1 t/m 15 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NathalieD, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

Rosalieb ja helaas wel.. dacht zaterdag echt dat het ging beginnen.. maar zakte na paar uur weer weg. Dus we wachten af..

2. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Jeetje heftig zeg! Hopelijk maakt de kleine het goed?
    Hoop voor je dat nog afneemt zodat je nog beetje kan "rondscharrelen" in je verlof - sterkte !

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ja voor zover ze kunnen zien doet ie het prima.. Gelukkig 😅

4. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Idd nog ff volhouden 🙏🏻💪🏻💪🏻

5. daantje87

daantje87 Lid

3 jul 2012
    83
    0
    0
    verpleegkundige
    flevoland
    Vannacht trotse mama geworden van 2 prachtige kindjes Quinn( 47 cm en 2480 gr) en Sophie (46 cm en 2380 gram). Heb een goede natuurlijke bevalling gehad, beide in stuit geboren. Zonder kleerscheuren ervan af gekomen. Omdat ze te vroeg geboren zijn beide wel wat moeite met hun temp. en glucosewaarde. Zoontjelief moet nu in de couveuse aan een infuusje.
    Maar wat een wondertjes, ze zijn zo mooi en lief.

Ik ga heerlijk genieten en hopelijk mag ik ze gauw naar huis nemen.

Liefs,
    Daantje

6. Liekj

Liekj Niet meer actief

Gefeliciteerd daantje!!
    Hopelijk mogen ze snel mee naar huis!
    Mooie namen ook.. 💙💜

7. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Oh daantje gefeliciteerd!!!! Wat een mooie namen! Hopelijk zijn ze snel lekker thuis!

8. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Over mijn bloedwaarden: heb gisteren laten prikken, maar ze zei dat de uitslag wel een week kon duren. Toen heb ik toch maar even gevraagd waarom de uitslag dan zo onduidelijk was, zei ze dat het onderzoek twijfelachtig was uitgevoerd en ze me voor de zekerheid nog een keer wilde laten prikken... Klinkt dus meer als een foutje in het lab... Dus dat was wel een opluchting. Ga vrijdag even bellen

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

Oh dat is voor nu wel enigszins een geruststelling denk ik ofniet RosanneMarie?

10. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28

Fantastisch Daantje!!! Van harte gefeliciteerd met Sophie en Quinn, wat prachtige namen. Tweeling in stuit met natuurlijke bevalling - hulde 😄💪🏻👍 Mooie lengte en gewicht trouwens - geniet ervan en hopelijk mogen de kleintjes snel mee naar huis !

11. mama90

mama90 Actief lid

20 jan 2016
    139
    2
    18
    Friesland
    Van harte gefeliciteerd Daantje!! Super mooie namen, geniet er lekker van en hopelijk mogen ze gauw mee naar huis!!

Ohh RosanneMarie, dat zal wel een opluchting zijn denk?! Hoop dat het meevalt!

Hier heb ik het af & toe verschrikkelijk benauwd en kortademig, lijk wel een bejaarde soms haha! Vanavond weer naar VK, dus maar even vragen hoe of wat, handig is het niet, en helemaal niet met mn puberpeutertje.

12. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ja zeker ene opluchting! Hadden ze dat maar voor het weekend gezegd haha. Nouja ben in ieder geval benieuwd naar de uitslag, hoop dat het allemaal geqoon goed is.

Ik lijk ook echt een bejaarde Mama90. Was net afwassen en heb gewoon pauze tussendoor moeten nemen, voel me echt een oma

13. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Jeeh, de kop is er af! Gefeliciteerd Daantje! 😃 Geniet er maar van.

Ik was vanochtend op controle bij de vk. Kleine zit vast in het bekken, ben ik blij mee! Vraag me alleen af; betekent dat dat ie volledig is ingedaald ook?

Kleine man is lekker fors. Wordt nu tussen de 7 en 8 pond geschat bij 40 weken.

14. Boemer

Boemer Lid

17 nov 2015
    68
    0
    6
    Overijssel
    Wauw Daantje! Fantastisch nieuws! Gefeliciteerd met je zoon & dochter! 💗💙 Genieten!

15. mama90

mama90 Actief lid

20 jan 2016
    139
    2
    18
    Friesland
    Ja erg hè RosanneMarie, wordt er niet goed van haha, verschrikkelijk!

Tesss, volgens mij betekend dat inderdaad dat de baby helemaal is ingedaald! 7 - 8 pond is een mooi gewicht toch?! :)

16. LdV

LdV Lid

31 mei 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Daantje!!

Ik had er bij de VK speciaal om gevraagd. Kreeg ook te horen dat ze ingedaald. Als ze vliezen breken hoef ik niet in de supermarkt op de grond te gaan liggen ;). Scheelt weer! Mag gewoon doorlopen en naar huis gaan.

17. Liekj

Liekj Niet meer actief

Wat fijn dat er al baby's ingedaald zijn.
    Ik verwacht niet dat dat hier gaat gebeuren. M'n dochter is niet ingedaald en verwacht dat deze dat ook niet gaat doen.

Donderdag weer controle.
    Ga dan vragen hoe het precies zit met strippen. Of ze dat ook al bij de 39 weken willen doen mocht het nodig zijn en kunnen natuurlijk. Ben er zo klaar mee door steeds die krampen en harde buiken. Doet pijn, slaap er slecht door, kan niks doen want zodra ik wat doe is het feest, bleh!
    Zo genoeg geklaagd haha moest het even kwijt..

18. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Jaa Daantje, Proficiat met de geboorte van jullie zoon en dochter! Wat knap dat het allemaal natuurlijk is gegaan!
    Hopelijk snel lekker naar huis voor jullie.

Hier vandaag weer echo gehad. Dame wordt nu geschat op 3555 gram. Dit is een normaal gemiddelde voor 39.5 weken.
    Volgende week woensdag afspraak gyn en dan gaan we de inleiding bespreken. Ben heel benieuwd. Misschien is meisje er dan al! Voel me wel al een paar dagen onrustig en heb het gevoel dat ze snel komt.

19. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    @liekj: goed idee om te vragen - echt naar je klachten die je ervaart zeg😢. Die van mij natuurlijk anders maar door misselijkheid/spugen kan ik ook feitelijk amper iets op een dag (en als wel dan wordt erger) dus weet hoe het is ....zwaar balen! Rustig aan dan maar komende twee weken dan volgt de grootste beloning!

@ Tesss: 7-8 pond lijkt me toch heel gewoon prima gezond gewicht ?

Fijn dat de kindjes zijn ingedaald dan inderdaad niet meteen plat zoals Ldv zegt! Heb wel gelezen dat maar bij een kwart start met vruchtwater verlies en niet zoals in de film maar gewoon wat straaltjes😉

20. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    @ janssuh- miste net je bericht - das idd al hele dame bij 36 weken!
    Benieuwd wat ze gaan zeggen over inleiden!

Deel Deze Pagina