1 t/m 15 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NathalieD, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

9 apr 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    Gefeliciteerd plk wat fijn dat het zo snel is gegaan!!! maar wat een schrik moet dat even geweest zijn gelukkig is alles goed afgelopen met de kleine Finn super naam stond ook op mijn lijstje als we een jongen zouden krijgen geniet er van !

2. LdV

LdV Lid

31 mei 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd alle dames die inmiddels bevallen zijn!!

Veel beebs hebben het naar hun zin om binnen te blijven, maar ze beginnen nu wel te komen :). Leuk om te lezen!

Ik vind ontzwangeren trouwens zwaarder dan zwanger zijn. Zoveel symptomen pfff. Op vliegers, dan weer koudzweet. Veel vloeien ( kraam verband is niet aan te slepen). Veel kramp. De slapheid door het bloedverlies. Beurs bekken wat lopen, zitten en liggen zeer ongemakkelijk doet aanvoelen (bekken staat waarschijnlijk iets scheef). En dan nog die gierende hormonen. Pfff. En weet je, van de wond van mijn keizersnede heb ik het minste last!

Ik geef bv, maar vind dat fysiek wel zwaar nu ik zon lopend wrak ben. Hier dus een portie zwangerschaps blues... Hopelijk gaat jullie herstel sneller :)

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ldv wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je het zwaar hebt!

Ik heb wel last van koudzweet en af en toe een opvliegers. Het vloeien is al bijna over en ik hoef nog maar 2 kilo kwijt dan zit ik op m'n startgewicht. Ik kan me wat dat betreft dus alleen maar heel gelukkig prijzen lees ik.
    Ruben heeft vannacht doorgeslapen!
    Dus eigenlijk gaat het hier echt super..😊

4. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Gefeliciteerd plk! Wat zullen jullie geschrokken zijn na de bevalling..

Tonks ook gefeliciteerd!

Fijn dat t goed gaat met alle mama's en baby's!

Ik word hier wel een beetje ongeduldig, van mij mag ze wel komen nu hoor..

5. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ik hoopte echt zo vannacht! Had gisteren al de hele dag krampen. Wel echt naar: er gebeurde gisteren iets in m'n onderrug en nu doet lopen gewoon nog meer pijn in mijn bekken. Alsof m'n rug een stukje mijn bekken inzakte ofzo. Naar de keuken lopen is al een opgave nu. Hoop echt dat hij snel geboren wordt, want m'n lichaam raakt een beetje op denk ik.

6. mama90

mama90 Actief lid

20 jan 2016
    139
    2
    18
    Friesland
    Jeeetje Liekj, wat goed van Ruben, nu al doorslapen hihi!

LdV, naar dat je zoveel ontzwanger-kwaaltjes hebt, dat maakt het er niet makkelijker op idd.. Hoop dat het gauw wat beter gaat!

RosanneMarie, hopelijk zet het een keertje door, we zijn er geloof ik allemaal wel aan toe haha!

7. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje LdV wat vervelend al die kwalen! hoop dat je,je snel beter voelt.

Dames vandaag 07-07 mooie datum om te bevallen! ;)
    Volgens mij zitten al die kindjes nog veelste lekker

Hier op dag 3: voel me eigen goed, het vloeien is al een heel stuk minder, wel hele volle borsten terwijl ik flesvoeding geef. koudzweet vooral in de nacht, heerlijk aan alle kanten gaat dat vocht eruit haha.
    verder weinig last, tuurlijk voel ik dat ik net bevallen ben, kan nog niet lang staan en soms nog wat wibbelig op me benen, maar bevallen is een topsport dus nu even rustig herstellen, met een hele lieve buurvrouw die kraamverzorgster is en zorgt dat alles op rolletjes loop.

8. Boemer

Boemer Lid

17 nov 2015
    68
    0
    6
    Overijssel
    Hoii,
    Vandaag schoonmama jarig, dus mocht het beginnen nog vandaag dan hoop ik toch dat hij na twaalven komt 😉
    Ik ben zo nieuwsgierig maar ja, ben net 39 weken dus kan nog wel even duren...
    Voel me inmiddels wel echt een waggelende eend: krijg ook steeds meer last van m'n rug/bekken.
    Snel moe, overdag niet altijd handig icm onze peuter...

Succes wachtende dames en voor alle ontzwangerende dames ook! Maar vooral genieten van de kleintjes! 😍

9. LdV

LdV Lid

31 mei 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zo zaten wij onverwachts weer de hele avond in het ziekenhuis vanwege toenemende vloeiingen. Ik kan geen bloed meer zien, ben er wel klaar mee :(

Maandag weer terugkomen voor vervolgonderzoek. Ik hoop echt van harte dat het bij jullie soepeler gaat want dit wens ik niemand toe.

10. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Oh jeetje lvd! Wat ontzettend naar zeg. Denk je dat je er klaar mee bent... Ik snap dat je e er echt even doorheen zit, bah! Sterkte!!

11. Liekj

Liekj Niet meer actief

Oh Ldv wat een ellende zeg!
    Heel veel beterschap 😯

12. mama90

mama90 Actief lid

20 jan 2016
    139
    2
    18
    Friesland
    Och jee LdV, wat naar! Weten ze al waar het misschien aan kan liggen? Hopelijk niks ernstigs en gaat het gauw beter! Sterkte!!

13. Boemer

Boemer Lid

17 nov 2015
    68
    0
    6
    Overijssel
    Bah LvD! Wat naar...
    Hoop echt dat het snel stopt en dat ze iets kunnen doen... Sterkte ermee!

14. LdV

LdV Lid

31 mei 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zien dat er 'iets'zit dat het lichaam nog uit moet. Het is de vraag of het lichaam dat zelf kan.

Zelf denk ik dat dat 'iets'de oorzaak is geweest vn alle bloedingen want op eerdere echos tijdens mijn zwangerschap zagen ze daar ook 'iets'. Toen gingen ze ervan uit dat ze een stolsel zagen, later een randje placenta, maar blijkbaar zit het er nog steeds.

15. Liekj

Liekj Niet meer actief

Wat schrikken Ldv hopelijk is het snel opgelost.. kan me voorstellen dat je zo niet op kunt knappen..

16. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Het is hier best rustig wat baby's betreft of niet?

Jeetjr lvd hopelijk houd t snel op en kun je echt gaan genieten..

17. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Ach lvd wat ongelofelijk naar voor je...
    Hopelijk is het onschuldig en kan je snel ervan af worden geholpen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
    Beterschap en sterkte !

18. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Er zijn er al best een aantal overtijd ja including me. Houdt iemand de lijst eigenlijk nog bij?

19. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ja ik maandag alweer 41 weken.... Ze doen het rustig aan!

20. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Ik zie trouwens best op tegen het strippen. Hoop dat hij dit weekend gewoon geboren gaat worden hoor. Las ergens trouwens dat als de uitgerekende datum eenmaal verstreken is, 90% van de kindjes binnen 10 dagen geboren wordt. Dat geeft hoop hihi.

Deel Deze Pagina