1 t/m 15 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NathalieD, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wij gaan op eigen kosten naar België

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Geslacht; ik weet t nog niet.. Bij onze zoon wisten we het met 16wkn al. Maar nu denk ik soms de verrassing lijkt me ook zo gaaf! Ben alleen heeeeeel erg nieuwsgierig.. Weet niet of ik het vol kan houden 🙈

Stinkt jullie plas ook zo? Pff elke keer als k moet plassen vindt ik het zo erg stinken.. Reuk is misschien wel sterker nu maar daarmee valt t me echt heel erg op...

3. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Wij willen het geslacht ook graag weten! Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor :D hihi
    Hier kan t vanaf 13 weken al bij drs.Papa (Amsterdam).

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten:)? Ik heb gister positief getest en wss op 15 juli uitgerekend.

Al zal ik zeker eerder worden ingeleid vanwege pre eclampsie bij mijn dochter. (Heel laat ondekt pas). Ik ga ma de vk bellen want ik ben wel benieuwd hoe het verdere verloop gaat zijn omdat ik nu niet weet of ik gelijk bij de gyn of eerst gewoon bij de vk mag enzo.

Wij willem straks het geslacht wel weten, mijn man wilt het vooral heel graag:p.

ntje, 27 jaar, 2e kindje, 15 juli. 17 november heb ik een afspraak voor mvm.

5. fientje86

fientje86 Actief lid

4 nov 2015
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, geen last van, maar ik ben iets minder ver dan jij, dus misschien komt het nog :(

6. fientje86

fientje86 Actief lid

4 nov 2015
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, helemaal niet gek. Ik kon het zonet in de supermarkt ook niet laten om een testje te nemen, dus ik test morgen ook nog eens.

7. fientje86

fientje86 Actief lid

4 nov 2015
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Mama Vai en Ntje. Ik wens jullie een heerlijke zwangerschap toe!

8. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Wij willen het geslacht wel weten, heerlijk is dat! Ik kan t ook niet eens volhouden tot de bevalling haha

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Misschien heb je blaasontsteking?

10. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Wij willen het ook graag weten. Ik heb altijd gezegd dat ik het niet wou weten maar nu het er aan komt wil ik toch wel weten haha!
    Hier worden de kwaaltjes langzaamaan erger. Verstrooid en emotioneel is er ook bij gekomen. Ik vind de tijd wel echt langzaam gaan zeg. Kan niet wachten tot de eerste echo.

Ik wou nog graag een test doen met de weken erop dus die heb ik gisteren nog gedaan. Nu moet het klaarzijn met testen haha! Al is het wel mooi om dat zo te zien!

Bijgevoegde bestanden:

11. Elfjuh

Elfjuh Lid

4 nov 2015
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal! Hopelijk trekken alle klachten en kwaaltjes snel weg!

Ik ben zelf voor de 1e keer zwanger, meteen de eerste keer ook raak!
    Als mijn berekeningen kloppen 7juli uitgerekend. 23november ego. Erg spannend zelf kunnen we het nog niet helemaal tot ons door laten dringen, het is dat ik zo ziek als een hond er van ben. Hopelijk gaat dat snel over.

12. fientje86

fientje86 Actief lid

4 nov 2015
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto Janssuhh! En ik stop ook met testen, genoeg is genoeg.

In het begin gaat de tijd inderdaad langzaam, maar na de eerste echo gaat het beter hoor. En eens je bevallen bent, vraag je je af waar de tijd is gebleven. In feite vliegt een zwangerschap voorbij :)

13. fientje86

fientje86 Actief lid

4 nov 2015
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Elfjuh! Zo leuk als het de eerste keer raak is, maar ook een beetje onwerkelijk zeker? Heb je last van misselijkheid en braken? Ik vrees dat dat nog wel even kan duren, maar het kan helpen om 's ochtends voordat je opstaat al iets te eten.

14. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland

Haha, ja! Dat was mij ook al opgevallen. En ik drink bestt veel water dus daar ligt het ook niet aan ^o)

15. Elfjuh

Elfjuh Lid

4 nov 2015
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje fientje86,
    Is heel onwerkelijk! Gister "het grote wonder boek" cadeau gehad van me moeder. Thuis met me man in zitten bladeren. Hij zat met een brok in zijn keel en gaf eerlijk toe dat hij het niet kan geloven nog maar dat hij wel enorm gelukkig is. Dat deed me zo goed. Misselijkheid is sinds deze week pas, maar die enorme pijn in me buik! Pfff en eten voor ik opsta gaat hem niet worden. Moet toch echt zelf eerst naar bbeneden om eten te maken 😁
    Gewoon rustig aan doen, proberen zo min mogelijk trappen te lopen want dat doet toch wel zeer in me onderbuik. Gelukkig vandaag maar kort werkdagje en dan thuis ff uurtje slapen op de bank. Want energie is er totaal niet!

16. Liekj

Liekj Niet meer actief

Gefeliciteerd nieuwe meiden!

Geslacht; ja dat willen we weten! Het is toch gewoon fijn om te weten, dan weet ik ook of ik nieuwe spulletjes kan gaan kopen.

Mvm test: jaaa vond het zeker een bevestiging, en heeeeel spannend van te voren, wat als ie noet kleurt? maar hij kleurde gelukkig direct.

Kahlan, bloedverlies gestopt?

17. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden.

Wij willen het geslacht ook weten. Denk gewoon bij 20 weken echo. Wilde het eerder nooit weten. Ga het alleen wel proberen niet aan iedereen te vertellen. Alleen naaste familie van beide kanten is het idee.

18. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Nee, helaas niet. Is zelfs meer geworden en helaas ook rood :(

Net met ziekenhuis gebeld, maar ze kunnen er helaas niets van zeggen. Nu afwachten if het doorzet of niet. Heb geen krampen oid.
    Ben zooo gespannen en verdrietig.

19. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Oh nee! 😔

Verlies je geen stolsels?

Sterkte! Ik duim dat alles goed mag gaan..

20. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @ nieuwe meiden: Gefeliciteerd! Op een mooie zwangerschap!

@ Kahlan: oh, nee! Ik duim voor je dat het niets te betekenen heeft!

@ geslacht weten: ja dat willen wij ook. Vinden het zooo moeilijk om een leuke naam te bedenken. Voor zl hadden we DE naam 24 uur voor de geboorte:$:D

@ vertellen: vanmiddag gaan we naar mijn ouders en dan gaan we het vertellen #zinzin!

Deel Deze Pagina