@ rommelende dames : hoop dat doorzet en dat jullie snel net als hier kunnen genieten van roze wolk!!
Dag dames, Is het nog een beetje vol te houden voor jullie? Zo te lezen zijn de meesten helemaal klaar om de beebs te verwelkomen. Wat ik me ook erg goed kan voorstellen. Vind het zowieso bijzonder dat in onze club de meesten hun beebs helemaal uit dragen en er maar weinig te vroeg geboren beebjes zijn. En voor de mama's die inmiddels bevallen zijn; gefeliciteerd 🎉❤. Fijn gevoel hè om de beebjes dan eindelijk in je armen te mogen houden en overspoeld te worden met liefde. Voor een aantal wel pittige bevallingen las ik, voor jullie veel sterkte tijdens het herstel toegewenst! Hier gaat het erg goed, druk maar goed😆. De beebs slaan gelukkig nu een voeding in de nacht over waardoor ( mits de beebs een beetje willen slapen) wij als ouders ook wat meer kunnen slapen. Gisteren voor het eerst een wandeling met ze buiten gemaakt, heerlijk! Wel gelijk clichè opmerkingen van voorbijgangers natuurlijk. Zeg maar nee dan krijg je er 2.....zucht haha Ik blijf het soms nog zo onwerkelijk vinden dat wij nu gezegend zijn met 2 beebjes, volmaakt en gezond en een vrolijke peuterpuber, wat een rijkdom! Succes voor de zwangeren met de laatste loodjes!!
Inderdaad prachtig gezegd ! Wat een rijkdom ! Ben op dit moment de kleine aan het voeden en kan mijn geluk niet op zo onwerkelijk dat paar dagen geleden nog opgevouwen in mijn buik zat. Ze is veel afgevallen dus voed nu paar keer extra naast om drie uur maar maakt me niks uit Wat fijn trouwens dat de beebjes nu al voeding overslaan - zeker met twee zal je je energie nodig hebben ! Het is hier stil dus hopelijk veel kleintjes onderweg ? Volhouden dames zet hem op en hoop op vlotte fijne beval ervaring voor jullie !!
Wat fijn daantje dat je lekker naar buiten bent geweest met de kleintjes! Hier gaat het echt hartstikke goed. Ruben is heel erg tevreden en huilt alleen wanneer hij honger heeft.. en dat is in de nacht om de 4 uur! Dus bijv om 0.00 uur en dan om 4.00 uur en dan om 8.00!! 😄 Mijn herstel is ook heel voorspoedig.. kraamzorg is elke keer verbaasd haha.. ikzelf ook wel moet ik zeggen.. dit keer ondanks de bevalling echt een roze wolk 💖
Nou inderdaad, hoe hebben die beebs toch in mijn buik gepast. Onwerkelijk als je ze nu ziet liggen. Maar ook wel begrijpelijk dat ik op het laatst echt het gevoel had dat het allemaal niet meer goed paste in mijn buik hihi. En heel eerlijk heb ik nu niet het gevoel dat ik het veel drukker heb met 2. Ik voel me eigenlijk veel relaxter met hun nu dan met mijn 1e. Was toen vreselijk onzeker en met een beebje die ook slecht dronk en veel afviel in het begin. Nu durf ik door mijn ervaring veel meer te vertrouwen op mijn moedergevoel waardoor ik dit als veel minder zwaar zie. Okè, je bent alles wel keer 2 aan het doen en het voelt wat vervelend als ze beide tegelijk een voeding willen en daarom brullen(zo'n moment waarop je liever 4 armen had gewild ipv 2 😆,maar ik krijg dan ook dubbel zoveel liefde en heerlijke zwitsal geurende beebknuffels terug. Dus nee, deze dame mag niet klagen en bivakkeerd op een heerlijke roze met blauwe wolk. Vraag me dit misschien na een weekje nogmaals, want mijn man is vanaf dinsdag weer aan het werk😂
Wat fijn Liekj nu al zo veel regelmaat! En bovendien dat je na spannende bevalling een roze wolk ervaart! Hier een begin van regelmaat maar dus vaker extra tussendoor voeding wat wel logisch is want door keizersnede komt voeding wat minder snel op gang, dan zwengelt meer vraag het aanbod aan - knap systeem van natuur en baby! gelukkig maar want moest kinderarts overtuigen dat ze ondanks veel gewichtsverlies best met me mee naar huis kon. Dus dat is zeker herkenbaar Daantje - ben bij dit tweede kindje veel relaxter en vertrouw meer op instinct en eerdere ervaring. Voeding veel meer op gevoel en schrik niet van een huiltje wat eigenlijk ze maar heel weinig doet. En idd ze komt hartstikke goed aan Moest vandaag wel aan je denken Daantje - dacht goh zou ik dat ook Bij tweeling kunnen ? Daar heb ik grote twijfel over Succes volgende week als je man weer gaat werken Daantje! Ik heb volgende week nog kraamzorg en daarna neemt mijn man pas hele dagen vrij en vrees dat dat ook wel nodig is - heb de kleine vandaag pas zelf voor eerst kunnen verschonen agv keizersnede. Niet langer dan 5 min staan / bewegen is echt nog de max nu...
Jeetje Rosalieb, wat heftig voor je. Ben toch wel erg blij dat ik geen keizersnee heb gehad. Lijkt me een enorm zwaar herstel zeg. Maar wat fijn dat je nog veel hulp kunt ontvangen van kraamzorg en straks van je man. En alles keer 2 wil prima hoor😀. Ik vraag me juist weer af hoe ouders het doen met een 3 -ling of meer haha. Dat lijkt mij zó niet te doen
Ah wat klinkt dat allemaal fijn meiden! Lijkt mij ook heel heftig, herstellen van een keizersnee. Heel leuk om te lezen hoe het met jullie en jullie kindjes gaat! Vandaag de uitgerekende datum, maar nog geen enkel teken dat vind ik wel echt een beetje jammer, verheug me zo om hem.te zien! Ik heb een aantal keren voorweeen gehad, maar die zwakken heel snel weer af. Straks heb ik een afspraak bij de verloskundige, ben benieuwd
Volgende week maandag gaan ze proberen te strippen en as donderdag of vrijdag gaan we een afspraak maken voor een inleiding de week erop.... Hoop dat het niet zo ver komt! Wel fijn om de kleine weer te horen, want had het idee dat hij wat minder bewoog. Net geteld en toen kwam ik ruim over de 20 keer in een uur, dus dat is gelukkig goed.
Tot 41 weken doen ze bij ons ook niets Rosannemarie. 20x in een uur is hartstikke veel toch? Zoveel hoeft toch niet perse?
Nee dat is super veel, moest 6 keer zijn. Maar het zijn zachtere bewegingen, dus ik voel ze denk ik gewoon niet zo goed als ik er niet op Let overdag. Hij bewoog een paar weken geleden zo ontzettend hard en veel, dat het nu heel weinig leek.
Ooh ik kan het me levendig voorstellen RosanneMarie.. hopelijk gaat er snel iets rommelen en vooral ook doorzetten! wat spannend dat je gaat kijken voor een inleiding.. of in ieder geval de afspraak. Inderdaad hopelijk is het niet nodig!
Ja, ik wil liever dat het zelf op gang komt, maar ze moeten al vroeg een afspraak inplannen vanwege drukte zei ze. Dus spannend is het zeker had vannacht zo'n leuke droom over de baby en hij was super schattig met heel veel haar
Nog weinig baby nieuws, en we willen allemaal zo graag! Hier vanmiddag de slijmprop verloren en nu wel ieder kwartier een kramp(je) maar stelt niet zo veel voor, benieuwd of het nu een keer gaat doorzetten.
Stil hier. Hoe is het nu plk? Ik verveel me. Dit weer helpt niet mee. Gisteren met het zonnetje konden we lekker naar buiten. Dan vind ik verlof fijn, zo is er niets aan. 🙁 Vanochtend bij de vk geweest. Kleine ligt nog steeds beweeglijk een soort van op/half in het bekken. Niet ingedaald dus. Weer gewone controle afspraak gemaakt voor over een week. Dan gaan we ook praten over strippen. Ik denk dat ik volgende week dinsdag wel haal. Wat zegt jullie gevoel over de datum van bevallen?
Ja ik verveel me ook zo Tess. Dat vind ik het vervelendste. Maar ik dacht vanmorgen: weet je dan ga ik er maar extra van genieten. Uitgebreid gedouched met haarmaskertje, bodylotion enz en daarna op de bank series gekeken met taart... Ik denk zelf dat mijn kleine ook pas na de 41 weken komt, dat is mijn voorgevoel in ieder geval. Al hoop ik dat het opeens doorbreekt...Ik durf ook niet zo goed meer te hopen, want de voorweeen die ik.had zwakten weer af. Denk nu bij alles: mwah zal wel niks zijn en dat klopt ook. Ik vind overtijd gaan echt niet zo erg, maar die verveling omdat ik zo weinig nog kan met m'n bekken. Af en toe werkt m'n been gewoon niet meer, hij blokkeert dan vanuit m'n heup, waardoor hij helemaal verkrampt Wat vervelend dat hij nog niet ingedaald is. Wel meer dan vorige keer toch? Hoeveel weken ben je dan bij de volgende afspraak?
Hier gelukkig alles weer wat rustiger wat betreft mijn vader hij zit daar op zijn plek en word geholpen gelukkig! Hier ook nog niks helaas vandaag verloskundige geweest en de kleine nog niet ingedaald
Nee, niet echt meer dan vorige week maar de vk heeft goede hoop dat hij indaalt met weeën maar dan moet ik die natuurlijk wel eerst krijgen 😜. Ik vind overtijd gaan ook geen ramp alleen durf ik niet meer goed van huis weg omdat ik meteen moet gaan liggen mochten de vliezen breken (en dan zul je zien dat dat niet gebeurt natuurlijk 😉. Volgende controle ben ik 40,4... Hoezo?