Hier ook krampen hoor Ntje, als ik het overal lees hoort het er bij?! Grappig, zie dat je uit Almere komt. Ik ook 😊
Ja, krampjes en steekjes heb ik ook. Hoort er bij inderdaad. Wel vervelend omdat het een beetje op menstruatie lijkt!
Ik kon het niet laten, deze zojuist gekocht☺️ alles bij houden zodat makkelijk te verwerken is zometeen in een fotoalbum
Hoop ik ook. Met de kerst zijn we 3 maanden ongeveer hihi. Ik heb ondanks dat ik nauwelijks klachten heb een erg goed gevoel over deze zwangerschap! Ben zo happy! Zo naar m'n ouders met het 2e taartje (en daar eten hihi) Zin in!!
Hij is idd al te leuk! Zit nu lekker aan de eettafel alles in te vullen 😊 Ik denk dat ik de loop van tijd die hele serie aanschaf! Leuk als de kleine er is en dan op een plank met al die boeken naast elkaar 😍 mooie cadeautjes om voor kerst te vragen
Heel leuk Elfjuh! Ik heb er eentje voor m'n beide zoontjes en ga weer dezelfde kopen deze keer. Zo leuk voor later.
Morgenochtend heb ik bloedname voor m'n Hcg, toxoplasmose en nog een hoop andere dingetjes. Ik ben zoooo benieuwd. Hopelijk heb ik de resultaten morgenavond al, want ik loop nu al de muren op. Voor de rest alles goed hier, maar ik ben zo moe. Met m'n zoontjes is het ook niet altijd gemakkelijk om te rusten. De oudste doet geen dutje meer, dus dan kan ik ook geen dutje doen. Dat mis ik wel!
Zo ik moet zeggen me borsten mag je niet aankomen want die vallen er half af vd pijn , misselijk ben ik vaak soms met braken, soms duizelig. Lage rugpijn en verder vraag ik me af of je buik heel extreem groeit van nu gezien na 30 de ember dat is namelijk wel erg belangrijk voor me om te weten ik ben niet dik van mezelf maar heb er al wel twee op de wereld gezet en 30 december moet ik iets aan wat al gekocht is dusss
Ik heb de hele serie gekregen van mijn verzekering: 9 maanden dagboek, baby's eerste jaar en kraamvisite. Laatste heb ik niet gebruikt. Eerste ook niet, want ik had er al 1 gekregen van mijn schoonmoeder. Ben er dus 2 weken geleden mee begonnen
Ik heb deze gekocht voor ons ukkie! Pauline oud is ook heel leuk maar die heeft iedereen al haha! Mijn borsten doen ook steeds meer pijn. Is alleen maar een goed teken. Ben wel benieuwd hoe het met Kahlan gaat? Niets meer van gehoord. Hopelijk valt het allemaal mee. Ik vind het zo lastig om mijn mond te houden. maar nog 2.5 week en dan hebben we eindelijk de echo. Positief bekijken!
Hey dames, zwaar weekend achter de rug. Ik denk dat ik van de lijst af mag... Heb het er heel erg moeilijk mee. Officiële bevestiging krijg ik waarschijnlijk pas als de vk instemt met een echo, morgen bellen. Ik wens jullie in ieder geval een fantastische zwangerschap toe met heerlijke kindjes en vooral soepele bevallingen!!! Liefs!
Ohhh nee... dat is erg! Ik ken jouw gevoel. Mogen we jou wel als vlindertje op de lijst zetten als je dat fijn vindt? We gaan jouw beeb en jou niet vergeten. Dikke dikke knuf meid
Ik ben na thuiskomst na t vertellen aan m'n ouders flauw gevallen thuis... Wat eng! Manlief ving mij op en ik heb gelezen dat het een zwangerschapskwaaltje is... Nooit last vn gehad, maar hoop dat ik t niet te vaak gebeurt.