Van harte gefeliciteerd lvd! Jeetje wat spannend allemaal zeg! Heftig hoor...Fijn dat het allemaal goed met de kleine meid gaat en jij weer stabiel - hopelijk knap je vlot op en nu lekker genieten ! @liekj: ja ik nog 5 1/2 dag!😄
Gefeliciteerd ldv! De kop is er af 😀 Hoe heet ze? Of wil je dat niet zeggen? Moeten jullie lang in het zkh blijven nu?
Van harte gefeliciteerd LvD! Zo te lezen idd een 'hele klus' en pittig voor jou! Hopelijk snel fitter... En Genieten!
Van harte gefeliciteerd LdV. Hoop dat het goed gaat met jou en de kleine. Lekker genieten nu van jullie kleine wonder!
Gefeliciteerd lvd!! Snel herstellen en genieten van je kleine meisje!! Het gaat nu echt beginnen in ons groepje.... Spannend!!
Gefeliciteerd lvd geniet er van en hopelijk heb je een snel herstel spannend allemaal ik heb niks gehoord nog over een echo maar ik moet Dinsdag weer ben benieuwd of ze dan wel goed ligt ieder lichaam is anders denk ik dan maar kunnen er verder weinig aan doen. bedankt voor de verdere uitleg wat betreft gelijk te gaan liggen dat moeten we dus gaan voorkomen.
Nee, maar het is wel al bewolkt. Zit ik dan in mijn zomerjurkje op de bank voornemens om lekker naar buiten te gaan vandaag. Ik dacht eigenlijk dat het onweer vanavond pas zou komen...
Vandaag contact gehad met de vk. ik krijg slaapmedicatie en word als het lukt vanmiddag gestript. Gebeurt er niks doen ze het maandag opnieuw. En afhankelijk daarvan en of de slaapmedicatie heeft geholpen maken we een afspraak om dinsdag of woensdag in te leiden. Pff.. vind het wel spannend. Maar ben gewoon gesloopt. Gelukkig zien ze dat en luisteren ze naar me.. heel fijn!
Gefeliciteerd lvd! Hopelijk herstel je snel, en vooral lekker genieten nu! Spannend he meiden, die laatste loodjes.. Ik was gister een dagje bij me moeder met m'n zoontje, en zo ineens gister eind vd middag gigantisch overgegeven zo uit het niets.. helemaal niet ziek verder ofzo, maar de rest vd avond steeds harde buiken en kramp in me onderbuik, m'n vriend zelfs nog een kruik gepakt in bed terwijl ik helemaal niet zo'n pieperd ben haha.. vanmorgen tot nu toe ook af en toe hele harde buiken, dus ik hoop eigenlijk dat het doorzet.. Hij mag er van mij wel uit eigenlijk haha! Hoe is het verder met jullie?
Ohh spannend Liekj! Ik hoop dat het strippen vanmiddag meteen lukt bij je en dat het vlot op gang komt! Heel veel succes!!
Fijn dat er geluisterd word naar je Liekj, heel veel succes! Hier rugpijn en al een paar keer naar de wc geweest, vanmorgen ook wat misselijk, kleine man is heel rustig zou het..... haha Spannend Mama90, het kan zomaar gaan doorzetten
Oeh spannend allemaal! Is naar de wc moeten een teken van aantocht? Hier verder weinig aan de hand, net even een stuk gewandeld. Voel wel veel druk naar onder toe dus dat is niet helemaal meer ideaal. Half uur wandelen was voldoende 😉. Succes iedereen!
1 ding weet ik wel, in mijn geval, onze dochter is de beste pijnstiller voor mij!! Gisteravond kon ik voor het eerst weer beetje omhoog komen en op bedrand zitten. Vandaag ga ik proberen naar de wc te gaan. Stap voor stap herstellen. Maar zo heerlijk wakker worden met je dochter naast je! Ook gestart met borstvoeding geven. Duurt wat langer door de keizersnede. Maar ik heb de tijd lekkernrustig aan oefenen. Voor de rest van de dames: sterkte en succes met de laatste loodjes, spannend allemaal!
Oh wat fijn Ldv lekker naar je meisje kijken! Hier is het strippen gelukt.. nu maar kijken of het ook wat doet. En anders maandag nog een keer!
Hoi meiden! Ik ben gisterochtend bevallen van onze dochter Ivy met 38+5 weken! Ze is klein vergeleken bij de oudste 2. Ze woog 2790 gram Bevalling is goed gegaan en we zijn heerlijk thuis aan het genieten. Ik zal als ik tijd heb mijn bevallingsverhaal plaatsen.