Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie daantje87! Geniet er maar lekker van! Liekj, ik hoop dat het rommelen doorzet bij je! zou lekker zijn! Hier zijn de harde buiken en de krampen helaas zo goed als verdwenen.. al moet ik wel zeggen dat ik al 2 dagen niet zo in me hummetje ben, misschien komt het door de warmte of misschien toch ergens een voorteken.. ach ik zal wel te graag willen haha, ben er zo langzamerhand wel klaar mee, hij mag van mij wel komen!
Ik ben er heeeel erg klaar mee en in het slechtste geval moet ik nog 4 weken. Waar vullen jullie je tijd mee meiden die ook zwanger zijn van de eerste?
Herken ik heel goed hier ook de eerste ik heb al heel lang bandenpijn en kan niet zo ver lopen helaas was voor mij erg wennen liep vaak bijna de hele dag kijk nu veel netflix filmpje af en toe wat opruimen kleine knuffeltjes haken ik tel ook af hoop dat het hier ook niet nog vijf weken gaat duren haha maarja komen wanneer ze willem toch
Nathalie, gefeliciteerd meid! Had het op fb ook al gedaan. Wat een heerlijk mooi meisje. Hier woensdag controle gehad bij de gyn. Ik heb 2 a 3 cm ontsluiting en ze heeft wat gewroet daaronder en sindsdien veel slijmverlies. Vandaag flinke rug en buikpijn en veel voorweeen gehad. Hopelijk dit weekend dat het losbarst. Ik kan mun draai niet vinden met dit benauwde weer zeg bahbah! Ik heb ook een inleidingsdatum gekregen. Volgende week vrijdag 1 juli wordt ik ingeleid als het mupke er dan nog niet is.
Heel herkenbaar Tess, ik verveel me dood. Ik wil heel graag dingen doen, maar het lukt gewoon niet zo goed meer, oa door pijn in m'n bekken. Ik ben er ook heel erg klaar.mee. Ik kijk netflix, lees wat en heb een babydekentje gemaakt. En verder niet zo veel.... Is totaal niks voor mij, ik krijg juist energie van lekker dingen doen. Ik heb zo'n zin om weer te sporten enzo.
Hier nog niks hoor.. Nog steeds wel bloed maar niet veel.. rommelt wat maar ben bang dat ik maandag opnieuw mag.. Gelukkig weet ik dan ook of ik dinsdag of woensdag ingeleid wordt.. ben echt helemaal op. Zat te huilen bij de vk die ook echt zag dat het klaar was. Laatste loodjes duren lang he meiden. Lekker netflix kijken inderdaad.
Hier is het rommelen ook weer gestopt, vanmorgen wel 3 kwartier regelmatige weeen gehad, maar daar bleef het bij helaas, begin het aardig zat te worden, al 4x gedacht dat het was begonnen. De laatste loodjes zijn zwaar..... en zo te lezen bij iedereen Ik doe ook niet zo heel veel meer, wat boodschapjes, de jongens van en uit school halen, vanmorgen nog wat in het huishouden gedaan, en net even met de jongens een rondje buiten geweest ff langs de speeltuin. Hoop zo dat het een keer door gaat zetten. Hoop voor jou ook Liekj dat het door gaat zetten
Ja vervelend Plk!! Dat het steeds weer wegzakt.. Hier helaas ook het geval. Nog maar eventjes gelukkig meiden!
Netflix is ook niet ideaal, zit niet meer lekker op de bank. Net 3 km gewandeld, ging wonder boven wonder best prima eigenlijk! 😀
Wel fijn om te lezen dat meer van jullie het zat zijn. Voel me dan ook lichtelijk schuldig, van: hij zit nog maar even in mijn buik, ik moet ervan genieten.... Maar eigenlijk baal ik elke dag een beetje dat hij er nog inzit haha. Maarjaaaaa nog maar even. Ik heb wel heel weinig gerommel helaas. Voel me een beetje grieperig, maar dat is het. Af en toe een harde buik gehad als ik opstond en tijdje geleden indalingsweeen. Maar nu is het stil.
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Mieke1989 26 jaar 1e kindje meisje! BellaDS 31 jaar 2e kindje jongen! 2 juli Kdenboer90 25 jaar 1e kindje jongen! Linda19841 31 jaar 1e kindje jongen! 3 juli Tonks 32 jaar 2e kindje jongen! 4 juli Liekj 28 jaar 2e kindje jongen! Big Wish 35 jaar 1e kindje jongen! RosanneMarie 24 jaar 1e kindje jongen! 5 juli Mdsn 29 jaar 1e kindje jongen! 6 juli Rosalieb 39 jaar 2e kindje meisje! 7 juli Plk 28 jaar 3e kindje jongen! Laydmo0 28 jaar 2e kindje jongen! 8 juli Tessss 35 jaar 1e kindje jongen! 9 juli Mel2104 30 jaar 2e kindje jongen! Fleurtjej 23 jaar 1e kindje jongen! JL2015 29 jaar 1e kindje verrassing! Janssuhh 28 jaar 1e kindje meisje! 10 juli Zustertje2015 29 jaar 2e kindje meisje! Lindaatje22 34 jaar 3e kindje jongen! 11 juli Patty86 29 jaar 2e kindje meisje! 12 juli Balleke 31 jaar 4e kindje jongen! 13 juli Boemer 30 jaar 2e kindje jongen! 14 juli Fientje86 29 jaar 3e kindje meisje! Jessika94 22 jaar 1e kindje meisje! 15 juli Ntje 27 jaar 2e kindje jongen! Prulletje2 30 jaar 2e kindje meisje! Mama90 25 jaar 2e kindje jongen! 10 meisjes, 19 jongens en 1 verrassing Afspraken juni Bevallen: 14-06: Daantje87 met 36+2 28 jaar 2e en 3e kindje Q.uinn (2480 gram) & S.ophie (2380 gram) 21-06: LdV met 37+3 ? jaar ? kindje ? (3050 gram) 22-06: NathalieD met 38+5 25 jaar 4e kindje I.vy (2790 gram)
Haha dat zou leuk zijn😄 Liekj ! Mooie datum 😉 Kam me voorstellen dat het nu echt tijd wordt met al 10 weken die voorweeen! Net als Tesss en Roseannemarie nogal gaar, bij mij vorige tot en met 42 weken gelopen - hoop van harte dat geen van de meiden dat zal hebben!!! Ben in elk geval blij dat temperatuur is gedaald had gevoel in de Sauna te zitten ! Ik slaap veel ben, erg misselijk.... Vriendlief heeft tv opgehangen ik slaapkamer zodat ik wat kan buizen (ja Netflix ) als afleiding. Lopen gaat amper - snoeiharde buiken. Dus bravo Tess 3 km! Respect ! Vervelend mama 90 en Plk dat weeeen weer afnamen. Wat is toch spannende (en bijzonder tijd) deze laatste weken en dagen... Hopelijk zet het voor janssuh door!
Oh wat vervelend zeg Rosalieb! Gelukkig kun je aftellen. Dat iedereen maar een snelle bevalling mag hebben..
Scheelt idd echt een heel stuk zonder die hitte! Jeetje, wat een verademing haha. Al hoeft al die regen dan weer niet :') Gisteren al het speelgoed van zoontje uitgezocht en opgeruimd, leek wel een speelgoedwinkel hier, niet best. Gelukkig krijgt hij over een paar maandjes zijn nieuwe kamer en kan er ook heel wat speelgoed naar boven verhuizen haha.
vannacht een uur weeen gehad, maar zijn weer gestopt :x en nu een pijnlijke onderrug en stuitje kan niet lang staan en zitten is het ook niet echt. word er zo moe van, wanneer zet het eens door.... Ook al is het mijn 3e ik weet het op het moment even niet meer, de waterlanders zitten erg hoog, zit in dubio op de vk de bellen maar ja wat zou zij nu kunnen doen? (sorry hoor voor mijn ego berichtje )
Plk.. ik zou wel bellen. Dat heb ik ook gedaan. Misschien wil ze je strippen en afspraken met je maken over wat te doen als dat niet werkt? Mij heeft dat heel erg geholpen en ondanks de pijn voel ik me ietsje beter nu. Het is fijn als iemand je serieus neemt en even naar je luistert. En gooi die tranen er maar even uit, dat geeft niks!
Je niet verontschuldigen plk ! Kan me de tranen goed voorstellen ! Gewoon bellen hoor, veel sterkte !