1 t/m 15 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NathalieD, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama90

mama90 Actief lid

20 jan 2016
    139
    2
    18
    Friesland
    Inderdaad plk, gewoon bellen! Misschien kan ze je net als wat Liekj zegt proberen te strippen?
    En lekker laten gaan die tranen, kan soms zo fijn zijn om het eruit te gooien. Sterkte!

2. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    hebben een flinke wandeling in het bos gemaakt (5 km :$) en daarna geen last meer gehad van me stuitje en onderrug heel vreemd, voel wel nog meer druk op de onderkant staan.
    Als het weer komt opzetten ga ik zeker bellen met de vk!

Thanks voor jullie lieve woorden!

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Oh gelukkig Plk.. wat fijn. Hopelijk blijft het weg.. of zet het door.

Ik word morgen opnieuw gestript en dan hoor ik ook wanneer ik mij mag melden voor de inleiding.. spannend!

4. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Fijn Plk! Hoop dat het door gaat zetten voor je :)

En super spannend Liekj! Ben benieuwd morgen :)

5. mama90

mama90 Actief lid

20 jan 2016
    139
    2
    18
    Friesland
    Hopelijk zet het door plk!

Spannend weer Liekj, ik ben ook benieuwd!

6. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    succes Liekj morgen!

7. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Fijn plk dat je je weer wat beter voelt! Ik denk dat de hormonen bij ons allemaal zorgen voor wat onstabiele emoties 😉. Ik iig wel.

Vanmiddag een super super super drukke baby in mijn buik! Was op een gegeven moment echt vervelend. Zojuist een plasje vocht in mijn slipje. Weet eigenlijk niet goed wat het is. Heb de afgelopen week eigenlijk alleen maar dikke creme achtige afscheiding gehad en net dus een plasje 'iets'. Genoeg dat mijn slipje en panty vochtig was en is geurloos. Heb mu maar een inlegkruisje in gedaan om te kijken wat voor kleur het is als er nog meer komt. Omdat de kleine niet ingedaald was afgelopen week bij de controle moet ik bij vruchtwater verlies gaan liggen. Ik zit nu op de bank. Wat te doen?

8. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    En zegt een superdrukke baby iets in relatie tot bevalling of zijn dat alleen maar bakerpraatjes?

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

Mijn baby was heel druk en is nu mega rustig dus geen idee... Nog niet bevallen na de drukke dagen iig.

Wat betreft het vochtverlies ik zou een hydrofiel washandje in doen en dan kijken of het nat blijft worden.. dat was het advies van mijn verloskundige in ieder geval. Kun je dan ook beter ruiken. Als het vruchtwater is dan moet het blijven komen...
    Als je het echt niet vertrouwd dan de verloskundige bellen en wat proberen op te vangen dan kunnen ze het testen .

10. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Thanks Liekj! Blijft vruchtwater altijd komen? En ik kan het dus begrijp ik niet zien op een inlegkruisje?

11. Liekj

Liekj Niet meer actief

Dat absorbeert heel goed, waardoor het soms slecht te zien is.. vandaar de hydrofiel.
    Maar Tesss als je echt twijfelt zou ik zeker even bellen voor overleg met je vk

12. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik heb nu een hydrofiel washandje gepakt. Wacht even af of die vochtig wordt. Zit nu op de bank belgie - Hongarije te kijken en ga vanavond niet meer echt iets ondernemen dus mocht het vruchtwater zijn lig ik al half 😉. Of moet ik dan echt gaan liggen liggen?
    Vruchtwater is toch niet helebmaal doorzichtig maar een beetje rozig met vlokjes?

13. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Even hoesten of op je hand blazen en kijken of er dan wat komt Tess?
    Bij twijfel gewoon je vk bellen hoor..

Spannend morgen liekj, succes!

14. Liekj

Liekj Niet meer actief

Idd goede tip.. ff beetje op je hand blazen!

15. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Volgens mij niets. Zal wel loos alarm zijn. Succes morgen jij Liekj! Hou ons op de hoogte. 😀

16. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hou het ff in vannacht Tesss. Dan weet je het zeker!

Thnx.. ben beetje zenuwachtig 😶

17. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Snap dat je zenuwachtig bent. Komt vast goed! Hopelijk slaap je een beetje vannacht. Zo niet dan ga je ons maar spammen 😉

18. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Jeetje Tesss kan me zenuwen voorstellen - idd op je hand blazen zeggen ze - dan kan je verschil merken urine verlies/ waterige scheiding of vruchtwater. Maar zou sowieso VK bellen. Ja ook bij nacht en ontij want daar zijn ze voor hoor!

@ Liekj hopelijk morgen meer duidelijkheid voor jou! Spannend !!

@ Plk: fijn dat klachten minder zijn, wow zeg 5 km ! Goeie conditie dan fiets je hopelijk ook zo door je bevalling heen;)

19. LdV

LdV Lid

31 mei 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer even een update. Sinds dit weekend zijn we weer thuis. Wat een week was dit, zo dacht ik maandag ontslagen te worden omdat de bloedingen gestopt waren en zo heb ik een dag later mijn dochter in mijn handen! Fysiek kan ik nog niet veel. Afgelopen vrijdag nog een klysma gehad omdat mijn obstipatie gevaarlijk werd voor mijn hechtingen. De buitenste hechtingen zitten trouwens zo laag dat je die straks echt niet ziet als ik weer fatsoenlijk een bikini aan kan!

Bij overdracht van ziekenhuis naar verloskundige en kraamhulp gaf het ziekenhuis aan dat ik 2,41L bloed had verloren. Dat is enorm veel schijnt. (Volwassen man heeft 4 tot 6 L bloed in het lichaam) Ik zie er daardoor heel geel uit. En zou slappe dweil moeten zijn, maar ik kan nog lopen naar de wc en enkele malen per dag traplopen. Dat is zeer ongebruikelijk met die hoeveelheid verlies schijnt. Dus gaat blijkbaar erg goed onder de omstandigheden:). Ik verbaas menig arts en kraamhulp😂 De wond doet soms pijn, na vandaag zijn mijn sterkste pijnstillers op, dus ben benieuwd...

Met onze dochter gaat het heel goed. Ze drinkt soms aan de borst, dit is tot nu toe 2x gelukt (bij een keizersnede en zoveel bloedverlies hadden ze gezegd dat het nog wel weken kon gaan duren).

Ik.ben overigens 35 jaar en dit is ons eerste kindje.

20. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Jeetje wat een rollercoaster! Wat fijn dat jullie dochtertje het goed doet èn dat jij een medisch wonder bent ;) Doe rustig aan en kom lekker bij!
    Weet je ook hoe het komt dat je zoveel bloed hebt verloren ?

Deel Deze Pagina