@prulletje: nee, dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Mijn laatste maandstonden zijn op 9/10 begonnen en ik had op 21/10 een positieve ovutest en dat is de enige keer dat we hebben geklust. 22/10 heb ik m'n eisprong gevoeld en 12 dagen later, op 3/11 gaf de Clearblue Digital 2-3 weken aan. Gewoon een snel groeiertje denk ik
Oeps, in mijn eerste berichtje schreef ik '12 dagen voor nod', ik bedoelde '2 dagen voor nod'. Vandaar de verwarring
Jl gefeliciteerd met deze zwangerschap en spijtig van jullie verlies van jullie kindje. Prulletje nee kan nog geen kwaad in dit stadium
Welkom allemaal en gefeliciteerd !! Gister begon het misselijk zijn en vandaag ben ik ook echt goed misselijk geweest.. Meer die daar al last van hebben? En ik boer de hele dag heel veel veel lucht wat omhoog komt. Bij me eerste 2 zwangerschappen niet misselijk geweest
Daar moest ik ook aan denken !! benieuwd of het zo is Ik heb met zo'n vroege echo ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap precies 1 jaar geleden.. Krijg dan ook een inwendige en niet een "gewone". Voelt wel mega raar hoor.. Alles loopt zo precies gelijk, maar voel me wel beter gelukkig dan toen.. Dus ga er wel vanuit dat het weer op de goede plek zit. Dus de 8 weken echo is voor ons het meest spannend!
Oh jeetje, een tweeling? Niet dat ik het zo erg zou vinden, maar we hebben al 2 mannetjes die maar 15 maanden schelen, dus we hebben er onze handen mee vol. Zijn er geen andere dames die twee dagen voor NOD 2-3 weken hadden staan op een Clearblue Digital? Zooo vreemd is het niet he? In principe betekent het gewoon dat mijn Hcg-waarde op 3w5d tussen 200 en 2000 ligt. Veel moed voor de misselijke dames en degene met andere ongemakkelijke kwaaltjes.
Hee juli-mama's! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik voeg me graag aan deze groep toe Vandaag positief getest, nadat ik zondag, maandag en gisteren een ietsiepietsie bloed was verloren. Ik dacht dat ik ongesteld werd, maar, omdat het zo weinig was, begon ik te twijfelen en na de topic van Prulletje te hebben gelezen bedacht ik me ook maar eens een test te wagen. Niet wetende dat deze gelijk positief zou zijn. Omdat ik nog wel wat twijfelde nog een CB-test gekocht en die gaf zwanger 1-2 aan Denk dat ik rond 17 juli uitgerekend zal zijn, maar zeker weten doe ik dat pas als ik bij de vk ben geweest. Onze dochter van bijna 3 jaar krijgt dus een broertje of zusje (als alles goed gaat!).
Dat is wel erg druk dan! nee hoor alle gekheid, ik heb geen idee of je het daarmee direct kunt zien.. Ik begreep wel dat je 2 weken bij het aantal wat aangegeven wordt moet optellen ( dus 2-3 op de digital is 4-5 weken zwanger).. Maar als je nu 3w5d bent dan heb je meer hcg dan bijvoorbeeld toen ik em deed.. (Gaf 1-2 aan) de een maakt sneller hcg aan dan een ander.. In elk geval gefeliciteerd !! op naar een mooie zwangerschap
Blijkbaar zouden meisjes ook meer hcg produceren dan jongetjes, maar ik weet niet of dat klopt. Stiekem hopen we wel een beetje op een zusje natuurlijk Bij mijn mannetjes testte ik pas na mijn NOD positief en toen had ik net zoals jij 1-2 op de Clearblue. Nuja, geduld zeker...
Welkom! Oh zit jij pas na 15 juli met je uitgerekende datum? Ik wil je niet weg hebben hoor! Maar er is misschien ook een topic 15-31 juli? Niet dat dat uitmaakt want ik was bij mijn zoontje 11 juli uitgerekend en die is uiteindelijk in juni al gekomen .
Het is een soort mythe die niet wetenschappelijk is gestaafd hoor. Het gaat ook om gemiddelden. Alle hcg's van meisjesmama's samen zouden hoger liggen dan die van jongensmama's Dus misschien krijg je wel een dochter, dat wordt afwachten...
Wachten, maar ook vooral genieten, want hier wordt het mijn laatste zwangerschap, dus ik ga elk moment koesteren
Ooh, wat stom. Had helemaal niet gezien dat deze topic maar t/m 15 juli gaat. Misschien moet ik dan maar eerst even afwachten tot ik zeker weet welke datum ik uitgerekend ben. Deze datum had ik door zo'n calculator van internet
Ja dat zeker! Zolang je je goed voelt teminste. Ken genoeg mensen die echt niet van hun zwangerschap kunnen genieten door hoe ziek ze zijn of andere dingen zoals bekken klachten ofzo. Ik had daar zelf maar minimaal last van bij de vorige. Alleen in het begin vreselijke krampen gehad dat ik echt op de koude vloer moest liggen tot ze weg zakten. Ook bij de miskraam zwangerschap. Dus ben benieuwd of ik dat nu weer krijg. Ik weet nog niet of dit mijn laatste zwangerschap zal zijn. Ik wil in elk geval 2 kindjes maar meer is ook nog niet uitgesloten.
Ik ook hoor! Die gaat uit van je eerste dag van je laatste menstruatie. Maar dat klopt bij mij denk ik ook niet met de late innesteling. Maar ach bij de termijnecho zullen we het wel horen
Ja, dat is waar! Bij mijn eerste had ik ook een hoop kwaaltjes, maar m'n tweede zwangerschap was echt een zaligheid! Ik hoop op nog zo eentje en oh jeetje, zulke hevige krampen, hopelijk blijf je daar nu van gespaard!