Houden jullie het nog een beetje vol meiden? Ik blijf steeds even spieken hoor en bij elk nieuw berichtje denk ik oeeeh zou het??
@Tess: omdat je zei dat je die waarschijnlijk wel ging halen snap dat je je niet fijn voelt om ver van huis te gaan... Maar ze zijn er bijna nog even doorzetten @gizmolilo: fijn dat je vader op z'n plek zit!!
Ah zo. Nog geen 41 weken dus bij de volgende controle. We zien wel. Vooralsnog is het hier sowieso rustig ja Daantje en Liekj.
Hallo meiden! Ik schreef in het begin mee maar ben later een stille meelezer geworden. Ik wilde toch even melden dat ik maandagnacht na een snelle bevalling bevallen ben van een gezonde zoon! Alle meiden die al bevallen zijn gefeliciteerd! En de rest wens ik succes met de laatste loodjes. Ik kom nog regelmatig even spieken of er nog meer beebjes geboren zijn
Gefeliciteerd Tonks! Geniet van de kleine man! Naast alle wat moeilijke bevallingsverhalen ook fijn om te lezen dat het ook wel eens 'makkelijk' kan gaan.
Zo, ff bijgelezen haha! Wat leuk om te lezen dat het met de beebjes en de mama's goed gaat! Lekker blijven genieten, het mooie weer komt er weer aan dus kunnen jullie lekker aan de wandel hihi Hier nog steeds rustig, gisteravond was een vriendin even hier, en toen had ik ineens 4 harde buiken vrij vlot achter elkaar, maar helaas. Ben later naar bed gegaan en weg waren ze :') . Wel nog steeds regelmatig last van kramp, maar maandagochtend met de controle lag hij nog steeds hetzelfde als die week ervoor, niks verder ingedaald helaas. Heb net me tas maar klaargezet hahaha, lekker op tijd! Beetje onder druk van me moeder dat dat nu toch echt moest. Vrijdag 39 weken, ben zo benieuwd wanneer het begint... Ook ivm met m'n zoontje, die heeft nog nooit ergens gelogeerd, dus eigenlijk hoop ik dat ik 's morgens begin zodat hij gewoon overdag naar m'n schoonouders kan i.p.v. 's nachts.. M'n vriend is ook niet echt in de buurt aan het werk, dik een uur hier vandaan.. Retespannend vind ik het nu wel worden eigenlijk.
Haha ik was ook lekker laat met de tas Mama90, heb hem afgelopen vrijdag pas ingepakt met 39,5 week. Toch maar gedaan toen. Ah het zou inderdaad veel fijner voor je zoontje zijn als hij overdag kon gaan. Misschien alvast een boekje voorlezen over logeren? Spannend he
Ik was even niet actief maar dat had een reden Gisterochtend 5 juli is om 5.54 onze 3e zoon Finn geboren. Achteraf bleken mijn vliezen te zijn gebroken om 1.00 (niets gemerkt, dacht dat ik iets te laat was bij de wc) om 3.00 uur begonnen de weeen door te zetten, om 4.00 uur was de vk er om 4.45 had ik 4 cm en om 5.50 had ik volledige ontsluiting en persdrang 4 minuten later was hij er. Voor Finn ging het allemaal te snel, hij had een slechte start was blauw en slap heel eng vk heeft bijna 112 gebeld maar gelukkig kwam hij op tijd bij. Nu gaat alles goed met ons beide. Op naar de volgende baby Voor de lijst: Finn Mees 3720 gram 5 juli
Wauw, plk! Wat super! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. En wat een 'heerlijk' bevallingsverhaal 😊 Genieten nu van en met al je mannen! Ook Tonke gefeliciteerd!
Ah jeetje Plk dat klinkt toch wel eng! Gelukkig kwam hij snel bij. Mooie naam en gefeliciteerd natuurlijk!!
@ tonks Van harte gefeliciteerd ! @ plk: wat een supersnelle bevalling, kreeg wel koude rillingen van de schrik rondom Finn, wat moet dat eng zijn geweest wn wat een opluchting dat alles gelukkig snel goed ging! Nu genieten met zijn vijven ! @ mama90: spannend! Begrijp je wens dat het liever overdag start - is ala spannend zat uit logeren - dus dat liever dan s nachts! Hier inmiddels al weer 9e dag: mijn meiske is heerlijk zoet kindje dat al aan oefenen is met lachen - oefenlachjes weliswaar maar zo leuk! Gisteren op de kiek gezet door new born fotograaf rn das maar goed ook want vandaag uitbraak baby acne (hormoon pukkeltjes)😉. Ze is bijna op geboortegewicht gelukkig - bij geboorte trouwens (voor lijst) 3275 gram en 53 cm!
Ah wat lief Rosalie!! En wat een goede timing dan! Heb je al een beetje kunnen spieken bij de foto's?
was zeker even eng, dat zullen we niet snel vergeten maar nu gaat alles weer goed, hij is mooi rose en super sterk en krachtig. de andere jongens hebben door geslapen, echt niets gemerkt, die zijn om 6.15 door mijn moeder wakker gemaakt en uiteindelijk met haar mee gegaan, moest nog gehecht worden en de oudste moest ook naar school om 8.15. later op de ochtend is (de nu middelste ) terug gekomen. Zet hem op voor de dames die nog moeten, het kan er zo maar heel snel zijn
Gefeliciteerd Dames die bevallen zijn. Hier nog geen baby. Het rommelt wel steeds, maar wil helaas nog niet doorzetten. Hoop echt dat het niet lang meer duurt, want ik ben er langzaamaan wel klaar mee. En wil gewoon zo graag weten wie er in mijn buik zit. Ik had mijn zinnen gezet op morgen en het kan nog.
Gefeliciteerd plk! Wat moet dat eng zijn geweest zeg, jeetje! Gelukkig kwam hij snel bij en is alles goed met jullie nu! Ahh wat heerlijk dat je oudere kids lekker door hebben geslapen haha, ongelofelijk. Meestal worden ze van alles wakker, en zoiets horen ze niet hahaha! RosanneMarie, dat is niet eens een slecht idee, dat boekje. Zal morgen is kijken bij de bieb! Wie weet helpt het, hij zit een beetje in de 'ik-wil-alleen-mijn-mama-fase' .. helpt ook niet echt haha, t komt vast goed Rosalie, zooo leuk is dat zo'n newborn shoot! Hebben wij met onze zoon ook gedaan, wat een prachtige foto's komen daaruit zeg.. Echt super kostbaar! We hebben voor deze beeb ook al 1 geregeld