1 t/m 15 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NathalieD, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LdV

LdV Lid

31 mei 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de OK hoorde ik ze erover praten nadat onze dochter was gehaald en ze nog bezig waren met de placenta. Toen werd in ieder geval bevestigd dat de placenta tegen de uitgang lag. Maar vanwege het bloed tijdens de keizersnede konden ze niets ziennaan de placenta. Zij gaan ervan uit dat dat de oorzaak was.

He thalen van de baby en het hechten duurde langer dan normaal. Ze verklaarden dat tijdens het hechten: "we zijn diep onder de indruk van de hoeveelheid buikspieren en daarom duurde het halen en het hechten langer, ze zitten namelijk in de weg" Dus fit en gezond je zwangerschap in gaan is goed, maar kan ook een belemmering zijn hehe.

Al met al veel meegemaakt én weeën én keizersnede én bewustzijn verliezen en dan die klysma er nog bovenop. En toch hè, toch heb ik het niet als traumatisch ervaren. Vooral alles over je heen laten komen en per dag afwachten. Zodra je je druk gaat maken dan wordt het wel erg pittig. En met zo'n cadeautje naar huis gaan wil toch iedereen!

Ik ben erg benieuwd wanneer de volgende zich aan dient!! Bij mij komen de kraamtranen lekker op gang haha heerlijk die hormonen pffff

2. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Ook nog bewustzijn verliezen :$
    Is wel veel allemaal - wat fijn dat je de veerkracht ervaart on het niet als traumatisch te beleven !
    Idd gelezen dat voorliggende placenta hevige bloedingen kan geven ...

En respect voor he buikspieren !:D Dat "probleem" zal ik niet hebben haha

Even goed kraamtranen eruit huilen en genieten van jullie wondertje!

3. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig lvd. Ben blij dat het naar omstandigheden goed met je gaat en je er geen trauma aan over gehouden hebt. Geniet van je meisje :)

4. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Wat doet iedereen hier netjes aan rond de uitgerekende datum bevallen :D kom elke keer even kijken of er al babynieuws is maar ze blijven bijna allemaal netjes zitten..

5. Liekj

Liekj Niet meer actief

Jeetje Ldv wat een verhaal.. wat fijn dat je je redelijk oké voelt ondanks alles.
    En dat is inderdaad erg veel bloedverlies.. ik kon na 1600cc al niet lopen en was echt een vaatdoek! Dus idd respect!
    Geniet van jullie meisje en die tranen lekker laten gaan!

6. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Fijn dat je wel kunt genieten lvd! Laat die kraamtranen maar lekker lopen.. Geniet van je kraamweek..

7. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Lvd wat een verhaal, geniet van je kraamtijd en neem de tijd om te herstellen!

Liekj succes vandaag!!

Hier vannacht weer (voor)weeen gehad van 1.00-3.00 pff maar weer niet door gezet. dacht bel de vk vanmorgen om aan te geven dat ik al 2 nachten minimaal slaap en dit niet dagen ga trekken, krijg ik als reactie (ze was druk bezig) ; ja dat zijn voorweeen en kunnen nog weken duren :x
    door ook de vele hormonen stond ik met een mond vol tanden, maar ze was druk dus ze ging ophangen :$
    Me buurvrouw is kraamhulp en die zei gelijk, nou zo mag je ze jou niet te woord staan, druk of niet, kijk komende nacht aan en bel morgen anders opnieuw, dan heeft een andere vk dienst.

Kleintje is hier ook erg rustig

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

Plk dat is inderdaad echt niet netjes zeg.. ik zou gewoon nog een keer bellen.. kom nou!
    Hoop dat het gewoon heel snel door gaat zetten voor je.

Hier ruim 2cm ontsluiting. Krijg zo telefoon met informatie wanneer en hoe laat ik me mag melden.. spannend!

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik mag me morgen om 7:00 uur melden in het ziekenhuis 😊

10. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Oooh, nou komt het echt dichtbij Liekj!

Hier alles rustig. Geen vochtverlies meer gehad. Wat me ook opvalt is dat ik sinds een dag of twee veel minder een harde buik heb dan afgelopen weken. Herkent iemand dit?

Morgen weer naar de VK. Hopelijk is de kleine nu ingedaald en hoef ik niet naar de gyn.

11. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Spannend Liekj! :D

12. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Liekj! Komt nu heel dichtbij maar wel fijn dat het einde nu heel snel in zicht komt, alvast heel veel succes morgen, zet hem op!

Tesss hoop voor jou dat de kleine braaf is ingedaald

Net met vl erover gehad en hij zei ook; zo kan je toch geen dagen meer door met minimale slaap, wacht deze nacht af en anders morgen weer bellen dan heeft de vk dienst die ook de andere 2 jongens heeft gehaald

Hier regent het en verveel me zeg, alles in huis is klaar en schoon over een uurtje de oudste uit school halen maar wilde graag met de jongste daarvoor nog ff een frisse neus halen maar of dat er nog in zit..

13. mama90

mama90 Actief lid

20 jan 2016
    139
    2
    18
    Friesland
    Jeetje LdV, wat een belevenis zeg! Ik vind het knap dat je het allemaal zo positief bekijkt! Lekker genieten nu van je kraamweek!

Ooo Liekj, héél véél succes morgen!! Zet 'm op!

Tesss hopelijk is de kleine goed ingedaald, zou fijn zijn!

Hier ook rotweer plk, niks aan haha. Vanmorgen al met zoontje boodschappen gedaan, en hij ligt nu te tukken op de bank, dus maar ff pc-time voor mama haha!

14. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik hoop het Tesss dat ie gewoon is ingedaald!

Plk ik zou het echt aangeven want inderdaad je kunt niet zo lang doorgaan zonder slaap. Je vriend heeft helemaal gelijk.

15. Boemer

Boemer Lid

17 nov 2015
    68
    0
    6
    Overijssel
    Heftig hoor LvD!
    En idd: goed eruit gooien, die kraamtranen!

Hoop ook voor je Tess, dat de kleine is ingedaald.

Wat betreft slapen: ik doe ook mee met de slechte slapers. Slaap gemiddeld een uur of 4-5 per nacht. Afgelopen week zelfs een keer een nacht helemaal niet geslapen! Dat merk je wel overdag...😳

Vanmorgen weer naar vk geweest: kleine man ligt al 'lekker diep'. Buik mooi gegroeid deze keer (waren ze vorige 2 keren niet heel tevreden over...) En we wachten nog rustig even af... 😊

16. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Oh spannend Liekje!

Hier ook een vroege vogel : mag me zelfs al om 6:30 (!) melden voor keizersnede om 8 uur - beetje onwerkelijk !

Tess hoop dat kleine is ingedaald
    En Boemer fijn dat bij jou al zover is

@PlK Vervelend zeg die reactie - hopelijk vanavond / morgen de jou beken de VK aan de lijn!

17. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook Boemer, slaap zo weinig en slecht!
    Maar ik vind dat bij jou, Plk, de verloskundige echt wel wat beter kan reageren hoor... Is echt geen doen zo lijkt me.

Ah spannend Rosalie! Dan is ze er gewoon :D lijkt me inderdaad onwerkelijk!

18. Liekj

Liekj Niet meer actief

Spannend Rosalieb!! Heel veel succes!

19. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Rosalieb!

20. Boemer