Omdat ik met 28 weken in het radboud ben geweest ivm weeën activiteit. Toen hebben ze me onderzocht en dus ook inwendig. Dus ben erg benieuwd wat het over paar dagen gaat zijn. Voor hetzelfde geld is het niet gevorderd en heb ik pech..
Oh wat spannend! Hoop voor je dat je 2 cm hebt snel! Ik ben vandaag weer bij de verloskundige geweest en alles ziet er goed uit! hoop snel de uitslag van de bloedtest te hebben. Vandaag de dokter gebeld en het was nog niet binnen jammer genoeg
Ooh spannend ook RosanneMarie! Hopelijk is het morgen binnen! Fijn dat alles oké was op controle. Toch altijd goed om te horen.
Hier doen ze pas strippen na de 40 weken. Vandaag 38 weekjes! Volgende week komen de nieuwe meubels voor de woonkamer dus ik denk dat ik daarna pas beval, als ik rust in m'n hoofd heb. Maar spannend is het wel.
Ja dat werkt wel vaak zo he? Ik heb zo'n gevoel dat m'n kindje tot 41-42 blijft zitten haha maar hoop het niet, ben zo nieuwsgierig!
Hopelijk is je ontsluiting al gevorderd Liekj! Haha RosanneMarie, zal je niet zien.. ik denk dat de kleine eerder komt, maar het zou me ook niks verbazen dat ie lekker tot 42 weken zitten blijft haha.. Ben zo benieuwd
Verschild hier per dag, vandaag was hij vrij actief en kan maar zo zijn dat ik hem morgen moet gaan porren om wat te voelen.
Dag dames, Sorry voor mijn late reactie, maar ben(hoe begrijpelijk) erg druk . Mijn twins zijn sinds donderdag al thuis. Naar ik begrepen heb vrij uitzonderlijk dat ze al zo snel mee naar huis mochten. Beide beebjes doen het super goed. Quinn is een heel tevreden mannetje, drinkt uitzonderlijk goed en is vandaag voor het eerst weer aangekomen. Sophie heeft wat meer moeite met het drinken en vraagt wat meer om aandacht/lichaamscontact(vind deze mama helemaal niet erg, maar is gelukkig ook wat aangekomen in gewicht vandaag. Zij zat al op 8 à 9 % gewichtsverlies, dus ben blij dat er weer een stijgende lijn in zit. Verder is het vreselijk pittig, ben een erg moeilijke slaper, dus kom bijna niet aan rust toe( pak gemiddeld maar zo'n 4 uurtjes per dag). Hoop dat het snel wat beter gaat want dat hou je niet lang vol denk ik. Verder heeft grote broer het wat moeilijk met het wennen aan deze situatie, is behoorlijk ondeugend. Maar geef hem ook eens ongelijk. Hij heeft 3 jaar lang alle aamdacht gehad en moet dit nu ineens delen. Verder is het bovenal genieten, wat een rijkdom met zulke mooie kindjes. Ben super trots op mijn gezin Ben benieuwd wanneer de volgende van jullie zich aandiend. En succes aan alle dames met de laatste loodjes!
Wat ontzettend fijn zeg daantje! Kan me helemaal voorstellen dat je het ongelooflijk druk hebt. Geniet van deze mooie tijd!
Oh Daantje; wat goed om te horen! Fijn dat je thuis bent en wat een mooie foto! Ik ben ook benieuwd wie van ons de volgende is. @rosannemarie: de kleine is hier ook sinds een paar dagen veel rustiger. Toch voel ik hem als ik er op let best vaak alleen minder fel. Ik denk dat de beebjes nu echt wat minder ruimte beginnen te krijgen. Soms voel ik hem naar mijn zin even te lang niet maar wanneer ik dan por voel ik hem eigenlijk altijd wel weer binnen een paar minuten bewegen. Vanmiddag spontaan een babyshower gehad! Had ik helemaal niet verwacht aangezien ik zelf zo helemaal niet ben en het ook niet echt gebruikelijk is bij mijn vriendinnen. Was dus super verrast! Echt lief van ze! Iemand van jullie ook een babyshower gehad?
Leuk Tesss! Flink verwend? Hier ook een babyshower gehad.. Gelukkig al een tijdje terug. Moet er nu niet aan denken haha!
Wat een prachtige kindjes Daantje! Te lief 😍 Kan me voorstellen heel druk en dan met zo weinig slaap is dat wel Pittig ! Hopelijk kan je snel wat meer slapen 🙏🏻 Hier trouwens idd meer schuiven ook van de baby - soms ineens weer harde schop! Vervelend RosanneMarie dat je zo lang moet wachten ...
Wat goed Daantje dat ze zo snel mee naar huis mochten! Bijzonder voor een tweeling Hier wat meer pech. Afgelopen vrijdagweerochtend weer opgenomen in het ziekenhuis wegens.bloeding. zaterdag ochtend weer ontslagen. Maar zaterdag op zondagnacht om 4:00 weer terug naar ziekenhuis wegens nieuwe bloeding. Strippenkaartje ziekenhuis. En nu maar weer afwachten... Van mij mag ze komen
Oh wat een schrik zeg! De kleine maakt het telkens nog goed? Kunnen ze aangeven waardoor bloeding komt? Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten op haar komst ! En hoef je je strippenkaart niet meer te gebruiken 🙏🏻
Met de kleine gaat het prima. Ze weten dat het bloed uit de baarmoeder komt, maar verder weten ze het niet. Placenta en alles ziet er goeduit. Ze hebben nog wat testen afgenomen (ik haat die eendenbek, wat deed dat zeerr!!) Maar daarvan moeten de resultaten nog binnen komen. Maar ze gaan er niet vanuit dat daar iets uit zal komen. Afwachten dus.