ook echt veel te zwaar te vinden. Zeker nu het warm is, ben ik best bang om weer flauw te vallen. Het gaat steeds nét goed, heb al een paar keer op t randje gehangen. Ik slaap ook heel erg slecht, dus dat helpt ook niet mee.
Ooh Rosalieb wat vervelend zeg.. knap hoe je het allemaal doet. Inderdaad spannend je gentle sectio. Tesss fijn dat het goed gaat, dat is alleen maar fijn! RosanneMarie dat slecht slapen herken ik heel erg. Slaap steeds maximaal 1.5 a 2 uur aaneengesloten en dan ben ik weer een tijdje wakker.. pfff, en ook het flauwvallen herken ik wel wat. Maar dan vooral bij hitte, pijn of drukte.. denk de combinatie met de vermoeidheid.
Zo te lezen, ben ik niet de enigste die aan het aftellen is voor het verlof Het lange zitten (heb een kantoorbaan) begint me nu ook wel op te breken en het vroege opstaan, werk door tot 36 weken, werk 24 uur per week nog even door bikkelen 7 juni is mijn laatste werkdag.
Rosalieb echt balen dat je nog zo misselijk bent. Lijkt me erg zwaar. Daantje wat fijn dat de baby's het zo goed doen Hier nu voor het eerst 2 nachten slechter geslapen. Ben echt aan het aftellen nu.. buik zit in de weg, last van de rug.
Slecht slapen komt denk ik ook wel een beetje door het warme weer en dat dan in combinatie met de buik is niet heel fijn. Wie slaapt er allemaal al met een Voedingskussen? Ik denk er over een te halen, slaap nu vaak met het dekbed tussen mijn benen en dat is wel fijn. Andere vraag: hoeveel last hebben jullie eigenlijk van harde buiken? Ik heb ze echt heel geregeld, we pijnloos en dan met name wanneer ik net van een zittende naar een staande houding ga. Herkennen jullie dat?