1 t/m 15 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NathalieD, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Haha hier ook hetzelfde! Ik moet de helft van de babywas nog doen en de kasten een beetje handiger indelen nog, maar verder alles klaar :)

2. Liekj

Liekj Niet meer actief

Vandaag nog wat kleertjes gewassen.
    Heb via een vriendin wat pakjes van z8 kunnen scoren.. helemaal happy!

Hier al 2 dagen mega aan het rommelen.. maarja dat zegt ook niks.. het lijkt alleen nog meer dan anders.

3. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Hier nog aan het werk. Laatste week deze week. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo veel zin meer in heb terwijl ik fysiek helemaal geen klachten heb. Vorige week vond ik het ook nog helemaal prima om te werken. Misschien dat het komt omdat het einde nu echt bijna in zicht is. Wel jammer dat het nu lekker weer is en vanaf het weekend alleen maar regen voorspelt is :(.

Lichamelijk gezien gaat alles hier top. Super blij mee! Van mij mag de kleine over een week of 2-3 wel gewoon komen. Fingers crossed.

4. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Snap Tess dat je er geen zin meer in hebt! Zeker met het warme weer.

Hier is het overgeven s ochtends weer lekker begonnen... Paar dagen alweer :(

5. mama90

mama90 Actief lid

20 jan 2016
    139
    2
    18
    Friesland
    He bah RosanneMarie, wat rot! Sterkte!

6. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Dankje Mama90, nog maar even gelukkig :)

Ik vraag me trouwens af wat voor voedingsbh's ik moet kopen... Voor de zwangerschap had ik 70C en nu mat ik net m'n omtrek en die is nu 85 waardoor ik op 85B uitkom. Las op internet dat je middenrif uitzet en daardoor een grotere omtrek kan hebben als je zwanger bent, maar 15 cm groter? Dat blijft dan toch niet als hij eenmaal geboren is. 5-10 cm omtrek erbij kan ik me nog wel voorstellen...

7. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik vind het ook lastig rosannemarie. Mijn borsten zijn niet noemenswaardig groter geworden tot nu toe. Niet qua omtrek en niet qua cup. Ik kan van een vriendin voor net na de bevalling voedingsbeha's lenen een cupmaten groter dan ik nu heb, zelfde omtrek. Zal wel ongeveer passen en dan kan ik daarna mocht het nodig zijn een perfect passende kopen. Wellicht kun jij ook een beha lenen van iemand?

Heb nog wel een vraag trouwens. Sinds gisteren heb ik op mijn onderbenen ineens allemaal rode bultjes. Het lijken kleine puistjes.
    Ze jeuken soms een klein beetje. Herkenbaar voor iemand? Heeft het Iers met de zwangerschap te maken?

8. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Goed idee Tess, ga eens rondvragen :)

Misschien zonneuitslag? Of misschien een crème/stof gebruikt of aangehad waar je niet tegen kan?

9. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Zonne uitslag lijkt me haast niet, heb de afgelopen dagen binnen gezeten voor mijn werk. Contactallergie zou kunnen maar heb ik nog nooit ergens voor gehad. Dus ik dacht dat het misschien iets hormonaals zou kunnen zijn rondom zwangerschap.

10. Liekj

Liekj Niet meer actief

Misschien warmte bultjes?
    ik herken het in ieder geval niet..

De tip van Tesss is een goede wbt voedingsbh.
    ik ga flesvoeding geven dus heb het zelf dit keer niet nodig. Maar had bij m'n dochter voedingsbh van de hema. Ook best fijn gewoon zo'n zachte..

11. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ik stress heel erg op het moment. Ik moest laten prikken op toxoplasmose en de uitslag is 'onduidelijk', moet over 2 weken nog een keer laten prikken... Test is intussen al 2 weken geleden (belde nu pas voor de uitslag), dus ga maandag weer gelijk. Maak me heel erg zorgen nu.

12. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Jeetje, wat heftig rosannemarie! Hoezo moest je daarop testen? Wat waren je klachten? En wat is het risico voor je kindje eigenlijk in deze fase van de zwangerschap?

13. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Er was een workshop met wol (werk in t onderwijs) en na afloop kwam de vrouw die t gaf naar me toe dat t best wel een schadelijk zou kunnen zijn tijdens de zwangerschap omdat het niet gewassen was... Toen verloskundige maar gebeld en die wilde dat ik voor de zekerheid even zou laten testen. Geen klachten verder.

Tja de ergste dingen zoals waterhoofd en miskraam enzo zijn niet meer mogelijk zo laat, maar er blijven hele nare dingen over.... Gehoorschade, oogschade en een gezond kindje bij de geboorte heeft nog steeds 50% kans om oogschade te ontwikkelen :( dus dit weekend wordt niet zo prettig voor mij denk ik... Ik hoop dat onduidelijk echt gewoon een foutje betekent ofzo :(

14. Liekj

Liekj Niet meer actief

Oh bah RosanneMarie! Hopelijk betekent het inderdaad niks ernstigs.. wat zul je geschrokken zijn.

15. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Echt? Ik wist niet dat je toxoplasmose kon krijgen van wol en dus ook schapen... Wel super k! Sterkte

16. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Nee ik dus ook niet en de verloskundige moest het ook nazoeken.... maar blijkbaar dus. Volgende test afwachten maar.

17. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wat enorm schrikken en wat een rare uitslag.. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Ik wil je heel veel sterkte wensen met wachten.

18. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Yeah vandaag eindelijk 37 weken. Ze mag vanaf nu komen. Ben er ook wel klaar mee. Ik slaap steeds slechter en we willen haar graag ontmoeten.
    Afgelopen woensdag controle en een echo gehad. Was allemaal goed en ze is ook al helemaal ingedaald. Waren die steken in ieder geval niet voor niets.

19. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    ♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥

1 juli
    NathalieD – 25 jaar – 4e kindje – meisje!
    Mieke1989 – 26 jaar – 1e kindje – meisje!
    BellaDS – 31 jaar – 2e kindje – jongen!

2 juli
    Kdenboer90 – 25 jaar – 1e kindje – jongen!
    Linda19841 – 31 jaar – 1e kindje – jongen!

3 juli
    Tonks – 32 jaar – 2e kindje – jongen!

4 juli
    Liekj – 28 jaar – 2e kindje – jongen!
    Big Wish – 35 jaar – 1e kindje – jongen!
    RosanneMarie – 24 jaar – 1e kindje – jongen!

5 juli
    Mdsn – 29 jaar – 1e kindje – jongen!

6 juli
    Rosalieb – 39 jaar – 2e kindje – meisje!

7 juli
    Plk – 28 jaar – 3e kindje – jongen!
    Laydmo0 – 28 jaar – 2e kindje – jongen!

8 juli
    Tessss – 35 jaar – 1e kindje – jongen!

9 juli
    Mel2104 – 30 jaar – 2e kindje – jongen!
    Fleurtjej – 23 jaar – 1e kindje – jongen!
    JL2015 – 29 jaar – 1e kindje – verrassing!
    Janssuhh – 28 jaar – 1e kindje – meisje!

10 juli
    Daantje87 – 28 jaar – 2e en 3e kindje – jongen! & meisje!
    Zustertje2015 – 29 jaar – 2e kindje – meisje!
    Lindaatje22 – 34 jaar – 3e kindje – jongen!

11 juli
    Patty86 – 29 jaar – 2e kindje – meisje!

12 juli
    Balleke – 31 jaar – 4e kindje – jongen!

13 juli
    Boemer – 30 jaar – 2e kindje – jongen!

14 juli
    Fientje86 – 29 jaar – 3e kindje – meisje!
    Jessika94 – 22 jaar – 1e kindje – meisje!

15 juli
    Ntje – 27 jaar – 2e kindje – jongen!
    Prulletje2 – 30 jaar – 2e kindje – meisje!
    Mama90 – 25 jaar – 2e kindje – jongen!

10 meisjes, 19 jongens en 1 verrassing

Afspraken juni
    22: NathalieD – Echo

Bevallen:

20. mama90

mama90 Actief lid

20 jan 2016
    139
    2
    18
    Friesland
    He jak RosanneMarie !! Wat zal je in onzekerheid zitten nu zeg! hopelijk heb je snel duidelijkheid! Heel veel succes met wachten..

Jee spannend NathalieD , echt de laatste loodjes nu voor jullie! Logisch dat je nieuwsgierig bent haha, nog even geduld :D

Deel Deze Pagina