zolang test positief is en de streep niet afloopt, is er nog niets aan de hand toch? Ik begrijp je zorgen wel, maar zou nog niet het ergste verwachten.. x
Gefeliciteerd allemaal! Jee ik ben ook zwanger! Ik vermoed dat ik rond 4 juli ben uitgerekend. Ik ben zwanger van m'n eerste kindje (31 jaar, voor op de lijst ). Heb nu al zo'n opgeblazen buik dat ik m'n broeken al niet meer dicht krijg! Dus op t werk loop ik met ingehouden buik om vragen te voorkomen haha. Hebben jullie al wat verschijnselen?
Molly, ik zou ook bezorgt zijn.. hopelijk is het gewoon oud bloed, zoals eerder genoemd. Linda, gefeliciteerd! hier vandaag bijna geen kwaaltjes.. alleen last van bandenpijn. Althans, zo herken ik het van mn vorige zwangerschap. En aan mijn korte lontje merk ik dat de hormonen door mn lijf gieren haha!
Gelukkig heb je weinig kwaaltjes! Ik mag ook niet klagen hoor, alleen flink gerommel in m'n buik en dan dus opgeblazen. Hoop op een goede zwangerschap voor ons allemaal
Eindelijk het juiste forum gevonden dank je wel Natalie! Voeg mij ook graag toe. 1ste kindje.. (ongepland maar ontzettend welkom!) Uitrekendatum volgens de gyn = 2 juli '16 16 november intake en 30 november 1ste echo...geen idee wat ik kan verwachten! @Molly ..ook ik had bruine afscheiding rond nod (2/3 dagen steeds een beetje), maar nu helemaal niets meer! Had al gelezen dat het vaker voorkomt, dus positief gebleven. Hopelijk jij ook! Leuk zo'n forum! Gefeliciteerd aan alle zwangere dames!
welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hebben jullie je al aangemeld voor Moeders voor Moeders? Hier is de consulente gisteren geweest en ik ga volgende week dinsdag beginnen! Een stiekem plaatsje achter de containers afgesproken, haha, zodat de hele buurt het nog niet weet! @ klachten: hier nog nergens last van. Alleen moe, moe, moe...
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 ? jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje 4 juli Molly1984 31 jaar 2e kindje Linda19841 31 jaar 1e kindje 5 juli 6 juli 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 11: NathalieD Echo en intake Gyn 16: Divine88 Intake Gyn 24: Liekj Echo 30: Divine88 Echo Afspraken december 2: Liekj Intake Vk Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Ik ben wel van plan om me aan te melden bij moeders voor moeders. Zo eerst de verloskundige bellen voor een afspraak. Spannend
Heb net toch de verloskundige maar gebeld. Ze zegt ook dat ik me niet te veel zorgen moet maken. Heb 9 december pas m'n eerste afspraak! Mocht het voor die tijd rommelen dan mag ik eerder komen. Heb me net ook gelijk aangemeld voor moeders voor moeders heb het vorige keer niet gedaan.
Spannend! Ik 24 november Balen dat je pas 9 december gaat Molly, kan me voorstellen dat je sneller wilt. Aan de andere kant zullen ze het niet zo laat plannen als ze denken dat het mis is, lijkt me, dus misschien juist een goed teken..
Nou ik vind het zelf echt heel laat.. Ga misschien overstappen naar een ander of zelf een echo laten doen met 8 weken. Kan me herinneren dat ik bij mn zoontje met 9 weken de eerste echo had.. Zo te zien zijn ze bij jullie veel sneller met het plannen van de eerste echo.
Vandaag contactpersoon van moeders van moeders langs geweest..gaf aan dat ik wel erg pril zwanger was, maar had een dikke streep..dus waarschijnlijk hoge hcg waarde Nog even voor de lijst: ik ben 27 jaar. Wat is jullie ervaring met moeders voor moeders?
Ik heb een vroege echo ivm een eerdere mk en de geboorte van onze *dochter. Omdat ze ons zo goed mogelijk door deze zwangerschap heen willen helpen krijg ik veel echo's. De vorige keren was een 8 weken echo ook niet standaard. Ook pas met 10 weken. Dat is heel normaal. Sommige verloskundigen doen al wel eerder een echo cadeau. Of als je eerder een mk hebt gehad. Zolang het bij bruinverlies blijft hoef je je geen zorgen te maken.
♥Bevallingslijst 1 t/m 15 juli 2016♥ 1 juli Blauwdeb 41 jaar 4e kindje Kyra77 38 jaar 2e kindje 2 juli Divine88 27 jaar 1e kindje 3 juli NathalieD 24 jaar 4e kindje Linne 27 jaar 2e kindje 4 juli Molly1984 31 jaar 2e kindje Linda19841 31 jaar 1e kindje 5 juli 6 juli 7 juli Liekj 27 jaar 2e kindje 0 meisjes, 0 jongens en 0 verrassingen Afspraken november 9: Blauwdeb Echo en intake Gyn 11: NathalieD Echo en intake Gyn 16: Divine88 Intake Gyn 17: Kyra77 Echo en intake Vk 24: Liekj Echo 24: Linda19841 Echo en intake Vk 30: Divine88 Echo Afspraken december 2: Liekj Intake Vk 9: Molly1984 Echo en intake Vk Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (NathalieD) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Je heb ook gelijk hoor! Heb voor mijn laatste zwangerschap ook een miskraam gehad. En ik ben gewoon geschrokken door dat bruinverlies. Misschien dat ik zelf een echo die voor die tijd gewoon om m'n eigen onzekerheid weg te nemen en omdat ik het wel heel leuk zou vinden als ik het mn ouders kan vertellen als we de 16e een weekje weg gaan.