Succes Tess! Denk dat er straks een baby-golf aankomt zo te horen wie er allemaal zachtjes aan het rommelen zijn. Meiden zet hem allemaal op!
Ooh succes Tess! Hier heeft ze ook krampjes maar ik geef voor elke voeding infacol en dit werkt voor haar prima. Ook ben k vorige week nog peettante geworden precies 1 week na de geboorte van ons eigen meisje. Ook een meisje! Wauw dat is toch ook fantastisch!
Leuk Janssuhh! Gefeliciteerd! Ik heb m'n vriend gevraagd of hij met mij een geregistreerd partnerschap aan wil gaan. Dat wil ie Wel dus volgend jaar een feestje haha!
@tesss: spannend hoop dat het heeft doorgezet & janssuh : wat leuk moeder èn peettante ! Van harte gefeliciteerd ! @ Liekj: mooi voornemen ! Alvast van harte☺️ Hier is de kleine meid ruim 2 weken - vandaag pas voor eerst naar buiten, heerlijk helaas maar kort stukje wegens wond sectio - heel veel buren kwamen ook kijkje nemen dus duurde even voordat ik weer kom zitten De kleine dame komt keurig om 3- 3,5 uur dus al aardig ritme - zelfs al nacht door geslapen (!) Veel succes. Aan alle (bijna) rommelende buikjes! De kleintjes houden de spanning erin !!
Vanavond om 20.14 zijn wij de trotse ouders geworden van T.hiago. Het hartfilmpje was helemaal goed gister avond en het vruchtwater nog helder. Als de weeen niet voor half 2 niet zelf goed op gang zouden komen zou ik vandaag ingeleid worden. Tot ik afgelopen nacht om 3.30 wakker werd van een plop en naar de wc rende. Toen was het vruchtwater dus toch bruin was en meneer er toch in had gepoept. Verloskundige gebeld en om 4.30 waren we in het ziekenhuis. Waar ik weeen opwekkers kreeg. Had al een krappe 2 cm ontsluiting. Dat werkte dus als een trein bij mij. Om 10 uur had ik al door dat als dit zo bleef met de hoeveelheid weeen dat ik hef niet ging redden zonder medicatie. Wilde het eigenlijk op eigen kracht doen. Nog even gedoucht, maar daar werden de weeen nog heftiger van. Had toen geloof ik een krappe 5 cm en de weeen kwamen om de 5 seconden ongeveer. Niet normaal en heel pijnlijk. Wat T. Hiago ook weer niet leuk vond. Toen toch besloten voor een ruggenprik. Wat een verademing. Nog lekker even kunnen rusten. Slapen lukte niet. Teveel adrenaline in mijn lijf. Weeenopwekkers even uitgezet voor de rust van de baby. Maar weeen zwakte toen ook weer af. Had inmiddels wel 7 cm, maar bleef een beetje hangen. Toen toch maar weer aangezet, en op mijn zij gaan liggen. Toen had de baby er geen last van. Rond half 6 kreeg ik een beetje aandrang. Dacht dat ik moest poepen. Maar had nog 1 cm te gaan. Die duurde wel even. Aandranf werd steeds erger. Mocht eindelijk om 19.45 persen en een half uur later was hij er al. Ging echt bizar snel. Persen ging als een speer. Klein scheurtje. Helemaal happy.
Hoeraaaaa! Van harte gefeliciteerd !!! Wat is het toch spannend zo'n bevalling en je weet nooit wat je kan verwachten he? Wat goed toch een ruggeprik en dat zihligging hielp. Klinkt al weeenstorm daarvoor. Enne dat "ik moet poepen " herkenbaar haha dat zijn de Persweeen he? 30 min is echt snel ! Fijn zonder al te veel kleerscheuren erdoor heen 👍 Nu genieten maar! Veel geluk gewenst met de kleine "rocker"
Had echt even een huilbui net. Had geen striae op m'n buik m'n hele zwangerschap, wel op andere plekken. Zie ik net m'n buik.... Striae. Werd er even zo verdrietig van dat het nu met 41 weken er opeens is.... Mijn buik is ook echt gigantisch. Verder heb ik echt overal striae waar je dat kunt krijgen geloof ik, maar ik was zó blij dat mijn buik het niet had. Mijn handen en voeten doen pijn van het vocht, slaap al weken niet goed meer, kan niet meer lopen van de bekkenpijn... Ben er echt even klaar mee. Geen tekenen verder dat er iets gaat beginnen, dus morgen de onderzoeken in het ziekenhuis. *klaaguurtje sorry*
Ach meis wat verschrikkelijk balen ...!kan me goed voorstellen dat je er nu even door heen zit, zwanger zijn is zeker laatste weken een aanslag op je lijf (en daardoor ook ff op je geest). Hopelijk weer je morgen meer en heb je je kleine snel in je armen! Nog even over je buik Ik kreeg bij mijn vorige ook echt op laatst striae op zijkant van buik maar dat is weer weg getrokken en nu niet meer te zien, dus wie weet verloopt het ook zo bij jou...?
RosanneMarie ik kan het me helemaal voorstellen.. lekker ff klagen het valt ook niet mee! Hopelijk ben je ook snel verlost... 😙
Dank jullie, lief! Fijn dat het bij jou niet meer te zien is nu Rosalie, hoop dat dat ook zo bij mij gaat. En zo niet... het is niet anders, maar het was zo'n shock opeens vanmorgen. Van: OH NEE, ook daar nog! Het gaat alweer beter hoor, even naar buiten geweest, lekker in het zonnetje, jurk aangetrokken en beetje make up opgedaan en kan er wel weer tegenaan
Hier ook teleurgesteld... Vandaag geprobeerd te strippen maar had maar een vingertop ontsluiting waardoor ze er niet bij kon... Had toch wel iets meer verwacht, bij mijn zoon met 39+3 ingeleid en toen had ik 3cm. Meestal bij een tweede wel iets meer ontsluiting al dus dacht strippen moet vast lukken. Zo tegenvaller dat dit niet kon! Maandag naar het zkh voor controle, ctg en echo..nwas vanmorgen mega verdrietig, nu maar weer schouders eronder en doorgaan.... Rosanmarie dikke knuffel! Bigwish; gefeliciteerd!
Ja he Zustertje2015? Je hoopt steeds zo dat er iets gebeurt en dan weer niks... Echt een tegenvaller dat strippen voor je Maar ook die van ons komen, al is het dan wat later